Recensie Stela, Roeselare 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Durvertje

Newbie
22
23/12/23
5
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/stela-super.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
afgelopen week ben ik langs geweest bij Stela , evenmooi zoals de foto's en zelfs knapper in het echt ! Ze ontvangt in een hotel tegenover de ingang van het station van Roeselare. Eenmaal bij de deur laat ze je binnen , en dan de lift naar de 2 etage. Op voorhand vroeg ik een foto die match ook met het zicht. Ze spreekt enkel Spaans en geen Engels. Mijn wensen had ik duidelijk gemaakt en ze deed dat ook speciaal voor mij. Ook al had ze me nog nooit eerder ontmoet. Mijn wensen zijn eerder licht van aard : lang plat gestijld haar en doe iets leuks aan. Vlakbij was de kerstmarkt en kon ik lekker nog genieten van een chocolademelk met amoretto maar nu goed … eenmaal de kamer binnen zag er alles netjes uit. De betaling liep niet zo vlot omdat het in het Spaans was. Eenmaal bestaald kleedde ik me snel uit. We gingen bij elkaar staan en ze was een klein beetje verlegen. Maar ik stond daar wel als een hete beer. Ze mocht me gerust overal aanraken in volle kracht maar was eerder voorzichtiger maar eenmaal vertrokken voelde ik haar zachte handen een hemels gevoel. Ik moest wel zelf het tempo aangeven. Maar wat kon ze lekker knuffelen . Ze zoende voorzichtig op de mond. Maar tijdens het pijpen wist ze wel van aanpakken. Het neuken vond ik iets minder maar toch de schoonheid mocht gezien worden. Afronden doe ik altijd met mijn eigen hand terwijl ze langs mijn linkerzijde lag dicht met haar hoofdje bij mij terwijl ze al kietelend mijn ballen bespeelde toen ik aan het rukken was. Heerlijk gewoon. Eén blijvertje voor mij ze weet wat ze moet doen maar de woorden ontbreken haar nog omdat ze enkel Spaans kan … maar met translate lukt er veel meer natuurlijk
 
Advertentie al in rook opgegaan??? WTF????

Niet onmiddellijk panikeren ze gaat meschien naar een andere stad en daarom staat de advertentie gedeactiveerd . En zie je de melding 404 . Mss later vandaag of in de komende dagen werkt link mss terug. Tenzij ze zou gestopt zijn. Wat ik wel jammer zou vinden. Het is een meisje die van locatie naar locatie rijst in België
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/bianca-loira
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen week Bia bezocht.

Afspreken via Whatsapp gaat behoorlijk vlot.
De ontvangst was in een hotel niet ver van de markt. Bij aankomst stuurde ze me de verdieping en het kamernummer door.

Ze spreekt enkel Spaans.
Tenzij je Spaans spreekt, verloopt de communicatie behoorlijk stroef.

Pijpen doet ze zonder condoom, maar dit is kort. Het rode condoom ligt al klaar naast haar en gaat er (te) snel over.
Het pijpen is niet slecht, maar geen hoogvlieger. Wel wat afwisseling, maar ze vergeet de ballen.

Ze vraagt in welk standje je wil beginnen. De verschillende standjes volgen elkaar ook te snel op, waardoor ik teveel het gevoel kreeg dat het moest vooruit gaan.
Ze controleert ook constant het condoom.

Ze werkt goed mee, maar daar blijft het ook bij. Ze neemt weinig of geen initiatief.

Klaarkomen mocht tussen/op haar borsten. Absoluut niet op haar gezicht.

Na het klaarkomen was het ook effectief gedaan. Ze gaf me vochtige doekjes en begon meteen op haar gsm te tokkelen.

Herhalingsgevaar?
Misschien.
Ze is zeker mooi en zoals op haar foto's, maar dat is het ook.

Ze adverteer als Bianca Loira, Bianca Brazilian en als Stela Super.
Inmiddels is ze in Brasschaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan