WHEM Denise, België

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze dame heeft ook een tijdje tussen mijn favorieten gestaan. Maar ik heb mijn twijfels bij haar een belgische met een nederlands gsm nummer dat vind ik wat vreemd het klinkt ook te mooi om waar te zijn voor 200€ komt ze over heel belgië en doet ze veel waar de meeste dames extra voor vragen zoals anaal,rimmen, cim zelfs zonder condoom. Ook bij haar tekst stel ik mij vragen persoonlijk Dat zijn voor mij een paar red flags
 
Deze dame heeft ook een tijdje tussen mijn favorieten gestaan. Maar ik heb mijn twijfels bij haar een belgische met een nederlands gsm nummer dat vind ik wat vreemd het klinkt ook te mooi om waar te zijn voor 200€ komt ze over heel belgië en doet ze veel waar de meeste dames extra voor vragen zoals anaal,rimmen, cim zelfs zonder condoom. Ook bij haar tekst stel ik mij vragen persoonlijk Dat zijn voor mij een paar red flags
Zie Mijn post boven jou post, had haar al gestuurd en ze is fake, alle de dame zal wel echt zijn ma ze wil je geld via online video chat, en als je genoeg hebt uitgegeven wil er pas afspreken
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan