Algemeen Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie zal ik vanavond bezoeken in de Doubletstraat? Bij voorkeur iemand van Europese afkomst tussen de 25 en de 30. Zwart haar is een pré. Het hoeft geen GFE te zijn als het maar geen afwerkster/klokkijkster is. :)
Wat een tenenkrommende reacties geven mensen toch op dit bericht..

Het is een hoop werk om al die recensies te moeten doornemen. Zelfs als je wel advies gekregen had, moest je hier nog bij de recensies gaan kijken of ze echt bood wat je zocht.

Ik stuur je een pm voor een volgende keer

Helaas net te laat aangekomen en Noi vertrok net naar huis. Op zich wel prima bezetting en bekende gezichten als Amber, Sylvia en Eva gezien. Erna nog rondje doub gedaan wat wel tegenviel op Coco na voor mij.

Niemand Ruby doub 4k4 gezien laatste tijd? Zag niemand op de kamer staan net en vorige week iemand anders daar. Nu maar even de stad in en na de wisselwacht weer even kijken waar ik zin in heb.

Ik zag gisteren een mooie dame, slank met tattoo's en zwarte lingerie en relatief veel make up in het pand van 96 (denk dat het k4 was) heeft iemand enig idee wie die is? Heb geen reviews kunnen vinden en het was geen elena

Zojuist ff in doublet geweest en de volgende dames gezien:
4k1 latina (ze is wat aangekomen)
4k3 ariana met bril
8k2 roxanne van doublet 75k1
3k4 adriana van 3k8
3k7 latina Carina (die heb ik zojuist echt lekker geneukt, pff echt een topper is ze)
5k2 Emma/ Eva (zusje van Irina)
16k2 Maya is verhuist van 4k3 naar kamer van Andra
23 ergens Aline van Aline-Erika (Erika zag ik niet trouwens)
26k1 Maya
26k2 Claudia pijpkoningin: die had het echt druk
De andere dames verder op waren er ook

Wat een tenenkrommende reacties geven mensen toch op dit bericht..

Het is een hoop werk om al die recensies te moeten doornemen. Zelfs als je wel advies gekregen had, moest je hier nog bij de recensies gaan kijken of ze echt bood wat je zocht.

Ik stuur je een pm voor een volgende keer
Ja snapje al die flauwe reacties soms. Niet iedereen heeft tijd zat om alles te lezen. Ik bedoel als je niks positiefs te zeggen hebt kan je ook niks schrijven ipv negatief reageren.

Terug
Bovenaan Onderaan