- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/massage/denisas-tantra-massage.html
- Totale kosten (in euro)
- 200
Denisa's tantra massage
Hallo schat Ik ontvang je voor een heerlijke erotische en ontspannende massage in een gezellig en charmant rendez-vous hotel. Ik ben heel
Ze ontving in een love-hotel maar vanwege transportperikelen haar elders opgepikt en naar Rubensexclusief gereden waar zij een kamer regelde.
Leuke/mooie meid, vriendelijk, vlotte prater en al wat jaartjes actief wanneer ze zin heeft. Foto's zijn accuraat en recent, gemengde afkomst is overduidelijk, mooie mix dus.
Massage was/begon heel zachtjes met wat prikkelende tussendoortjes, ze doet dit merkbaar graag.
Haar aanraken is geen probleem, wil je iets intiemer aanraken kan dat had ze verteld, mits klik en een extraatje.
Aanzien m'n strelingen bij haar effect leken te hebben ook voor het extra aanraken betaald en daar geen spijt van gehad, poesje reageerde zoals verwacht/gehoopt, ze genoot volop mee.
Uurtje ruimschoots overschreden, beide genoten van elkaar en een heftig orgasme maakte het af voor mij.
Jammer dat ze zo ver weg zit maar herhaling zit er zeker wel in, smaakt naar meer deze jongedame.
Laatst bewerkt door een moderator: