Recensie Aline, Brugge/Brussel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

janvd567890

Vaste klant
102
09/01/22
73
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/aline-294
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een aantal dagen geleden deze dame bezocht toen ze nog in Brugge verbleef. Afgesproken via Whatsapp en naar haar huisje gegaan in centrum Brugge. Moeilijk om daar in de buurt je auto te parkeren wel dus discreet maar ten koste van bereikbaarheid misschien.

Het huisje zelf was niet indrukwekkend, typisch oud arbeidershuisje waar er wel een geurtje hangt. Badkamer en slaapkamer waren voldoende, geen luxe en een beetje rommelig maar dat kan zijn omdat het gewoon zo is in plaats dat dat van de dames komt.

Na een douche bij de dame in de slaapkamer geweest: is effectief de dame van de foto's dus goed nieuws. Ze is een vlotte prater en haar Engels is redelijk goed. Na een paar minuten overgegaan tot de actie: haar lichaam is minder strak dan op de foto's maar toch nog altijd mooi om er mee in bed te belanden.

Diensten waren wat je zou verwachten: kussen, pijpen, sex in meerdere posities. Uiteindelijk in het condoom klaargekomen.

Ondanks dat ik de dame sympathiek vond zal ik waarschijnlijk niet meer teruggaan. In Brugge heb ik al beter gehad bij dames die regelmatig terugkeren dus zal ik hen eerder opnieuw gaan bezoeken. Prijs/kwaliteit vond ik het wel correct: 80 euro/30 minuten.

Jan
 
Terug
Bovenaan Onderaan