Recensie Debbie, Bredene 3,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DirtyOlman

Stamgast
Forumpionier
654
30/06/21
1.066
21
Op algemeen verzoek is hier een reeks recensies van deze dame, die ik van de vergetelheid gered heb. De recensies, niet de dame.
Ik heb ze zelf nog niet bezocht; dit is gewoon cut-and-paste. De oudste recensie is van 2019, de recentste van december 2020.

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/debbie-west-vlaamse.html

(eventueel kan ik de H*-username er bij zetten, als dat nut heeft)
 
Laatst bewerkt:
eerst wasje bij haar en bij mij...
daarna richting slaapkamer, tongzoenen en pijpen zc ballen worden ook niet vergeten
69 mooi uitzicht mooi glad poesje om te beffen
kwam nat nadat vinger er in ging en kwam schokkend klaar
daarna women on top en doggy
daarna pijpend zc klaargekomen
als je respect hebt voor haar krijg je die zeker terug voor herhaling vatbaar
werkt van 8u tot 16u niet op woensdag en weekend DEBE 2134

Gemiddeld: 5
Aftekken : 4
Intiem, pijpen, zoenen en tongzoenen : 5
30 minuten 100 euro
Extra's : vingeren, beffen en PZC
Rookvrij en Nederlandstalig
 
Debbie is via tel/sms goed bereikbaar. Correct afspraak gemaakt.
Goed ontvangst. Betaald en opgefrist..
Ze is begonnen met een lekkere pijpbeurt, daarna gebeft (zij klaargekomen) en 69. Super!
Goeie sex met verschillende standjes. Pauze en nadien opnieuw sex. Lekker twee maal klaargekomen! Lekker lichaam heeft ze!
Enigste minpuntje: Badkamer was net iets minder verzorgd.

Gemiddeld : 4
Aftrekken, intiem, pijpen, zoenen, tongzoenen en kontlikken bij klant :
60 minuten aan 150 euro
Extra's : vingeren, beffen en PZC
 
Mooie vrouw met een top lichaam.
Professioneel, proper, eerlijk en kent haar job goed. Ontvangst, alles is netjes en proper.
Ze pijpt(zc) als een pro, echt lekker. Ze geniet ook wel van het heffen, of toch, die indruk had ik.?
Neukt lekker in verschillende standen. Ze heeft dan ook een prachtige boezem. Na te zijn klaargekomen, nog wat nagetettert.
Ik kom zeker terug.

Gemiddeld : 4
Aftrekken, intiem en, pijpen : 5
Zoenen en tongzoenen : 3
Extra's : vingeren, beffen en PZC
 
Enkele weken geleden een bezoekje gebracht aan Debbie. Geboekt voor 45' en ongeveer 55' binnen gebleven. Debbie is een girl next door met een mooi lichaam en dito borsten. TZ is eerder met de punt van de tong, maar bij het PZC worden de ballen niet vergeten. Lijkt te genieten van het beffen en vindt het niet erg om je meerdere malen te laten komen. Welbestede 125€.

Gemiddeld : 4
Pijpen : 5
Intiem, aftrekken en zoenen : 4
Tongzoenen : 3
45 min. 125 euro
Extra's : vingeren, beffen en PZC
 
Debbie het genoegen had om al twee maal te kunnen bezoeken.
Beide bezoekjes waren tip top.
Knap, sexy, uitdagend en leuk in bed.
Gfe met tikkeltje pse.
Haar lichaam en dat knap kopje, helemaal mijn ding.
Haar uren maken het niet gemakkelijk om haar te bezoeken. En maar best ook. Een boterham meer eten om haar te kunnen bezoeken, heb ik er zeker voor over.

Gemiddeld =3 1/2
Aftrekken, intiem en pijpen : 4
Zoenen en tongzoenen : 3
1 uur 150 euro
Extra's : vingeren, beffen, PZC, Deepthroat & Russisch tittyfuck
 
het is echt moeilijk om deze dame te bereiken. Heb verschillende keren gebeld en whats apps gestuurd, zonder antwoord terug. Ook altijd antwoordapparaat. Graag had ik geweten of er hier nog wandelaars zijn met die ervaring ? Spijtig want ik wil ze graag eens bezoeken. Volgens haar ad vandaag laatste dag, en dan terug in september
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gemakkelijk afgesproken via sms
Debbie is vriendelijke Vlaamse jonge en knappe dame met een heel mooi lichaam. Een eerste date is altijd beetje zoeken en aftasten, maar ik ben tevreden weggegaan. Pijpen is duidelijk haar favoriete bezigheid en ze doet dit goed. Van het beffen leek ze erg te genieten en kreunde gemeend(denk ik), neuken in missionaris . Tongzoenen met puntje van de tong.
Prijs voor uurtje privé is toch te veel. 150€ zou passend zijn.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Debbie stond al lang op mijn verlanglijstje , en vorige week eens langgewenst. Vooral die foto op haar rug, en haar mooie poep en lang haar trokken me aan. Was wel beetje teleurgesteld dat die poep;er niet echt uitzag als op;de foto…
debbie is een leuk spraakwatervalletje, met heel mooi fijn lichaam. Ik heb liever wat pak aan.
maar goed, de prestatie zelf… zoals hier al veel gezegd, ze pijpt heel lekker en heel graag. Paar keer halt toegeroepen. Na 69, zij op mij en zakje vol. Ze presenteerde nog een masasage, mr wou die niet. Was na 20 min buiten maar stoorde me niet.
Was een leuke,ervaring, maar zoals gezegd weinig pak aan voor mij dus is herhalinsgevaar niet zo groot tenzij ik,eens goed gepijpt,wil worden ?
 
het is echt moeilijk om deze dame te bereiken. Heb verschillende keren gebeld en whats apps gestuurd, zonder antwoord terug. Ook altijd antwoordapparaat. Graag had ik geweten of er hier nog wandelaars zijn met die ervaring ? Spijtig want ik wil ze graag eens bezoeken. Volgens haar ad vandaag laatste dag, en dan terug in september
Herkenbaar .. ook al paar keer geprobeerd zonder succes .. zou nu terug vanaf februari ontvangen
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/debbie-west-vlaamse.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs via sms afgesproken voor 45 min ... ze antwoorde behoorlijk vlot. Ontvangt in rustige woonwijk waar discreet parkeren niet echt evident is.

Opende de deur in een jumpsuit, zonder lingerie eronder en begeleide mij naar de kamer en badkamer om me wat op te frissen. Vriendelijke jonge vrouw, met een aangename west-vlaamse babbel.

Liep naakt voor me uit richting haar kamer en mocht haar mooie lichaam bewonderen. Alles mooi in proportie, slank en niet te mager en zeer mooie bijgewerkte c cup.

Begon met pijpen, wat haar favoriete bezigheid was. Deed dit ruim een kwartier. Intussen wat spelen met haar poesje, maar nat werd ze er niet van, dan poging om haar wat te beffen maar ook hier weinig reactie. Mij nog wat laten pijpen om dan een rubbertje aan te trekken en een 3 tal standjes gedaan. Net binnen het halfuurtje klaargekomen en nog een rugmassage gekregen het laatste kwartier en nog wat kletsen over koetjes en kalfjes. Achteraf bekeken was een halfuurtje meer dan voldoende geweest. Ook geen tongzoenen maar enkele bescheiden kusjes op de mond.

Mooie vriendelijke dame, verzorgd met zeer mooi lichaam, maar iets te passief voor mij. Het kwam niet spontaan over bij mij en iets te geforceerd over (beetje een verplicht nummertje). Het was zeker geen slechte date maar ook niet wauw, de klik was er voor mij ook niet en het zal bij deze ene date blijven voor mij.

Een eerlijke recensie zonder deze dame af te breken, het kan niet met iedereen klikken.
 
Laatst bewerkt:
Ben een paar maal bij Debbie geweest. In het begin toen ze nog in Gistel zat, met haar zuster was ze top. Heb nog ooit een trio met hen gedaan.
Sinds ze in Bredene zit is ze veel te professionele geworden, echt spijtig want het is een mooie, lieve dame ( als ze wilt ). Geen herhaling meer voor mij.
 
Jammer om te horen dat de laatste recensies (ervaringen) tegenvallen. Ze stond nochtans op mijn wishlist.
Ik vind de laatste commentaren te negatief. Dit verdient Debbie niet.
Ik ging er maar een maal langs, ik herinner mij wel dat zij toch wel zeer haar best deed, ik had zelfs de indruk dat ze 'ergens' een onzekere persoon leek te zijn, en precies door goede dienstverlening en een tevreden klant te hebben, een extra portie aan zelfzekerheid te willen tanken ..
 
Ik vind de laatste commentaren te negatief. Dit verdient Debbie niet.
Ik ging er maar een maal langs, ik herinner mij wel dat zij toch wel zeer haar best deed, ik had zelfs de indruk dat ze 'ergens' een onzekere persoon leek te zijn, en precies door goede dienstverlening en een tevreden klant te hebben, een extra portie aan zelfzekerheid te willen tanken ..
De vraag is hoe lang geleden je langs ging ? De negatieve commentaren handelen over dates van recentere datum.
 
Stond ook op mijn to-do lijstje, maar gezien laatste ontwikkelingen geschrapt. Jammer.
@Hornby: sorry, mss geloofwaardig, maar registratie op 22/5 roept vraagtekens op bij mij.
Zelf al lang lid (hookerlid sedert jaren) en geef de voorkeur aan "oudgedienden". Maar kom, je moet éénmaal beginnen, niet ;).
Volgend jaar zal ik je mss meer krediet geven.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/debbie-west-vlaamse.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week nog langsgeweest, heerlijk en groot herhalingsgevaar.
Gebeld en afgesproken 25 minuten later voor 1/2 uurtje.
€ 100 betaald. Eerst heeft ze me een beetje opgefrist waarna ze zichzelf ging opfrissen in een badkamer (in verbouwing).
Mocht ondertussen wachten op haar bed schuin voor de badkamer. Toen kwam ze erbij, lekker TZ, pijpen ZC en haar gevingerd en aangezien dat fris rook ook 69 gedaan.
Man man, wat was dat zalig. Toen kwam ze op mij zitten , daarna nog doggy en kon het niet lang inhouden en rubbertje was vol.
Daarna nog zalige massage gekregen en wat smalltalk ondertussen.
Kreeg nog een drankje mee voor de terugweg,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan