Recensie Debbie, Bredene 3,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb ze indertijd regelmatig met haar zus geboekt voor trio. Alleen is ze ook nog altijd super, is een heel lieve dame die inderdaad niet graag rond de pot draait. Zusje zou ondertussen ergens aan de kanten van Roeselare ontvangen. Iemand daar nog recent geweest?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Na alle (negatieve) ervaringen hier te lezen wou ik Debbie toch 't voordeel van de twijfel geven. Ik ben bij dvp behoorlijk onervaren, er buiten heb ik wel al de nodige ervaring kunnen opdoen om te kunnen oordelen.

'S morgens een bericht gestuurd om af te spreken, tijdje later antwoord gekregen van Debbie. Geboekt voor een halfuurtje, waar ik 100 euro zou voor betalen.

Eens toegekomen in de rustige straat (waar je wss wel gezien zal zijn door de buren, niet zo handig als je uit de buurt bent) nog een bericht gestuurd om het huisnummer te krijgen.

Debbie deed de deur open in een mooie klassevolle outfit met hoge hakken er onder. Debbie heeft een mooi gezichtje, is een zachte lieve dame. Toen ze haar kleren uitdeed vond ik haar lichaam er beter uitzien dan op de foto's. Ik ben er wel binnengegaan met de nodige "schrik" van een slechte service die zou aanvoelen als bandwerk.

Ze zei me dat ik op bed mocht wachten terwijl ze haar in de badkamer (in verbouwing) haar ging opfrissen. Eenmaal ze in de kamer kwam, ging ze over me hangen en begon ze meteen met kusjes op de mond en te tongzoenen, dit met de volledige tong en niet met het puntje zoals ik hier al gelezen had. Ze plaatste haar hand in m'n nek/op m'n kaak tijdens het kussen, wat het wel iets extra gaf. Daarna zakte ze eventjes om te pzc, dit was van zeer hoge kwaliteit! Een van de betere pzc die ik gelijk waar al had gekregen. Ze vergat de ballen zeker niet, je merkt duidelijk dat ze met veel plezier oraal bevredigd. Haar daarna op haar rug gelegd om over te gaan tot beffen, alles was mooi geschoren en rook zeer fris. Je merkt aan alles dat dit een zeer hygiënische dame is. Daarna ging de nodige bescherming over mijn kleine vriend en begon ze me heel passievol te berijden, ze heeft een mooi strak poesje waarmee ze zeker en vast weet wat te doen. Daarna overgegaan op missionaris, waarbij ik na een 15 minuten al klaarkwam, zelfs toen ze merkte dat ik m'n hoogtepunt voorbij was, trok ze me nog enkele stoten naar binnen door haar handen op mijn poep te plaatsen. Daarna heeft ze mij nog wat verfrist, terwijl ook een leuke babbel gehad.

Met de ervaring die ik vandaag heb opgedaan moet ik alle negatieve commentaren hier toch wat tegenspreken. Jammer dat sommigen blijkbaar Debbie op een slecht moment hebben bezocht. Ik zou zeggen, geef haar zeker een 2e kans…

Ik ga zeker nog terug deze week.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Debbie blijft gewoon wat mij betreft 1 van de toppers aan de kust.
Ze is mijn type en we hebben een klik. Enkel spijtig dat ze haar borsten heeft laten doen, want ik ben meer liefhebber van het natuurlijke.
Groot verslavingsgevaar voor mij
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/debbie-west-vlaamse.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een paar weken geleden bij Debbie geweest. Antwoord op 1ste sms liet een dag op zich wachten, maar daarna heel vlot contact. Heel vriendelijke dame en een spraakwatervalletje. Heeft duidelijk veel ervaring en daardoor soms een beetje routinematig, maar ze nam uiteindelijk wel veel initiatief. PZC en daarna spontaan naar 69. Ze werd zelf ook heel nat, dus ze lijkt er oprecht van te genieten. Intiem was OK in 3 standjes.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan