De wandeling plannen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jatsee

Meubelstuk
Forumpionier
1.061
06/07/21
1.214
43
In het drukke bestaan is het soms best lastig om lust en zin, aan te laten sluiten bij gelegenheid en aanbod. Soms heb je zin maar heb je geen tijd. Soms heb je tijd maar ben je niet in de stemming, of ben je op een plek zonder aanbod. Elke dag sex doet mijn lichaam niet(meer). Zo maar op de bonnefooi even naar de ramen kan natuurlijk, maar meestal gebeurt er bij mij dan niet veel behalve even kijken naar de bezetting. Ik ben steeds meer vooruit aan het kijken wanneer ik waar kan toeslaan. Zo vlak voor een vakantie naar het buitenland alles nog even een grote beurt geven om tevreden weg te kunnen. Maar ook ben ik in de week al rekening aan het houden wanneer mijn favoriete dame vrij heeft. Ook houd ik rekening met topdames die ineens via dit forum omhoog komen en in de planning worden meegenomen. De spontaniteit is wel een beetje weg, maar een volle zak zonder gelegenheid is ook frustrerend. Masturberen is bij mij geen oplossing.

Herkent iemand dit?
 
Ik herken dat wel.
Ik maak nu regelmatige afspraken vooruit met mijn vaste dame. Dit vooral ook omdat zij weinig beschikbaar en altijd snel volgeboekt is. Als ik mij op haar beperk, dan heb ik er geregeld ook veel zin in. Maar als ik soms ook tussenin nog naar een andere dame geweest ben (dat dan meestal vrij spontaan), dan kan mijn potentie ook minder zijn op mijn vaste afspraak. Ben geen 20 meer en het lukt mij ook niet meer dagelijks, ook niet meer altijd 3x per week. En van de pilletjes heb ik tot nu niet gebruikt.
 
Herkenbaar. Ik ben een overdag wandelaar, waardoor het van maandag tot en met vrijdag nooit gaat vanwege werk. Dus gebeurt het vaak dat ik doordeweeks veel zin heb en pas in het weekend die lust beloon met een bezoekje, maar dan is het ondertussen meer een moetje dan dat ik nog geil ben. Dat frustreert het bezoekje wel in de zin dat het niet goed lukt. Al helemaal niet als op de doordeweekse dag de handkar is gebruikt. Wandelen is wat dat betreft soms een verslaving.
 
@jatsee
Volledig herkenbaar. Ikzelf worstel ook met dat probleem. Daar komt bij dat het aanbod van leuke dames ook minder geworden is. Althans, dat is mijn indruk. Op dit moment heb ik regelmatig dat als ik zin en tijd heb er geen leuke dame -naar mijn beleving-beschikbaar is. Zomaar op de bonnefooi een dame bezoeken eindigt vaak in teleurstelling
 
Ik plan nooit van te voren, als ik zin heb zoek ik wat er in de buurt beschikbaar is.
Bezoek hoofdzakelijk ramen en daar zit altijd wel wat tussen zo niet raadpleeg ik kinky.
Er zoveel mee bezig zijn om iets te plannen nijgt mij naar een obsessie ( zonder iemand hiermee te willen beledigen)
 
Als gevolg van werk en sociale verplichtingen, kan ik niet zo maar even naar de dames gaan als ik goesting heb.
Daarbij wil ik ook niet het risico lopen dat ik veel geld betaal voor een tegenvallende ervaring. Mijn voorkeur gaat uit naar bepaalde dames en ik reserveer dan ook graag vooraf. Ook bezoek ik gangbangs en sexfeestjes, dan ben je zo wie zo gebonden aan bepaalde dagen, tijden en meiden. Zekerheid vooraf is toch wel iets dat ik graag heb.

Dus "spontaan" naar de hoertjes als het begint te kriebelen, komt bij mij niet zo veel voor. Hooguit een enkele keer per jaar, als ik echt mega geil sta. Meestal een tegenvallende date, overigens....... Om de kosten / het risico zo laag mogelijk te houden, dan al snel de keuze om een raampje te pikken voor een vluggertje.

Gelukkig heb ik niet dat ik slechts een uurtje geil ben als het spontaan opkomt en het dan al snel weer afneemt. Ik heb geleerd het "voorspel" te beheersen. Zoeken op internet naar iets leuks, afspraak maken, voorgenieten en als de dag en het tijdstip dan daar is, genieten met hoofdletters. Ik kan de geilheid in de wachtperiode afromen met de hand. Enkele dagen vooraf stop ik altijd met klaarkomen, zodat het op de dag zelf dubbel zo lekker is om weer eens van uit mijn tenen af te spuiten bij een heerlijke meid. Omdat ik regelmatig ga, is het ook te beheersen. Weten dat ik over een paar dagen weer een giga geile beurt ga beleven, zorgt dat ik het "red" tot dat moment. Het is bij mij dus eigenlijk altijd wel min of meer gepland. En dat vind ik alles behalve erg.
 
Ja, ik ben afhankelijk van de bezetting in de privehuizen, en die vind ik de laatste tijd zeer mager, dus is het plannen rond de agenda van -op het moment- één specifiek meisje, en die is er natuurlijk niet altijd wanneer de 'trek' er is.
 
Ik moet nu meer plannen. Dit was een stuk makkelijker toen ik nog op kantoor werkte, aangezien ik vlakbij diverse privéhuizen werkte. Nu werk ik veel thuis en merk ik als ik een werkdag erop heb zitten dat ik ook gewoon wil ontspannen zonder iets te moeten doen. Het wandelen moet ik echt plannen op mijn vrije dagen of in het weekend.

Soms heb ik zin, maar dan zijn er diverse dames die ik graag wil bezoeken niet aanwezig of juist omgekeerd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan