Recensie Dea, Private Girls, Wommelgem 4,77 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al een paar keer bij haar langs gegaan, telkens super. Geeft een goed gevoel, doet mee en laat doen. Tongzoenen geen probleem, neemt zelf initiatief hierin. Ik kan eigenlijk niets slecht zeggen, ik vond ze beter dan Mia. Je moet natuurlijk wel zijn voor slanke meisjes en voor Tattoo's (heeft er veel maar niet overdreven en wel mooi)

Alles met condoom, maar dat zou ik sowieso vragen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben al enkele keren bij Dea geweest. Ze is erg flexibel en geeft zich volledig. Ze zoent ook erg graag, iets wat niet altijd het geval is bij andere dames.
Nadien nog een leuk gesprek. Meer moet het niet zijn, toch?

Het is een intelligent meisje met een plan.

Een aanrader voor liefhebbers van skinny meisjes.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Begin maart ook de kans gekregen met haar te daten.
Gekozen voor 30 min, was een aangename kennismaking.
Spijtig dat ze niet Tz de eerste date, dat had het voor mij helemaal afgemaakt .
Wil haar nog een tweede keer proberen om te zien of ze wel aan TZ doet dan en dan stel ik bij naar 4 sterren.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
2 weken terug ook bij haar geweest

ik vond ze er beter uitzien als op de foto's, ook een heel knap gezichtje
rook ook lekker fris, hygiëne was top.
TZ deed ze wel, maar vond ik niet de moeite, eerder het hoogst noodzakelijke
PMC deed ze lekker, niet te hard, maar lekker teasend
intiem was ook goed, maar geen echte GFE, wat ik wel jammer vind.

Herhalingsgevaar? mssn wel, maar ik denk dat ik eerder nog andere opties ga bekijken...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bezocht Dea twee keer de laatste weken. Dea heeft een mooi afgetraind lichaam versierd met tatoeages. Mooie A-cup maakt het plaatje af.
Heb tweemaal GFE mogen ervaren met alles op en aan. Tongzoenen gedurende de ganse date. Constant die ondeugende en uitdagende blik.
Dea on top is zonder meer bijzonder lekker. Bijna mijn kruit verschoten gedurende de eerste minuten. Gelukkig me nog net kunnen inhouden (wat meestal nefast is op het einde…). Lekkere ontmoeting met deze vriendelijke jongedame. Helemaal anders dan bij mijn eerste kennismaking een hele tijd terug. Herhaling: zeer zeker!
 
Vandaag heb ik ze gezien, man wat een killer body, al vind ik dat van Roxanna ook.
Maar Roxanna heeft totaal haar klasse in de verste verte niet, Dea heeft haar naam van godin echt niet gestolen.
Ze is bloedmooi en nog heel lief en schattig ook.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag heb ik ze gezien, man wat een killer body, al vind ik dat van Roxanna ook.
Maar Roxanna heeft totaal haar klasse in de verste verte niet, Dea heeft haar naam van godin echt niet gestolen.
Ze is bloedmooi en nog heel lief en ging vroeger steeds bij haar. Ik twijfel toch soms om opnieuw voor haar als vast meisje te kiezen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een uurtje gehad met Dea & wat een geweldige ervaring. Ze was zeer hygiënisch en had zelfs een tasje met alle nodige hygiënische spulletjes in, dat zie ik heel graag.

Klein wasje gedaan aan de wasbak & dan naar de kamer. Ik hecht veel waarde aan eerst wat smalltalk en elkaar beetje teasen en dat was hier van de partij. De eerste keer in mijn leven zelfs dat ik 2 keer na elkaar ben gekomen. De eerste keer was zij on top en met zo'n mooi uitzicht heeft het niet lang geduurd. Daarna nog een beetje neer liggen en smalltalk en de jongeheer was opnieuw klaar voor een volgende ronde tot mijn verbazing. Opnieuw PMC en 69 om daarna nog eens in missionaris klaar te komen.

Hierna heeft zij nog een kleine douche genomen en ik aan de wasbak. Volgende keer ga ik eens vragen om samen te starten in de douche, ik vind dat wel fijn.

Al bij al vriendelijk en correcte dame, hygiënisch top en uiteraard prachtige dame.

Mij ziet ze nog terug!
 
Vandaag een uurtje gehad met Dea & wat een geweldige ervaring. Ze was zeer hygiënisch en had zelfs een tasje met alle nodige hygiënische spulletjes in, dat zie ik heel graag.

Klein wasje gedaan aan de wasbak & dan naar de kamer. Ik hecht veel waarde aan eerst wat smalltalk en elkaar beetje teasen en dat was hier van de partij. De eerste keer in mijn leven zelfs dat ik 2 keer na elkaar ben gekomen. De eerste keer was zij on top en met zo'n mooi uitzicht heeft het niet lang geduurd. Daarna nog een beetje neer liggen en smalltalk en de jongeheer was opnieuw klaar voor een volgende ronde tot mijn verbazing. Opnieuw PMC en 69 om daarna nog eens in missionaris klaar te komen.

Hierna heeft zij nog een kleine douche genomen en ik aan de wasbak. Volgende keer ga ik eens vragen om samen te starten in de douche, ik vind dat wel fijn.

Al bij al vriendelijk en correcte dame, hygiënisch top en uiteraard prachtige dame.

Mij ziet ze nog terug!
180 euro amai kroket. Ok Dea is veruit de beste daar, maar voor 180 euro, dat is 30 meer dan de meeste privéhuizen, dan sommige zelfs 50 meer. Voor dat bedrag heb je een deftige Vlaamse klassedame.

Nogmaals Dea steekt er wel met kop en schouders bovenuit. Maar deze prijsstijgingen zijn zwaar overdreven voor dit etablissement.
Ze zaten goed, maar dit ga niet blijven duren, vrees ik en dan nog zo opeens.
Nogmaals zonder afbraak te doen aan Dea want in vergelijking met de andere Roemeense of Poolse dames, staat ze echt wel trapje hoger.
Maar voor een Poolse of Roemeense dame 180 euro per uur betalen, nee dat doe ik echt niet. Vond 160 toen al opt randje, maar ze hadden de 120 euro 45 minuten toen als compromis.

Nu 45 minuten 140 euro, echt al te gek.
 
Laatst bewerkt:
180 euro amai kroket. Ok Dea is veruit de beste daar, maar voor 180 euro, dat is 30 meer dan de meeste privéhuizen, dan sommige zelfs 50 meer. Voor dat bedrag heb je een deftige Vlaamse klassedame.

Nogmaals Dea steekt er wel met kop en schouders bovenuit. Maar deze prijsstijgingen zijn zwaar overdreven voor dit etablissement.
Ze zaten goed, maar dit ga niet blijven duren, vrees ik en dan nog zo opeens.

Het was duur maar achteraf geen spijt van gehad, mooie ervaring en herinneringen gemaakt en het kon er wel af.

Nu ik geloof dat bij Private-Girls nog maar recent het uurtarief is verhoogd naar 180 euro.

Ik sta er op voor minimaal een uur met GFE en ik denk dat je dan wel altijd rond dit bedrag zit? Ik heb nog nooit via privé ontvangst gewerkt met dat ik het niet volledig vertrouw maar om daar dieper over in te gaan en niet off-topic te gaan mag je altijd DM'en. ;-)
 
Het was duur maar achteraf geen spijt van gehad, mooie ervaring en herinneringen gemaakt en het kon er wel af.

Nu ik geloof dat bij Private-Girls nog maar recent het uurtarief is verhoogd naar 180 euro.

Ik sta er op voor minimaal een uur met GFE en ik denk dat je dan wel altijd rond dit bedrag zit? Ik heb nog nooit via privé ontvangst gewerkt met dat ik het niet volledig vertrouw maar om daar dieper over in te gaan en niet off-topic te gaan mag je altijd DM'en. ;-)
Inderdaad plotse prijswijzigingen zonder wat op voorhand te melden....
Bwaa nee niet bij privé huizen. Meestal 150 per uur, maar ok best on topic blijven, dit heeft niets met Dea te maken uiteraard.
En Dea is ook een betere, voor de rest is het meer een schipperskwartier. In elk geval is dit overdreven.
 
Laatst bewerkt:
Bij Bea langsgegaan bij Private Girls.

beetje verlegen meisje, rekte de tijd nogal bij het douchen, maar het samen douchen was wel leuk. Overal aanraken was geen probleem.

small lolita poppetje met veel tattoos en kleine tietjes.

ze pijpt enkel met condoom.

wegens teveel voorspel in de douche kwam ik al tijdens het pijpen, en werd het bezoek verdergezet met een massage, die ondermaats was.
Na afloop werd er weer gedoucht.

klein herhalingsgevaar
Ik snap u ergens wel, mss of wrs als de dame waar ik bij ging, haar gfe niet was gezakt van een dikke 9 naar 4 op 10 en nog tal van talrijke ergerlijke zaken bij haar, waar niks over gezegd wordt of niets aan gedaan wordt, mss had ik dan ook minder geklaagd. Maar zelfs dan had ik het nog steeds niet logisch gevonden. Alle ja dat is niet normaal. Je hebt er 4 mooie roemeense int SKW voor die prijs van 180.
Ok bij Dea zal er wel iets verschil zijn, maar dat is dan ook de enige dame, en oude rot Kyara daar.

Maar kan er idd niet veel over zeggen of aan verhelpen, enkel mijn grote ontevredenheid uiten.
Sorry daarvoor. Maar als ze erop zouden ingrijpen. Maar tis enkel een opstel schrijven 🤣👎
 
PG leest vast mee, al zouden ze beter ook hierop reageren en niet enkel op de positieve commentaren.

Ja of ze er iets mee doen, betwijfel ik, maar weet je, dit komt als een plotse verrassing, ik leg zelfs voor deze hobby 1000 à 1500 per maand opzij. Dus op zich geen probleem. Nu ga ik wel even afwachten.

Maar blijkbaar kies ik altijd voor de meest rampzalige dame. Zo blijkt alweer, kwam of komt bijna nooit opdagen. En als je er iets over zegt, de volle lading voor de telefoniste en de klant.
Is wel jammer dat deze SKW mentaliteit, van de meeste oostblok meisjes getolereerd wordt, plus dan zelfs nog de ongelooflijke stijging.

Dat meisje is toch een rotte appel in de mand maar ja....een rotte appel in een mand, kan wel nefast zijn natuurlijk. En dan steekt ze het altijd wel op iets. Ze mag echt alles of toch veel meer.
Wou nog afwachten met haar want ooit was het wel ok, maar ze heeft al zoveel aan tijd gestolen. Heeft geen respect. En dan dit neer tellen? Maja zij redeneert wrs zotten genoeg ofzo.

Bovendien hoe lang gaan ze nog positieve commentaar krijgen? Als er morgen een deftige concurrent komt, wat altijd kan, is het ook gedaan. Ik had eerst orde op zaken gesteld en dan deze toch wel enorm overdreven prijsverhoging.

Is bij mij momenteel wel degelijk wat serieuze, maar zeker geen onterechte frustratie bij......
Pg weet dit probleem, want sleept al zeker een jaar aan. Maar er iets aan doen, ga blijkbaar niet! Dus het ga niet goed, maar weet je wat, we verhogen het tarief. Logica!🤦‍♂️

Ok je kunt dan zeggen, neem 30 minuten, dan valt het nog mee met de 10 euro meer. Maar als de dame dan bijvoorbeeld 20 minuten lanterfant, dan heb je niets over aan tijd. En daar wordt echt ook niet op toe gekeken. Enkel als de tijd om is, maar daar ben je vet mee. De 45 minuten optie is in elk geval veruit de minst aantrekkelijke optie geworden. Dus die ga sowieso niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Ja of ze er iets mee doen, betwijfel ik, maar weet je, dit komt als een plotse verrassing, ik leg zelfs voor deze hobby 1000 à 1500 per maand opzij. Dus op zich geen probleem. Nu ga ik wel even afwachten.

Maar blijkbaar kies ik altijd voor de meest rampzalige dame. Zo blijkt alweer, kwam of komt bijna nooit opdagen. En als je er iets over zegt, de volle lading voor de telefoniste en de klant.
Is wel jammer dat deze SKW mentaliteit, van de meeste oostblok meisjes getolereerd wordt, plus dan zelfs nog de ongelooflijke stijging.

Dat meisje is toch een rotte appel in de mand maar ja....een rotte appel in een mand, kan wel nefast zijn natuurlijk. En dan steekt ze het altijd wel op iets. Ze mag echt alles of toch veel meer.
Wou nog afwachten met haar want ooit was het wel ok, maar ze heeft al zoveel aan tijd gestolen. Heeft geen respect. En dan dit neer tellen? Maja zij redeneert wrs zotten genoeg ofzo.

Bovendien hoe lang gaan ze nog positieve commentaar krijgen? Als er morgen een deftige concurrent komt, wat altijd kan, is het ook gedaan. Ik had eerst orde op zaken gesteld en dan deze toch wel enorm overdreven prijsverhoging.

Is bij mij momenteel wel degelijk wat serieuze, maar zeker geen onterechte frustratie bij......
Pg weet dit probleem, want sleept al zeker een jaar aan. Maar er iets aan doen, ga blijkbaar niet! Dus het ga niet goed, maar weet je wat, we verhogen het tarief. Logica!🤦‍♂️

Ok je kunt dan zeggen, neem 30 minuten, dan valt het nog mee met de 10 euro meer. Maar als de dame dan bijvoorbeeld 20 minuten lanterfant, dan heb je niets over aan tijd. En daar wordt echt ook niet op toe gekeken. Enkel als de tijd om is, maar daar ben je vet mee. De 45 minuten optie is in elk geval veruit de minst aantrekkelijke optie geworden. Dus die ga sowieso niet meer.
Hey Coolio,

Dit draadje gaat over Dea.

Ik veronderstel dat het meisje waarover je hier schrijft niet Dea is?

Misschien kan je deze info/review plaatsen bij de correcte persoon, of aanmaken als die nog niet bestaat?
 
Hey Coolio,

Dit draadje gaat over Dea.

Ik veronderstel dat het meisje waarover je hier schrijft niet Dea is?

Misschien kan je deze info/review plaatsen bij de correcte persoon, of aanmaken als die nog niet bestaat?
Is een antwoord op VOD500 maar hoort eigenlijk vooral bij Private-Girls algemeen.
Tis daar al een hele tijd een ramp, vind ik en dan nog een prijsverhoging. Absurd te noemen!
Weet niet hoe ik dit en VOD zijn comment naar private girls algemeen zet.
On topic Dea is zeker meer ok, al vind ik ook bij haar, de verhoging iets te veel.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op huisbezoek geweest voor de eerste keer met Dea.
Niet dadelijk weten wat verwachtende maar hoopvol op basis van deze review.
Kleine dame, behoorlijk slank. Mooie krullebol die de haren laat loshangen (wat ik wel leuk vind). Qua looks best wel OK maar dat is kwestie van smaak.
Ik zou de start niet onmiddellijk zakelijk noemen maar wel to the point. Wat kan, wat kan niet, wat heb je graag,... Zeer transparant, duidelijk en dat is echt niet verkeerd. Zo geeft ze aan het niet leuk te vinden als er in haar gezicht (mond) wordt geademd. Ze vraagt of je wenst te zoenen en hoe (ik vind zoenen best zeer leuk, maar tongzoenen liever niet in kader van hygiëne voor beide). Vingeren mocht maar niet te heftig (ook geen probleem want vingeren moet voor mij niet.
Dan gingen we over tot datgene waarvoor we kwamen.
En of dat OK was... Zeer zeer zeer leuke ervaring. Als ik mij iets moet voorstellen bij GFE dan is dit toch wel 100% geslaagd. Dit was niet zomaar erop en erover. Dit was een verhaal van eerder sensueel romantisch ontmoeten, zacht, knuffelend, pure aandacht voor mekaar (en vooral voor mij ;) )
Subtiel zoenen over gans het lijf, strelen, gewoon op mij komen liggen, aankijken, kussen op de mond, wangen, voorhoofd, nek,... bij mekaar.
Je kon niet anders denken dat je daar met je levensvriendin ligt te knuffelen.
Dan ook stilaan aandacht voor de intieme streek. PMC wat ze zeer aangenaam deed.
En dan uiteindelijk 'de daad' waarbij zijn bovenop komt en het tempo bepaald. En dat was ook puur sensueel romantisch te noemen. Zacht, rustig, dan eens nijpend met de spieren, dan weer bijna helemaal eruit om zacht terug in te schuiven. En ze voelde zalig. Als ze voelde dat er bijna geen houden meer aan was, dan toch kon ze het tempo en de techniek aanpassen om het uit te stellen.
En uiteindelijk als ze merkt dat je alles wil geven, dan fluistert ze je dat aan dat je in haar mag komen.
En ook na het klaarkomen gaat ze nog even subtiel door wat het orgasme alleen maar aangenamer maakte dan het al was.
Dat half uurtje wat in een wip en een flik om. Genoten in het kwadraat, qua GFE is dit volgens mij een standaard.
Een fijn afscheid.
Bij openen kamerdeur kwam er nog net een andere dame boven. Zeer mooi snoetje, grote poep... wie dat was??
Dea, bedankt voor het ontvangst, service... zeer fijne ervaring.
 
In verleden ook eens bij Dea gaan verkennen. Mooie slanke lolita. Deed zeker niet slecht, maar als je ze vergelijkt met MIA steekt voor mij Mia er kop en staart nog bovenuit. Veel knapper en pijpen (helaas enkel MC) enorm geil.
Dea is iets preutser op dat vlak. Kan ook zijn dat er geen klik is, maar die heb ik dan bij Mia en Kyara weer wel.

En ja, over goed pijpen gesproken: Kyara zeker ook een enorme aanrader. Zij doet wel PZC mits goede hygiëne ;-)
 
Onlangs toch ook mijn eerste stap gezet en was met Dea... Ik val wel op slank en niet groot, dus was superfiguurtje... Zoals hierboven beschreven , lief gezichtje en in real life echt mooier dan op de foto's..echt een lola-type...
Dankzij de revieuwe hier had ik eindelijk een beetje vertrouwen dat ik niet in verkeerde omgevingen zou terechtkomen.


Was aangenaam, pijpen met CD vond ik niet zo waauw, maar was zelf super nerveus omdat het mijn allereerste wandeling was ;) ..

De goesting is alleen maar groter geworden om deze geile wereld te verkennen ;) ... PG trouwens toch nette omgeving en douchen vind ik super als starter...niets boven goede hygiëne !

Herhaling : zeker, maar eerst wat ander gras gaan zoeken aan de overkant ;)
 
Onlangs toch ook mijn eerste stap gezet en was met Dea... Ik val wel op slank en niet groot, dus was superfiguurtje... Zoals hierboven beschreven , lief gezichtje en in real life echt mooier dan op de foto's..echt een lola-type...
Dankzij de revieuwe hier had ik eindelijk een beetje vertrouwen dat ik niet in verkeerde omgevingen zou terechtkomen.


Was aangenaam, pijpen met CD vond ik niet zo waauw, maar was zelf super nerveus omdat het mijn allereerste wandeling was ;) ..

De goesting is alleen maar groter geworden om deze geile wereld te verkennen ;) ... PG trouwens toch nette omgeving en douchen vind ik super als starter...niets boven goede hygiëne !

Herhaling : zeker, maar eerst wat ander gras gaan zoeken aan de overkant ;)
Aan de overkant van private girls ga je zeker niets vinden😂😂😂😂
 
Hahaha..🤣🤣. Neen, alleen oude auto's ...🤣🤣🤣(als je het letterlijk leest) .. Maar goed ik was dus aan het vissen naar andere goei adresjes ;) maar dan meer richting de "stille" Kempen
In de Kempen
Vlaams


Dit zijn wel Vlaamse dames kwaliteit/prijs gezien wel pak gunstiger.
Al zijn Dea en Mia nog wel de beste bij PG. Dus Heb je liever Oostblok in de Kempen zoals bij PG dan heb je er meer.

Onderwerp 'Nina Lichtaart' https://www.girlsreview.nl/threads/nina-lichtaart.24648/

Dan zou deze blonde Nina de moeite zijn, maar nadeel is dat ze ook nog een echte job combineert. Dus adverteert niet altijd. Ze kan zelfs Nederlands. Ook zeker geen 180 per uur bij haar, denk 140..... En 80 halfuur....
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lieve-dea.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren bij Dea geweest, aangetrokken door haar eigen advertentie "lieve Dea" en de positieve reacties in dit forum. Er is al veel over haar geschreven en het meeste zonder meer juist, weet eigenlijk niet of ik iets nieuws kan aanbrengen maar aangezien iedere klant weer anders is en ten gevolge het spel anders kan verlopen hierbij ook mijn ervaring. Gekozen voor een uurtje als eerste kennismaking. Dea is in mijn ogen een supermooie verschijning, had kennelijk geluk met haar genen maar verzorgd het ook prima duidelijk getraind geen gram vet teveel en geen artificiële/silicone toevoegingen. Haar tatoes vind ik supermooi. Vraag van mijn kant was dan ook de rollen om te draaien en dat ik de massage geef om zo de tijd te hebben te zien te voelen te proeven van haar beauty. Een volmondige ja van haar kant en dus zij op haar buik met beentjes in spagaat wat een supermooi beeld beeld oplevert. Het is duidelijk dat zij evengoed kan genieten van het krijgen als van het geven en zich volledig aanbied waarbij ze de intieme delen ver boven de lakens steekt. Heel veel tijd genomen van mijn kant om hiervan te genieten. Massage voor haar in buiklig op mijn vraag beëindigd met intiem waarbij zij de tijd nam voor aanbrengen condoom, PMC, superzacht en heerlijk. Zij daarna met plezier terug op buikje en de edelen delen omhoog voor "doggy". heerlijk !!!. Tweede helft van mijn tijd met haar naar ruglig. Iedereen die Dea al bezocht heeft weet dat dit een geweldig beeld oplevert opnieuw kunnen genieten van dit alles en dan de massage samen beëindigd wederom IMC in verschillende houdingen waarbij haar zachtheid en knuffels in dit spel heerlijk zijn. Herhalingsgevaar enorm hoog maar dan voor een langere sessie. Je moet al een geweldige oen zijn als een ontmoeting met Dea fout loopt. Respect, uiteraard zoals bij elke dame, maar als je meegaat in haar zachtheid geeft ze zich volledig en zal je een geweldige tijd hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan