Recensie Denise, Brugge 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 2164

Wandelaar
58
15/08/21
41
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/laiza-sexy-3.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sinds lang nog eens een buitenlandse dame geboekt. Ondanks dat communicatie niet zo makkelijk verloopt, toch een mega goeie date gehad. We hadden een ongelooflijke klik en het is echt een ongelooflijk mooie dame die lekkere sex doe…. Een aanrader !
 
vandaag nog eens naar Zulte gereden om, ondanks minder goede ervaring nog eens een sessie te beleven...Maar helaas, wel goeie show maar tongzoen? Topje tong, plakkerige lipstick en absoluut niet fris uit mond en aan beffen niet eens begonnen... 150euro in het water.. Na 45min gewoon weggegaan
 
vandaag nog eens naar Zulte gereden om, ondanks minder goede ervaring nog eens een sessie te beleven...Maar helaas, wel goeie show maar tongzoen? Topje tong, plakkerige lipstick en absoluut niet fris uit mond en aan beffen niet eens begonnen... 150euro in het water.. Na 45min gewoon weggegaan
Tja...recensie met allemaal vijf sterren...gaat er dan géén belletje rinkelen?? 🤔😱😁
 
Wat wil je insinueren?
Bij mij deed de dame wel degelijk vol tongzoenen…
Deze dames is echt top….
We hadden een goeie klik op date… ik heb ook al dates gedaan waar hier dames de hemel worden ingeprezen en dat bij niet zo was…
Bijvb Fleur van René Instituut wordt hier alom geprezen terwijl ik deze maar een middelmatige dame vind… zo zie je maar dat ervaringen en smaken verschillen
 
Sayra, Kanya, Sara, Denise, Malai…. adverteert onder verschillende namen. Heel goede massage maar in het heetst van de strijd floept ze uw penis zonder cd in haar poesje… niet meer voor mij. Ben mijn leven niet beu en bovendien was er een onaangenaam geurtje… wel mooie verschijning maar om de reeds vermelde reden ga ik niet meer.
 
Laatste maand 2 x bezocht. 150 voor 30 min anaal, zonder problemen. Tongzoenen ging niet, tijdens de massage ook lekkere prostaatmassage 😋
Niks gemerkt over condoomloos neuken
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan