WHEM Debbie - Nympho Hobby Milf, Apeldoorn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt kan me ook herinneren. Recenties waren best wel positief. Tijdje geleden heb ik ook geprobeerd af te spreken maar kon jammer genoeg niet doorgaan omdat ze toen niet kon ivm haar werk staat ook in de adv.
Hopelijk lukt het jouw wel en ben dan benieuwd naar je recentie want ik ben nog steeds geintereseerd.
 
Er waren recensies inderdaad waaronder een van mij..... het is een hele tijd geleden maar de service was best prima en een aardige dame, alleen uiterlijk was voor mij geen match maar dat zal voor iedereen anders zijn. Ze leek er zelf ook van te genieten want behoorlijk nat en lekker squirten.
Ik had een gewone date maar de bovenste verdieping van haar woning was voorzien van allerhande attributen dus er is van alles mogelijk vermoed ik....
Gewoon proberen!
 
Dame van ongeveer 50 vriendelijk, best nog wel strak inbegrepen PZC. Heel veel piercings ook vagina. Bij beffen nogal eens ruzie met de piercings. Anaal vraagt ze 30 extra voor, niet gedaan overigens. Bracht me in de stemming voor de 2e ronde door met trilapparaat langs de paal te gaan. Stuurt je eerst ergens anders naar toe en dan moet je een foto ter plaatse maken en doorsturen. Maakte de fout om aan te bellen vond ze niet prettig in verband met de buren.
 
Ben er nog niet zo lang geleden geweest. Was een geile ervaring, met een lekkere rijpe dame. Kinky gekleed, veel piercings. Pijpt geweldig en al doende kwamen de speelgoedjes tevoorschijn. Uiteindelijk ging ze in een soort hangmatje liggen dat in haar kamer hing. In die positie kon ik haar staande neuken, heel apart en opwindend. Ze is echt een hobbyist die ervan geniet en de prijs is heel schappelijk.
Enige reden dat ik geen 'stamgast' bij haar zal worden, is dat de reis ernaartoe me toch flink tegenviel (ben van OV afhankelijk). Kost mij echt een heel dagdeel en dat heb ik niet zo vaak. Maar ik kan haar van harte aanbevelen aan de liefhebbers van rijpe, ervaren dames.
 
Ik heb haar een hele tijd terug bezocht. Je word idd ergens naar toe geleidt ( supermarkt was het) een foto gestuurd en daarna het adres gekregen.
Leuk vrouwtje, toen zat ze niet zo onder de piercings, diensten waren ruim voldoende.
Ben er nooit op herhaling geweest vond de reis niet waard. Voor de prijs van 125 euro p/u zou ik het wel proberen want je ziet nergens meer die prijzen.
 
Ik las op kinky reviews dat er van onder een erg sterke geur hing. Hebben jullie dat ook ervaren?
En degene die haar wel met piercings hebben gezien. Heeft ze er van onder heel veel of valt het mee?
 
Onder ook? Want dan is het beffen toch erg lastig denk ik? Ik durf eeigenlijk niet te vragen of ze ze uit wilt doen met de kans dat ze me dan blocked...
Het zijn er zoveel dat uitdoen bijna geen doen is. Schijnt ook snel dicht te groeien, dus niet aan te raden om piercings lang uit de doen. Ik vind het wel geil trouwens, maar over smaak valt natuurlijk niet te twisten.
 
Het zijn er zoveel dat uitdoen bijna geen doen is. Schijnt ook snel dicht te groeien, dus niet aan te raden om piercings lang uit de doen. Ik vind het wel geil trouwens, maar over smaak valt natuurlijk niet te twisten.
Ik heb nog niet veel ervaring uberhaubt. Weet dan niet of de piercings me dan in de weg gaan zitten mocht ik willen beffen. Ookal is de prijs natuurlijk wel erg scherp.
 
Hoe ziet Debbie er verder uit eigenlijk? Ben voornemens haar te bezoeken, maar ben wel benieuwd hoe haar postuur is (slank, normaal, stevig...?). En is het algemeen een knappe verschijning?
 
Is moeilijk om een afspraak mee te maken.
Als je een open vraag stelt via WA over wanneer je een keer zou kunnen langskomen (want ik kan op veel dagen/tijden), krijg je daar geen antwoord op.
 
Is moeilijk om een afspraak mee te maken.
Als je een open vraag stelt via WA over wanneer je een keer zou kunnen langskomen (want ik kan op veel dagen/tijden), krijg je daar geen antwoord op.
Heb je haar nummer nog? En zo ja. Mag ik die? Via pb.

Gr.
Er waren recensies inderdaad waaronder een van mij..... het is een hele tijd geleden maar de service was best prima en een aardige dame, alleen uiterlijk was voor mij geen match maar dat zal voor iedereen anders zijn. Ze leek er zelf ook van te genieten want behoorlijk nat en lekker squirten.
Ik had een gewone date maar de bovenste verdieping van haar woning was voorzien van allerhande attributen dus er is van alles mogelijk vermoed ik....
Gewoon proberen!
Heb je haar telefoon nummer nog toevallig? En zo ja. Mag ik die.

Bedankt
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.178
Berichten
718.603
Leden
33.171
Nieuwste lid
Lv120500
Terug
Bovenaan Onderaan