Recensie Debora, Amstelveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Subtext

Wandelaar
Forumpionier
78
03/07/21
81
14
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2472843-debora
Totale kosten (in euro)
200
Terug in December deze meid bezocht, was toevallig in Amsterdam en wilde wel een gokje wagen. Aan de foto's te zien viel deze Debora best goed in mijn straatje qua smaak (slank en atletische bouw.... RAWR, sign me up).

Zodoende afspraak via WA gemaakt en blijkt dat ze in Amstelveen zit, ok prima met OV van binnenstad Amsterdam dan maar daar heen. Aangekomen op afgesproken tijdstip en locatie krijg ik te horen dat ze eigenlijk ruim anderhalve kilometer verderop zit... Nou dat is best klote zonder eigen vervoer. Geen zin hebbende om uit te vogelen op welke bus of tram te pakken ben ik maar flink doorgestapt en 25-30 min verder uiteindelijk aangekomen bij een hotel in Amstelveen. De juiste kamer gevonden en werd binnen gelaten door haar vriendin / booker. Die had ook nog even nodig om haar spullen te pakken en zich schaars te maken.

Debora (Colobiaans or Venuzeleaans) is helaas niet de meid in de foto's, lengte en haarkleur komen overeen maar ze is wel iets voller. Zeker geen lelijke dame maar helaas niet de slanke skinny meid van de foto's. Zoals vaker latina's is haar engels tamelijk beperkt, maar goed we zijn daar nu eenmaal niet voor diepgaande gesprekken. Omdat ze er toch niet onaardig uit ziet besloot ik om haar een kans te geven.

Aangezien het bezoek een paar maanden terug was geweest weet ik niet meer exact wat we allemaal hebben uitgespookt maar ben zeker wel aan mij trekken gekomen in het afgesproken uurtje. Wat mij nog wel bijstond is dat ze best geil tegen me aan kwam schuren. Zoals gebruikelijk voor een uur tweemaal klaar gekomen en verschillende standjes afgewerkt. Ze liet mij op momenten gewillig hard neuken. Wat trouwens ook ongebruikelijk was is dat Debora vaseline gebruikte als smeer / glijmiddel. Maar goed als het werkt, werkt het 🤔

Seks was best aardig tot goed maar voor de totaal score toch een punt in mindering gebracht omdat de foto's niet kloppen én communicatie best ruk was geweest waardoor ik nodenloos 30 minuten verder moest lopen. Had misschien zelfs nog een punt ergens af getrokken maar het sterotype over latina's blijkt toch wel een kern van waarheid te hebben. Ik heb zelf meermaals mogen ervaren dat ze best passioneel (tongzoenen was tot mijn genoegen toegestaan) kunnen zijn wat best veel goed heeft kunnen maken. Als ze bij mij om de hoek zou ontvangen zou ik wellicht in een geile bui haar opnieuw bezoeken maar omdat ze niet volledig mn type is zal ik er niet voor omrijden.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan