Recensie Paula, Deventer 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Obly

Vaste klant
126
09/01/22
60
12
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3968835-kim
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Na gemixte reviews er toch voor gekozen om haar te bezoeken. Vond het maar middelmatig.

Dame zelf is wel aardig en rustig. Pijpen zc was zacht, niet echt diep, een beetje saai.
Sex was ook vrij saai. Ze is redelijk strak, dat hielp zeker met klaarkomen. Maar ze doet niet echt actief mee.
Tongzoenen afgesproken, maar afgezien van op de mond kussen liet ze geen tong toe.

Massage was wel oké, maar ook een beetje saai.

Vrij zeker dat ze wel een echte vrouw is, toen ik de condoom afdeed na het klaarkomen zat er de bekende niet-goed-gewassen geur aan m'n handen.

4/10, voor mij blijft het eenmalig. Voelde geen klik met haar, is ook lastig om een klik te krijgen aangezien ze maar een klein beetje engels spreekt.
 
De locatie was een beetje sketchy, maar binnen in huis wel prima.
Je moet eerst langs een kroegje een steegje in, dan een ronde trap naar boven waarna je op een dak uitkomt. Daar heb je dan weer een voordeur zitten van het huis waar zij in verblijft. Van tevoren krijg je een filmpje van de route die je moet nemen.
De kroeg draait de muziek voluit, wat de sfeer er niet beter op maakt.

Hygiëne was afgezien van d'r poes wel prima. Was ook niet zo dat ze echt hard meurde, tijdens de seks rook ik het niet eens. Toen ik het condoom eraf haalde rook ik het pas aan m'n handen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan