Denemarken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie kent de markt in Denemarken een beetje. Ik zoek sites zoals kinky en sexjobs maar kom dan bij allerlei sexattributen koop sites. Sites voor bordelen of privé huizen mag ook
 
Hi lekkerbeffen, dank je wel.
Ik heb op annoncelight.dk de dvp gevonden die 2 jaar geleden hier in Amstelveen heel even werkte. Ik was zeer enthousiast over haar dienstverlening echt 5/5
Zij vertelde over Denemarken alsof het een walhalla voor dvp's was. Ik zie dat zij daar voor 1uur 1600 kroon vraagt (€200) in Amstelveen was het €150.
Misschien heeft ze gelijk.
In zoverre gelukkig dat zij niet meer hier is want is zou er failliet aan gaan, zij komt nooit meer terug. Wellicht ga ik een keertje naar Denemarken
 
Er is ook nog
Deze site heeft ook een forum zoals dit forum.

Ik heb alleen ervaring met privébezoeken.
Prijzen in Denemarken liggen aan de hoge kant in vergelijking met België, Nederland, Duitsland….
Half uurtje kost 800 tot 900 DKK (110 - 120 Euro)
1H kost bij sommige 1400DKK maar is meestal 1500 - 1600 DKK (200 - 220 Euro)
 
Precies dat kost deze dame ook 1400 dkk voor 1 uur zonder tongzoenen daarvoor vraagt ze 200 dkk extra. Ze zei ik kom nooit meer terug naar Nederland.
Zij vroeg hier €150 voor 1 uur incl tongzoenen maar de prijzen stijgen hier zo snel dat zij nu €200 zou kunnen vragen.
Ik ga deze zomer naar Zweden een dagje Denemarken plak ik er wel tussen.
Ze is was helemaal mijn type
 
Precies dat kost deze dame ook 1400 dkk voor 1 uur zonder tongzoenen daarvoor vraagt ze 200 dkk extra. Ze zei ik kom nooit meer terug naar Nederland.
Zij vroeg hier €150 voor 1 uur incl tongzoenen maar de prijzen stijgen hier zo snel dat zij nu €200 zou kunnen vragen.
Ik ga deze zomer naar Zweden een dagje Denemarken plak ik er wel tussen.
Ze is was helemaal mijn type
Jongens toch, extra voor dit, extra voor dat...
 
Ik heb begrepen dat het leven in Denemarken duurder is dan het leven hier in Nederland. Mogelijk dat dat een reden is dat de dames in Denemarken andere tarieven hanteren dan hier.
 
Ik heb begrepen dat het leven in Denemarken duurder is dan het leven hier in Nederland. Mogelijk dat dat een reden is dat de dames in Denemarken andere tarieven hanteren dan hier.
Ben er weleens geweest en het was daar inderdaad een stukje duurder dan in Nederland. Prijzen van dvp's zullen dan wel navenant zijn. In Londen is het ook duurder bijvoorbeeld.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan