WHEM Demi, Eksel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit is een bedriegster, ze heet nog maar pas Lisan, ik weet niet meer wat haar naam ervoor was hier is al over geschreven, ook op Hookers was zij bekend en werd er voor haar gewaarschuwd.
 
Ik meen mij te herinneren dat er zwaar negatieve ervaringen gemeld waren over deze dame ( niet nakomen van afspraken, geen zin hebben etc). Waarschijnlijk onder een andere naam. Kan het zo gauw niet vinden.
 
Deze dame is te mijden.
Heeft ook in Lanaken ontvangen .
Reactie waren niet mals zelfs met bedreigingen van haar pooier.
Was wel onder andere naam ,maar ik herken ze van de foto's.
 

Iemand ervaring met haar?
Weg blijven daar, foto's kloppen ook niet en wat ze in werkelijkheid leverd aan service is niks waard.
Voor de betaling vroeg ik der nog een aantal vragen over de mogelijkheden, maar eenmaal betaald, was het opeens niet meer mogelijk

Ze doet het ECHT alleen voor het geld.
 
Ja, echt een drama dit kind
Jezus wat was dat een slechte ervaring.
Vorig jaar bij haar geweest in Mol ... Ze ontving toen in een vies oud donker koud huis waar ze zelfs geen verlichting aan deed (enkel een kaarsje).
Ik had haar bezocht omdat ik haar kleine sexy lijfje en idem borsten wel geil vond. Het was wel degelijk dezelfde als op de foto's, maar daar is ook alles mee gezegd. Eens betaald was ze ineens overgevoelig aan eendere vorm van aanraken, mocht haar nergens kussen (ook niet in haar nek of armen of zo), ... Pijpen deed ze plots niet want ze had last van "hoestaanvallen" (je verzint het niet) :-/ Dan maar snel op de daad over gaan en toen ze een condoom begon om te doen ging ze klagen dat ik veel te groot geschapen was, dat ik dat wel eerst had moeten aangeven want dan had ze me geweigerd. Echt serieus!!! Het grootste drama-mens in de business ...
 

iemand hier ervaring mee?
Heb er whatsapp berichten heen gestuurd maar leest ze maar krijg geen antwoord.
Ik kan mij herinneren dat zij ook als Lisan/lissanne of dergelijke adverteerde. Reviews waren niet goed te noemen. Ontvangde ook in Mol eerder.

Ik zou ze voorbij laten gaan. 🙂

Edit;

Link reviews
 
Ik heb recent een "date" met haar gehad en goed bij de kl*ten laten pakken.

Contact via WhatsApp verliep vlot. Afgesproken voor een uurtje en ging me €250 kosten voor de service die ze aanbiedt in haar advertentie.

De dag van de date was ze zelfs een half uur vroeger aanwezig dan gepland. Ze vroeg me om meteen af te rekenen met haar chauffeur, heb dit ook maar gedaan.

Eens binnen begon de miserie dus, alles ging met condoom gebeuren (voor mij zeker oké), één keer klaarkomen en dan was de date voorbij. Aangezien ik niet meteen een persoon ben dat snel klaarkomt, niet echt een probleem voor mij. Ze vroeg me om uit te kleden en klaar te zitten, deed direct een condoom om mijn slappe jongeheer en begon er wat aan te trekken gelijk iemand dat nog nooit een penis had gezien van dichtbij.

Half slap (of hard) moest ik haar beginnen neuken terwijl ik steeds de vraag kreeg of ik al ging klaarkomen of niet..

Ik gaf aan dat het voor mij oncomfortabel was waarbij ze welgeteld 30 seconden op mij is komen zitten, maar haar conditie liet dit niet langer toe.

Ik vroeg haar om doggy te doen, maar mocht niet, "je bent te groot geschapen en het doet nu al pijn".
Nu beste heren, ik ben zeker niet klein geschapen, maar groot zou ik het zeker ook niet noemen hoor. Gemiddeld is volgens mij de juiste woordkeuze.

Ik mocht me van haar dan wel gewoon wat verder manueel afwerken terwijl zij dat ook deed, maar dat hoefde voor mij niet. Condoom afgedaan, de dame naar de deur begeleid en haar nog een prettige nacht gewenst.

Voor een kwartiertje al bij al €250 kwijt. Absoluut mijden dus deze dame.

Ik wou ook geen moeite doen om mijn geld terug te krijgen omdat ik deze zielige ervaring niet nog erger wou maken voor mezelf en ook geen zin had in een vechtpartij met haar chauffeur.

Als ik wat slimmer had geweest en op voorhand betere research gedaan, had ik hier al kunnen lezen dat het geen hoogvlieger zou zijn.

I gambled, I lost.
 
Ik heb net ook een date gehad met deze Elsie , jammer genoeg had ik de reviews op deze site niet gelezen.
Het klopt helemaal wat Martinez 1611 laat weten, van alles wat op haar site staat kan er helemaal niks, gewoon snel aftrekken en snel wegwezen:p.
Dit is gewoon oplichterij .
Deze vrouw is een schande voor alle dames die het echt wel goed menen .

Dus heb mijn les geleerd, eerst goed de reviews op deze site goed lezen :unsure:.
 
Elsie hechtel eksel
Is echt een schande voor alle dames in deze job.
Doet niks van wat op redlights staat.
Beffen doet ze niet , pijpen ook niet
Bij aankomst zelfs nog andere man bij haar.
Eenmaal op haar kamer, kleren uit, op bed liggen, veel te kleine condoom over slappe lul, en begint ef aan te trekken als zot, kan je verzekeren, daar krijg je geen stijve van, dan proberen te neuken wat niet lukt met halve erectie, alles behalve bevorderend om erectie te krijgen, ook maar 1x klaarkomen zegt ze en dan is het gedaan.
Op deze manier word je niet opgewonden kan ik je vertellen, ja terug betalen kan ik niet zegt ze , ik moet hier van leven, misschien eerst eens moeite doen zou ik zeggen om man er klaar voor te maken.
Is lopende band bij haar, dus uiteindelijk niks gebeurd, met te kleine condoom werkt dat niet kan ik je zeggen, na 5 minuten terug buiten 250€ kwijt.
Zeker een schande deze dame voor sexwerk
Zeker mijden haar, is echt een grote teleurstelling
 
Elsie hechtel eksel
Is echt een schande voor alle dames in deze job.
Doet niks van wat op redlights staat.
Beffen doet ze niet , pijpen ook niet
Bij aankomst zelfs nog andere man bij haar.
Eenmaal op haar kamer, kleren uit, op bed liggen, veel te kleine condoom over slappe lul, en begint ef aan te trekken als zot, kan je verzekeren, daar krijg je geen stijve van, dan proberen te neuken wat niet lukt met halve erectie, alles behalve bevorderend om erectie te krijgen, ook maar 1x klaarkomen zegt ze en dan is het gedaan.
Op deze manier word je niet opgewonden kan ik je vertellen, ja terug betalen kan ik niet zegt ze , ik moet hier van leven, misschien eerst eens moeite doen zou ik zeggen om man er klaar voor te maken.
Is lopende band bij haar, dus uiteindelijk niks gebeurd, met te kleine condoom werkt dat niet kan ik je zeggen, na 5 minuten terug buiten 250€ kwijt.
Zeker een schande deze dame voor sexwerk
Zeker mijden haar, is echt een grote teleurstelling
Je kon toch weten door eerdere recensies dat het niet goed zat🤷‍♂️
Dat je hier beschrijft dat het niet goed was, wil toch zeggen dat je eerdere berichten gelezen hebt en toch wou gaan.
Nu spuw je uw gal uit over deze dame op GR...
Als je GR niet kende zou je niets posten... 🙄
 
Beste gandalf
Had de revue nog niet gelezen van Elsie
Had ik beter wel gedaan opvoorhand.
Deze vrouw is echt een schande, en bij reveu plaatsen heb ik pas gezien dat er niet veel goed over haar gezegd wordt
Heeft dus niks met gal uit te spuwen over haar
 
Terug
Bovenaan Onderaan