WHEM Delia, Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Staan wat topics over maar niet echt ervaringen mee buiten de Kinky reviews (wat ik totaal niet vertrouw)
Heeft heel lang in Rotterdam ontvangen, ziet er goed uit. Maar inderdaad de kinky reviews zijn onbetrouwbaar, alles aangevinkt met 5 sterren 😅
 
T'is alweer een poosje geleden...

Aardige dame, maar daarmee houd het wel op.
Ze lijkt op de dame van de foto's. Maar denk niet dat ze het is.
Pijpen is kort, dus om een 69 gevraagd. Vond ze lekker maar al gauw wou ze doggy. Na een minuut of 5 (gevoelsmatig dan) de dooddoener: come baby...
Haar engels is prima. Maar laat je niet in de watten leggen, voor van alles moet je betalen. Ofwel te duur voor de service die ze bied.
GFE? Zeer zeker niet, al doet ze bij binnenkomst wel voor als...

Voor mij geen herhaling.
Hier de link.
 
Aardige dame, maar daarmee houd het wel op.
Ze lijkt op de dame van de foto's. Maar denk niet dat ze het is.
Pijpen is kort, dus om een 69 gevraagd. Vond ze lekker maar al gauw wou ze doggy. Na een minuut of 5 (gevoelsmatig dan) de dooddoener: come baby...
Haar engels is prima. Maar laat je niet in de watten leggen, voor van alles moet je betalen. Ofwel te duur voor de service die ze bied.
GFE? Zeer zeker niet, al doet ze bij binnenkomst wel voor als...

Voor mij geen herhaling.
Hier de link.
Lekker bezig,
Alleen is een verschil tussen whem en recensie.
Dus zou je bovenstaande nog even in een "officiële" recensie willen verwerken en de link daarvan in dit topic willen delen?
Dat wordt hier bedoeld link (naar bijbehorende recensie topic)
Stuur gerust PB als je niet weet hoe je recensie schrijft hier, stuur ik je een stappenplan. :)
 
Lekker bezig,
Alleen is een verschil tussen whem en recensie.
Dus zou je bovenstaande nog even in een "officiële" recensie willen verwerken en de link daarvan in dit topic willen delen?
Dat wordt hier bedoeld link (naar bijbehorende recensie topic)
Stuur gerust PB als je niet weet hoe je recensie schrijft hier, stuur ik je een stappenplan. :)
Dat wil ik wel doen.
Heb er inmiddels een paar geschreven, of het perfect is... Ach deel mijn mening 😉
Moment.
 
Dat wil ik wel doen.
Heb er inmiddels een paar geschreven, of het perfect is... Ach deel mijn mening 😉
Moment.
Owja nu zie ik het 😅
Is geen verwijt naar jou toe, alleen vinden veel mensen het lastig recensie te plaatsen ipv ervaringen in een whem topic te plaatsen.

En wat jou mening betreft: smaak is voor iedereen persoonlijk, maar als de gemene deler negatief is gaan mensen zich wel achter de oren krabben of ze wel moeten gaan.

Uiteindelijk telt de ervaring niet de meningen van anderen 😊
 
Owja nu zie ik het 😅
Is geen verwijt naar jou toe, alleen vinden veel mensen het lastig recensie te plaatsen ipv ervaringen in een whem topic te plaatsen.

En wat jou mening betreft: smaak is voor iedereen persoonlijk, maar als de gemene deler negatief is gaan mensen zich wel achter de oren krabben of ze wel moeten gaan.

Uiteindelijk telt de ervaring niet de meningen van anderen 😊
Klopt als een zwerende vinger!
Maar je maakt een keuze als je naar een dame toe gaat. Persoonlijke voorkeur. Is het wel of niet wat. Ik deel mijn mening hier sinds ik deze site heb gevonden. En ook zoek op recenties. Natuurlijk is het voor iedereen anders, in welke gemoedstands je bent en ook van de dvp. Nogmaals ik deel mijn ervaring. Goed en minder goed 😉
B.t.w.
Voilla:
 
Klopt als een zwerende vinger!
Maar je maakt een keuze als je naar een dame toe gaat. Persoonlijke voorkeur. Is het wel of niet wat. Ik deel mijn mening hier sinds ik deze site heb gevonden. En ook zoek op recenties. Natuurlijk is het voor iedereen anders, in welke gemoedstands je bent en ook van de dvp. Nogmaals ik deel mijn ervaring. Goed en minder goed 😉
B.t.w.
Voilla:
Mocht niemand het tegen je gezegd hebben vandaag maar lekker bezig 😎
En tuurlijk is het goed dat je jouw ervaringen deelt maar je hebt 1000% gelijk een ervaring is afhankelijk van veel factoren losstaand van de velden in het recensie formulier 😅

Zolang de recensie maar eerlijk is en niet (overdreven) positief of rancuneus.
😎 That's my 2 cents
 
Mocht niemand het tegen je gezegd hebben vandaag maar lekker bezig 😎
En tuurlijk is het goed dat je jouw ervaringen deelt maar je hebt 1000% gelijk een ervaring is afhankelijk van veel factoren losstaand van de velden in het recensie formulier 😅

Zolang de recensie maar eerlijk is en niet (overdreven) positief of rancuneus.
😎 That's my 2 cents
Dank! 👌👍
Nee, leef niet op rozenblaadjes, kan je rustig vertellen/typen dat wat ik schrijf eerlijk is. Ook op Kinky onder de zelfde naam.

Helaas is het een aantal keer gebeurd, dat ik een wat minder goede ervaring heb gehad. En jahoor!: Deze sexwerker heeft de reacties uit staan/gezet...
Maar er staan ook zeker positieve reacties onder bovenstaande naam 👆
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan