Recensie Ana, Almere 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileKlaas

Vaste klant
Forumpionier
192
09/07/21
196
40
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/4861865-ana
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik had deze voor mij nieuw ogende dame afgelopen maandag gespot op https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/4861865-ana mijn interesse werd direct gewekt en had besloten om haar zeker een bezoekje te gaan brengen :) haar borsten zien er heerlijk uit op de foto's bij haar profiel! Zo gezegd zo gedaan, Klaas had Ana een appje gestuurd, waar ze op zich best snel op reageerde en ik kon een afspraak met haar maken:p Ik appte haar op de afgesproken tijd en aangekomen te zijn in de straat, dat ik er was en mijn vraag was natuurlijk waar kan ik naar toe, welk nummer, nou nu komt ie, ze gaf me aan dat ik naar een parkeerplaats in de straat moest rijden terhoogte van een bepaalde nummering, als ik daar was dan zou ik haar wel zien haha, nou rete donker in de avond, afijn ik had een plekje gevonden en haar wederom geappt... Ik zie in het huizenblok een deur op een kiertje opengaan, dus Klaas dacht, daar moet ik heen:p en ja hoor, achter de deur zag ik gelijk dat het Ana de dame van de foto's was! Klaas naar binnen, werd gelijk de slaapkamer in gedirigeerd, waar de grote lamp aanging, want ik vroeg ernaar want het was er retedonker...(tijdens de sex doet ze een lichtslang aan en gaat de grote lamp weer uit) Afijn ik mocht me even opfrissen in de badkamer, snel de kleren uit getrokken, en ja deze moest ik op de grond stallen, er was geen stoel of haakje waar ik me kleren kwijt kon, ze verontschuldigde zich er wel voor, maar ik vindt dat meestal niet fijn en ook niet fris! Uiteindelijk op bed beland, prima van formaat, wel zacht dat wel.... Ana begon zich van haar lingerie te ontdoen en mmmm ja er kwamen een paar heerlijke naturel tietjes te voorschijn, wel iets hangend, maar lekker zacht en tepels die direct reageerde bij het zachtjes likken en zuigen hiervan;) Toch bewoog en kronkelde Ana zo over me heen, dat ik niet haar borsten meer kon zoenen, heb het (tong)zoenen met haar sowieso niet meegemaakt, doet ze ook niet, wel wat kusjes op de wang en nek maar dat was het dan ook wel! Ana begon me een beetje te teasen en te plagen en vroeg of ze me mocht pijpen, nou dat leek me heerlijk, dus Ana begon met pijpen, dit deed ze wel lekker, maar vermeed ieder oogcontact en het was niet echt om heel geil van te worden, voelde ook haar tanden af en toe, ook haar hand hield ze om kleine klaas heen :( maar je raad het al, het pijpen duurde kort, heel kort, ik denk 3 minuten hooguit:cautious: Ze pakte een rubber van het nachtkastje samen met wat glijmiddel en kwam gelijk on top op mijn inmiddels best hard geworden pik zitten, nou ze is heerlijk strak, zalig kutje (met piercing), kon het ook niet lang inhouden (te geil) en spoot snel het rubbertje vol! Ana dook er meteen met natte doekjes bovenop en keek nog even hoeveel zaad het rubber had opgevangen, en kreeg de opmerkingen, "So much Babies" nou dat zeggen ze wel vaker dus tja.... Ze ging snel liggen en begon in gebrekkig engels wat te praten, ik had het idee dat er geen tweede ronde inzat, het was niet spetterend allemaal, ondanks dat het een meid is met een hele lieve lach en uitstraling en ook een hele lekkere zachte huid en billen, ze ziet er goed uit! Klaas had niet echt zin meer, dus heb me maar weer aangekleed en ben huiswaarts gegaan, voor Klaas was het eenmalig bij deze Roemeense Ana (die voor het eerst in NL is) Vond de locatie ook niet heel geweldig, beetje armzalig en oude troep, afijn, wie toch nieuwsgierig is geworden moet zeker gaan!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan