Recensie Ana, Brugge 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Durvertje

Newbie
22
23/12/23
5
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ana-100-real-2.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week ging ik naar Ana , toen ontvangde ze nog in Roeselare maar intussen is dit nu al Brugge. Na een selfie die op de foto's lijkte maakte ik een afspraak. Eenmaal bij de deur liet ze me even later door. Met de lift naar het verdiep. Eenmaal de deur open ging kwam een knappe dame te voorschijn. Ze kan trouwens erg onschuldig kijken. Een Bambi type maar o zo ondeugend. Ze spreekt en begrijpt Engels en Spaans. Na de betaling klede ik me als gewoonlijk snel uit. Ze had al snel door wat ik wou. Ze stond me aan te staren in een mooie lingerieset met een zachte keep erond en keek onschuldig alsof ze ging zeggen : daddy .. , eenmaal ik achter haar stond Begon ze lekker te schuren en met haar zachte handen tussen mijn billen. Wat een heerlijk voorspel. Ik voelde direct dat het goed zat ze keek me aan met haar puppy oogjes toen ik aan haar bh zat die afgleed toen ze in mijn ogen keek , kleine borstjes dat wel , het mondje was ook wel lekker toen ze pijpte , en bovenop wist ze ook wel wat te doen. Dan doggystyle terwijl ze kreunde , goed poesje en dan lekker afgesloten met rukken met mijn rechter hand terwijl ze langs mijn linkerzijde lach en me aankeek. Maar toen kwam er nog een leuker momentje ze begon zelf te rukken en legde haar over mijn buik. Ik kon ze nog aanraken maar intussen zat haar andere hand al te kietelen aan mijn balzak ik liet haar subtiel weten dat ze me daar wel had. En dat vond ze duidelijk wel leuk dat ik die stoute gedachte met haar deelde P. Achteraf nog uitgebreid afscheid genomen , zoenen en klaarkomen inde mond was niet mogelijk. Maar dat geeft niet het is een blijvertje ! 80 euro voor 30 min ze mag gerust 100euro vragen ze is het zeker waard ! Moesten ze bijvoorbeeld 2 zoon meisjes zijn dan overweeg ik zelfs trio
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan