WHEM Debora Wateringen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Debora is wauw!

Ik ben al 3 x bij Debora geweest en ze is echt heel lekker. Wat voor mij belangrijk is is dat er een klik is. Ze is vriendelijk en stelt je op je gemak. Dit gebeurde de eerste keer.

Ze begroet je aan de deur aangekleed ivm met dat ze aan een weg woont in een beneden huis. Binnen gekomen vroeg ze wat m'n wensen waren. Nu ze toch aangekleed was in haar gewone kleren over de lingerie vroeg ik of ik haar mocht uitkleden omdat ik dat lekker vind als gfe. Dat mocht.

Wauw wat een heerlijk lichaam. Toen ik haar BH afdeed werd ik zo hitsig.!Mooie rechtopstaande borsten met heerlijk gevoelige tepels die rechtop die heerlijke borsten staan. Toen ik haar stevige jongens met mijn handen omvatten en haar tepels bespeelde kreeg ik direct response. Ik hoorde haar zwaarder gaan ademen. Ik trok haar broek en slip uit en. Ook fijne billen. Die betaste ik terwijl ze tegen me aanstond met haar armen om m'n nek.

Ze heeft een klein bescheiden streepje op de schaamstreek wat ik altijd uitdagend vind. Ben niet zo van de grote beharing maar ook niet van de kale poes.

Op bed beland kreeg ik een heerlijke pijpbeurt en ik moest echt even stoppen om niet al te vroeg te komen van al dat lekkers.

Ik dook tussen haar dijen om te proeven en al snel voelde ik haar spieren spannen. Een heerlijk kreunend geluid was het resultaat. Ze vond het nu toch echt mijn beurt ging op mij zitten en danste op en neer. Het uitzicht op haar borsten was prachtig en weer bespeelde ik haar tepels waarvan ik geen genoeg kreeg. Heftig kwam ik ook en volgens mij genoot ze een tweede keer 😉. Debora geniet zelf net zo hard.

Daarna hebben we nog een fijn ontspannen gesprek gehad over onze levens.

Debora is echt wauw. De eerste x had ik een half uurtje tijd genomen maar de beide andere keren heb ik een uur de tijd genomen. Wat een leuk mens en wat een lekkere tijd en prachtige borsten én tepels.

Ja dan die veiligheid. Vergeet niet dat onvergund ontvangen niet mag in Nederland. Ze heeft een goede reden.

Maar wat heerlijke ervaring. Zij is een vast adres voor mij!
 
Is een en al oplichterij deze nep advertentie net als gebruiker boomstronk, Kasper en wc eend ( is dezelfde persoon met meerdere accounts. Deze ad is ook van Deborah


Dus wandelaars opgelet. Kasper ging ineens een Prive conversatie met mij aan dat ik maar snel een geile afspraak moest maken met Debora en over die 5 euro dat kon zij mij heel goed uitleggen als ik bij haar ben ( lees als het kwaad al is geschied 🤪🤪
 
Is een en al oplichterij deze nep advertentie net als gebruiker boomstronk, Kasper en wc eend ( is dezelfde persoon met meerdere accounts. Deze ad is ook van Deborah


Dus wandelaars opgelet. Kasper ging ineens een Prive conversatie met mij aan dat ik maar snel een geile afspraak moest maken met Debora en over die 5 euro dat kon zij mij heel goed uitleggen als ik bij haar ben ( lees als het kwaad al is geschied 🤪🤪
Helaas ga je uit van onwaarheden.. Ze is 100% eerlijk en heerlijk
 
Het is eigenlijk schandalig hoe iemand die echt oprecht en eerlijk is zo wordt neergesabeld. Zonder dat ze er zelf ooit zijn geweest.
Ja misschien wel, ik had een afspraak staan en vroeg de adresgegevens die zou ik krijgen zodra ik €5 zou betalen.
Nou toen was ik er wel klaar mee.
Ik wil best 5 euro extra betalen maar niet vooraf.

De groeten Lexa
 
Ja misschien wel, ik had een afspraak staan en vroeg de adresgegevens die zou ik krijgen zodra ik €5 zou betalen.
Nou toen was ik er wel klaar mee.
Ik wil best 5 euro extra betalen maar niet vooraf.

De groeten Lexa
Tja en dat is je goed recht. Das een keuze die zij maakt. Er je hoeft dat niet te doen. Echter, dat maakt het nog geen oplichting! ik heb trouwens nog niemand gehoord die is opgelicht door haar en dat zoals ik haar heb meegemaakt gaat dat ook niet gebeuren. Maar dat betekent natuurlijk niet dat je het moet doen. Alleen ik heb het wel gedaan en had daar geen spijt van 😉
 
Tot zover het reclameblok.


Een laatste reactie van mij over dit onderwerp

Tuurlijk je hebt gelijk. Ik reageer op een verzoek van wie heeft er ervaring met deze dame? Die ervaring is zeer positief maar was ook een reactie op een vraag van iemand op dit forum. Maar ik ben een fan en ze is mijn vaste contact geworden das waar en zogezegd maak ik reclame zoals iedereen dat doet met een gunstige recentie.

Maar mijn reactie is vooral gebaseerd op het feit dat er een groep hier op dit forum haar neerzet als oplichter. En dat terwijl niemand uit deze groep een ervaring met haar heeft en die twee die het wel hadden daar positief over zijn.

Je zou denken als ze echt mensen oplicht er verhalen hierover naar voren zouden komen. Er is zelf een aparte rubriek voor. Iedereen mag zelf bepalen of hij wel of niet 5 euro vooruit betaald. Daar wordt verschillend over gedacht en das logisch. Maar ongefundeerd en niet gebaseerd op eigen ervaringen iemand van oplichting betichten gaat mij te ver en dat zou voor iedereen moeten gelden
 
De foto's die ze gebruikt als haar profiel foto herken ik als een dame genaamd Cindy 37jr destijds en ontving aan de Leyweg in Den Haag. Gaf o.a massages.
Thx hiermee wordt naar mijn idee duidelijk dat het oplichterij is. En foto's gebruiken van iemand anders + vooruit betalen is hetzelfde als OPLICHTEN laten we nu stoppen om hier nog aandacht aan te schenken
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan