WHEM Demie Wijchen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben hier onlangs geweest, was in de buurt en aan een vluggertje kun je je geen buil vallen. Ergens midden in de wijk, maar je kunt redelijk anoniem naar binnen. Redelijk nette locatie, je ruikt de hond wel als je dat niet gewend bent.
Is echt, beetje zenuwachtig en niet hoog opgeleid, wat je wel in de advertentie kunt lezen.
Komt afspraken netjes na en is de foto's kloppen wel. Ach voor een keertje een vluggertje niet verkeerd.
 
Ben hier onlangs geweest, was in de buurt en aan een vluggertje kun je je geen buil vallen. Ergens midden in de wijk, maar je kunt redelijk anoniem naar binnen. Redelijk nette locatie, je ruikt de hond wel als je dat niet gewend bent.
Is echt, beetje zenuwachtig en niet hoog opgeleid, wat je wel in de advertentie kunt lezen.
Komt afspraken netjes na en is de foto's kloppen wel. Ach voor een keertje een vluggertje niet verkeerd.
Is ze mooi? Slank of dikke buik? En hoe ziet ze er qua gezicht uit?
 
App contact mee gehad, stelde netjes enkele vragen. Om misverstanden te voorkomen. Of alles incl. Was of dat er voor sommige zaken een meerprijs geldt .Meteen nogal onvriendelijke antwoorden....ik blijf er weg....
 
App contact mee gehad, stelde netjes enkele vragen. Om misverstanden te voorkomen. Of alles incl. Was of dat er voor sommige zaken een meerprijs geldt .Meteen nogal onvriendelijke antwoorden....ik blijf er weg....
Ben er een aantal maanden geleden geweest. Inderdaad, blijf er weg. Niet schoon in huis en rommelig. Tijdens mijn bezoek ging de deurbel en weg was ze. Daar zat/lag ik dan alleen in het kamertje. Dit tot tweemaal toe. Ben zelf vroegtijdig weggegaan. Slechte ervaring dus!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan