WHEM Dena, Leiden (voorheen Nieuwegein, Breda)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
3.382
30/06/21
3.455
43
Ik weet (bijna ?) zeker, dat deze dame al enkele jaren haar diensten aanbiedt in Nederland en als ik het goed heb was dat grotendeels in Nieuwegein: Dena.

Maar heette zij niet eerst Dana? Vreemde is, dat ik geen enkele recensie kon terugvinden (nou ja...eentje), terwijl ik mij kan herinneren dat er altijd positief over haar werd geschreven (inclusief mijzelf?). Ik heb haar héél lang niet gezien, dus vraag ik mij middels dit topic tóch af:

Wat zijn jullie ervaringen?

 
Quote van oude forum "
Dena 581501 had ik al twee maal eerder bezocht toen ze in Nieuwegein ontving. Ze is degene die op de foto's staat, en de foto's geven een goed beeld van wat je kunt verwachten. Zeer slank, mooie rozen tatoeages. Eerste keer vroeg ze of ik ok was met tongzoenen. Sindsdien is dat hetgene wat me het meest bij staat van haar. Communicatie gaat prima in Engels. Gisteren dus weer bezocht en het was weer heel goed. Na de daad hadden we nog een half uur, toen heb ik me heerlijk laten masseren. Blijkt dat ze daar ook goed in is.
smile.png


https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-o...en/581501-dena
"

Dus ja.. 1 recensie en die is/was positief
 
Zolang ik d'r ken heet ze Dena.
Ze was in december 2019 voor 't laatst hier en behoort voor mij tot één van de mooiste meiden die ik ooit heb bezocht. De foto's liegen niet. De foto waar ze met melk geknoeid heeft is zo te zien 1 van de meest recente.
Ik zou d'r weer eens moeten bezoeken om m'n geheugen wat op te frissen, maar weet dat ik altijd wel tevreden naar huis ben gegaan na een bezoekje.
 
Dat moest ik ook maar weer eens doen, dat is zoals ik aangaf echt lang geleden...
Ik was helemaal overdonderd de eerste ontmoeting, wat een lijf en wat een inzet.

Vroeg me dus af of dat nog steeds zo is ?
 
Laatst bewerkt:
Staat op m'n lijstje, want die 150 voor een uur voor dat type dame is wel de moeite waard. En ze heeft dus ook een vriendin voor een trio, al heb ik nooit meegemaakt dat een trio bij een DVP echt stomend is (passief, condooms omwisselen enz.).
 
heb haar in 2019 drie maal bezocht. Laatst zag ik dat ze in Amstelveen was en heb ik haar een berichtje gestuurd. Geen reactie. Waarschijnlijk herinnert ze mij niet meer? Of ze heeft het mega druk.
 
Mega druk eerder. Had ook moeite om haar te bereiken. Had haar deze maand bezocht en ze was wat kilootjes aangekomen tov de foto's. Desondanks nog steeds zeer aantrekkelijk, vriendelijk en geil ????. Ontvangslocatie was ook zeer goed te doen in een net appartement. Weliswaar betaald parkeren maar Amstelveen; dus betaalbaar. Ben het forum alleen nog steeds een review schuldig ??.
 
Laatst bewerkt:
Uit eigen ervaring kan ik stellen dat dat niet het geval is. Integendeel....;) ze is soms simpelweg moeilijk te bereiken. Dit had ik enkele jaren geleden namelijk zelf ook.
Ben je al geweest ? Krijg haar ook niet te pakke. Ben wel benieuwd of t jou al gelukt is. Of is ze voor aankomst in Breda al online om haar boekingen vast te maken? Dat snap ik ook wel. Dan kun je gelijk aan de slag als je hier bent.
 
Laatst bewerkt:
Mij ook. In september helaas weer vertrokken. Gelukkig weer terug. Wachtend op een reactie.
Hopelijk is ze weer terug in haar oude strakke vorm van de foto's. Bij de afgelopen date in sept-okt 2021 had ze wat corona kilotjes erbij. Niet dik; maar zeker niet zo strak en apetijtelijk als op de foto's.
 
Ik wil eigenlijk wel een paar uur met haar afspreken. Ik zal haar morgen eens appen. Kijken of t lukt. Zou ook wel video willen Callen met haar met haar maar m'n gsm ondersteunt t net. Ik zie wel. Op hoop Vam zegen. 🥰😍
 
Laatst bewerkt:
Yep. En van wat ik lees, zij door de zwaartekracht. Dat is eigenlijk de reden (geen goede) dat ik niet meer ben gegaan, vind (vond?) haar bloedje geil.
 
Mijn type is het niet echt, maar foto 2 is van vandaag en daar lijkt ze toch behoorlijk strak in haar velletje te zitten.

Ik wil je niet op ideeen brengen hoor.... ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan