ÉenVanDeZoveleGeileMannen
Vaste klant
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren

- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/delia-419/
- Totale kosten (in euro)
- 200
Hartelijke ontvangst bij deze dame. Ontvangt in een hotel waarbij je langs de zij ingang naar binnen kunt dus geen receptie ziet.
Leuke babbel ( in goed engels ) bij het afrekenen, daarna ff verfrissen in de douche.
Tijd voor actie. Kussen doet ze amper tenzij je bij betaald.
Onmiddellijk 69 waarbij je haar sterretje zeker niet mag vergeten. Pijpen doet ze zonder en doet ze heel goed. Had men eerste lading bijna onmiddellijk gelost maar haar op de rug gesmeten en verder het poesje en sterretje proeven.
Het intieme gedeelte is meer dan oké. Je mag goed stoten, wat harder en ruwer kan ze zeker verdragen. Verschillende standjes de recue gepasseerd en dan cowgirl op de hukken ineens de loeter in haar toch wel strakke kont.
Kan hier ook wel verdragen.
Na een goei 50min ( had dan toch blijkbaar zen goede dag) in haar mondje gekomen. ( slikken doet ze niet )
Al bij al zeer tevreden buitengestapt enkel stelt ze de vraag of het zonder condoom kan. Ze had er geen probleem mee dat dit absoluut een no go voor mij was.
Toen ik buiten ging, zag ik sigaretten liggen, maar dit proef je helemaal niet.

Leuke babbel ( in goed engels ) bij het afrekenen, daarna ff verfrissen in de douche.
Tijd voor actie. Kussen doet ze amper tenzij je bij betaald.
Onmiddellijk 69 waarbij je haar sterretje zeker niet mag vergeten. Pijpen doet ze zonder en doet ze heel goed. Had men eerste lading bijna onmiddellijk gelost maar haar op de rug gesmeten en verder het poesje en sterretje proeven.
Het intieme gedeelte is meer dan oké. Je mag goed stoten, wat harder en ruwer kan ze zeker verdragen. Verschillende standjes de recue gepasseerd en dan cowgirl op de hukken ineens de loeter in haar toch wel strakke kont.
Kan hier ook wel verdragen.
Na een goei 50min ( had dan toch blijkbaar zen goede dag) in haar mondje gekomen. ( slikken doet ze niet )
Al bij al zeer tevreden buitengestapt enkel stelt ze de vraag of het zonder condoom kan. Ze had er geen probleem mee dat dit absoluut een no go voor mij was.
Toen ik buiten ging, zag ik sigaretten liggen, maar dit proef je helemaal niet.