WHEM Demi venuz

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

tomwandeld

Newbie
1
28/07/23
1
Vandaag weer eens op bezoek geweest in veeningen 3 jaar geleden voor het laatst geweest slechte ervaring gehad maar vernam dat er een nieuwe eigenaar was gekomen dus dacht geef het weer een kans ik had een uur gereserveerd met demi leuke spontane ondeugende blonde dame ze ontving mij met een warm onthaal ze bood me wat te drinken aan en we liepen naar boven en na het financiële gedeelte mocht ik mij douchen en mocht ik gaan liggen ze masseerde eerst mijn rug, plagend tussen mijn benen tussendoor, daarna mocht ik mij omdraaien ze gooide olie over haar mooie borsten die ik mocht masseren daarna ging ze met haar borsten over mijn lichaam richting mijn al super hard geworden pik het duurde niet lang voordat ik klaar kwam maar kom zeker weer een keer terug bij haar ze is totaal geen klokkijker en heb heerlijk met en van haar genoten
 
Laatst bewerkt:
Begrijp je reactie niet helemaal heb er eerder een slechte ervaring gehad en volgens mij werd er in vorige topics gevraagd hoe de ervaring met demi was heb geen slechte ervaring met haar gehad en volgens mij mag hier best een goede ervaring worden gedeeld over een dame
Volgens mij wordt er gewoon bedoeld dat je goed bent in Nederlands en dat is een compliment.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan