WHEM Demi, Maison d'Amour sint job in't Goor.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Toffe sociale griet. Tongzoent niet en pijpt met condoom. Althans bij mij. Los daarvan ben ik er alleen maar positief over. Mooi lijfje. Echt een lief ding maar recht voor de raap.
 
Toffe sociale griet. Tongzoent niet en pijpt met condoom. Althans bij mij. Los daarvan ben ik er alleen maar positief over. Mooi lijfje. Echt een lief ding maar recht voor de raap.
Geen tongzoenen? En wat bedoel je recht voor de raap? Arrogant dan?
Ik weet da ze van Amy komt (private girls)
Dacht dat het een toppertje was aangezien ze daar toch wel een tijdje had gewerkt.
Was het voor u herhaling vatbaar?
 
Nee zeker niet arrogant hoor, integendeel. Gewoon in het begin zegt ze duidelijk dat ze niet tongzoent (misschien nu wel omdat de corona wat milder is geworden) en enkel pijpt met condoom. Zoals eigenlijk ook uit haar advertentie te halen is. Herhalingsgevaar: zeer zeker, moest Anna afwezig zijn :) Ik vond het een toffe. Vrijt lekker.
 
Nee zeker niet arrogant hoor, integendeel. Gewoon in het begin zegt ze duidelijk dat ze niet tongzoent (misschien nu wel omdat de corona wat milder is geworden) en enkel pijpt met condoom. Zoals eigenlijk ook uit haar advertentie te halen is. Herhalingsgevaar: zeer zeker, moest Anna afwezig zijn :) Ik vond het een toffe. Vrijt lekker.
👍
 
Nee zeker niet arrogant hoor, integendeel. Gewoon in het begin zegt ze duidelijk dat ze niet tongzoent (misschien nu wel omdat de corona wat milder is geworden) en enkel pijpt met condoom. Zoals eigenlijk ook uit haar advertentie te halen is. Herhalingsgevaar: zeer zeker, moest Anna afwezig zijn :) Ik vond het een toffe. Vrijt lekker.
Raar dat er dan nog niemand heeft over geschreven... maar bedankt voor de info..
 
Nee zeker niet arrogant hoor, integendeel. Gewoon in het begin zegt ze duidelijk dat ze niet tongzoent (misschien nu wel omdat de corona wat milder is geworden) en enkel pijpt met condoom. Zoals eigenlijk ook uit haar advertentie te halen is. Herhalingsgevaar: zeer zeker, moest Anna afwezig zijn :) Ik vond het een toffe. Vrijt lekker.
Pijpen de andere dames daar wel zonder? Moet vandaag in de buurt zijn, maar PMC vind ik maar niets
 
Heb vorige week Meyram gehad. Eindelijk, want ze stopt al om 16h. Wat een geil wijf, maar kreunt als een beest. Ze is wel stevig maar daarom wilde ik haar eens proberen. Heb er efkes in gegaan zonder condoom, ze was lekker nat amai. Maar het mocht maar even. Haar tieten zijn wel hemels en uur en natuur.
Efkens erin of langer geeft het zelfde resultaat om een soa op te lopen !
 
3x bij Demi geweest. Voor mij is ze de beste gfe in dit huis. Ze pijpt zonder als je proper bent gewassen. Ik had me geschoren dat is ook altijd fijn voor de dame. Kussen is ook enkel als de hygene het toelaat. Mij ziet ze zeker terug!
Ik denk dat ik volgende keer een uurtje blijf
 
Enkele weken terug bij deze dame geweest.
Yep, wat Tommeketom schrijft klopt. Recht voor de raap.
Zal zeker een lieve dame zijn maar toch voor mij een beetje te luid in praten.
Somt dadelijk op wat kan en niet kan, dat is natuurlijk makkelijk en meteen duidelijk. Ik zou het niet dadelijk bot noemen, de manier waarop ze dit vertelt en ook verder in het half uurtje soms communiceert. Ja, recht voor de raap maar voor mij een beetje 'te'. Op zo'n manier dat het voor mij zeer zakelijk overkomt.
OK, voor hen is het zakelijk maar hoe je iets zegt kan recht voor de raap of wat sensueler, meer feeling.
Maar ik denk dat ze in real life ook zo is.
Voor het 'liefdesspel' mag het toch iets meer romantiek, sensueels hebben. Enfin tot daar de communicatie. Ik zeg het, zeker een toffe madam, maar niet mijn stijl van communicatie.
Zij was mij. OK.
Wel fijn om horen dat ze mij graag zonder condoom pijpt en dat tongzoenen voor haar OK is. Nu, dat is iets dat voor mij niet moet, liever niet zelfs. Ik ga steeds voor alles met condoom en een kus OK maar nooit tongzoenen. Kwestie van wederzijdse hygiëne. Maar dus wandelaars die dat graag hebben en je voldoet aan de hygiënische voorwaarden,... dan zal dat wel kunnen.
Qua looks,... ieder zijn smaak. Ik val meer voor Tess en Anna in dit huis. Of Mia in PG. Maar aangezien die geruime tijd afwezig zijn, en de goesting groot was... toch eens een andere dame proberen.
Maar de looks... Leuke snoet, zeer leuke borsten. Verder een dame die toch ietsje meer kilo's in de weegschaal legt dan de foto's laten uitschijnen.
Maar zoals gezegd, ieder zijn smaak.
Dan het echte werk...
Massage van de penis was leuk tot zeer leuk.
Het neuken in verschillende standjes waarbij ze ook weer zeer duidelijk aangeeft wat ze graag heeft. Wat zeker OK is, maar ik zie het liever wat sensueler.

Enfin, ze heeft mij gegeven waarvoor ik kwam. Zeker een slechte ervaring maar voor mij zit er waarschijnlijk geen herhaling in. Ja, het klikt of het klikt niet... maar voor de duidelijkheid dat zegt misschien meer over mij dan over Demi!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan