Recensie Lisa (Vlaamse studente), Waregem 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Woozel

Wandelaar
52
15/04/23
31
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lisa-vlaamse-studente-19jaar.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Eerder deze week een eerste keer afgesproken met deze Vlaamse jonge dame. Ze ontvangt in een gewoon huisje met parkeerplaats voor de deur. Het is geen drukke straat maar je bent wel zeer zichtbaar bij het aanbellen. (Vervelend voor mij want ik ben van de streek).

Eenmaal binnen (na een vriendelijke "hallo") werd ik naar de kamer geleid boven. Een kleine maar zeer nette kamer met wat geurstokjes (zelf geen fan van).

Ze vroeg als ik me even wou opfrissen maar gezien ik net thuis had gedoucht, was dat voldoende voor haar. Zelf had ze haar gewone kleren aan en verfriste ze zichzelf ook niet op het moment zelf.
Op zich geen must voor mij (ze rook trouwens lekker) maar wel altijd aangenaam als de poes even wordt gewassen voor je er in duikt.

Dan de kleren uit en samen op bed.
Deze juffrouw is eerder onwennig en staat nog niet lang in het vak. Dat merk je heel snel. Ze neemt geen initiatief en bleef me gewoon strelen.
Dan maar zelf het heft in handen genomen en haar overal gekust en gelikt.
Tijdens het beffen merkte ik wel zacht de typische zure geur op dus was m'n zin snel over.
Dan maar condoom aangedaan (zelf want anders was er niks gebeurd vrees ik) en haar in missio genomen.
Haar kutje spande lekker rond m'n paal en ik kwam vrij snel klaar.
En dat zuur geurtje… tijdens het neuken werd het steeds sterker ☹️
Na het terugtrekken was het zeer duidelijk aanwezen. Echt een afknapper, wat nagenieten of tweede ronde zat er voor mij niet meer in, zin compleet weg!

Samengevat: vriendelijk, knap, onervaren, passief en beperkte persoonlijke hygiëne daar beneden.

Voor mij geen herhaling.
 
Normaal had ik gisteren (woensdag) 21 /02 een afspraakje met haar , vooraleer ik vertrok nog een berichtje gestuurd , aangezien ik niks meer van haar hoorde heb ik het zo gelaten, en na het Lezen van woozel zijn review ben ik er nog blij om ook 😆😆😆 , maar ergens vreesde ik een beetje voor zo , n toestand
 
Eerder deze week een eerste keer afgesproken met deze Vlaamse jonge dame. Ze ontvangt in een gewoon huisje met parkeerplaats voor de deur. Het is geen drukke straat maar je bent wel zeer zichtbaar bij het aanbellen. (Vervelend voor mij want ik ben van de streek).

Eenmaal binnen (na een vriendelijke "hallo") werd ik naar de kamer geleid boven. Een kleine maar zeer nette kamer met wat geurstokjes (zelf geen fan van).

Ze vroeg als ik me even wou opfrissen maar gezien ik net thuis had gedoucht, was dat voldoende voor haar. Zelf had ze haar gewone kleren aan en verfriste ze zichzelf ook niet op het moment zelf.
Op zich geen must voor mij (ze rook trouwens lekker) maar wel altijd aangenaam als de poes even wordt gewassen voor je er in duikt.

Dan de kleren uit en samen op bed.
Deze juffrouw is eerder onwennig en staat nog niet lang in het vak. Dat merk je heel snel. Ze neemt geen initiatief en bleef me gewoon strelen.
Dan maar zelf het heft in handen genomen en haar overal gekust en gelikt.
Tijdens het beffen merkte ik wel zacht de typische zure geur op dus was m'n zin snel over.
Dan maar condoom aangedaan (zelf want anders was er niks gebeurd vrees ik) en haar in missio genomen.
Haar kutje spande lekker rond m'n paal en ik kwam vrij snel klaar.
En dat zuur geurtje… tijdens het neuken werd het steeds sterker ☹️
Na het terugtrekken was het zeer duidelijk aanwezen. Echt een afknapper, wat nagenieten of tweede ronde zat er voor mij niet meer in, zin compleet weg!

Samengevat: vriendelijk, knap, onervaren, passief en beperkte persoonlijke hygiëne daar beneden.

Voor mij geen herhaling.
Dank u wel woozel voor deze zeer informatieve recensie. Ik had ook een afspraak de afgelopen zondag met haar. Maar goed dat ze nog afgebeld had door familiale omstandigheden zei ze. Ik vond het jammer maar aangezien ik ook niet tegen die stinkende kusjes aan kan kan ik mij nu wel blij noemen. Thanks man...
 
Terug
Bovenaan Onderaan