Recensie Kim, Doetinchen Eroscenter Escape, K19 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marco van Batsen

Vaste klant
130
08/11/22
305
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag op K19 geweest, in de veronderstelling dat Ashley daar zat. Knappe dame stelde zich voor als Kim.
Eerste ingeving - jammer, andere dame dan de vaak geprezen Ashley. Omdat ik Kim wel knap vond toch meteen 100 betaald met verzoek om rustig aan te doen, dame ging akkoord.

De sessie viel mij tegen, Kim maakte niet echt een vriendelijke indruk, rustig aan kon ik het ook niet noemen. Ik was wat druk in mijn hoofd
en dus een beetje afgeleid en tel daar bij op dat ik de indruk kreeg toch vlug te moeten ondanks de afspraak. Was er niet op mijn gemak en
kleine Marco wilde dus ook niet echt. Ik sloeg ook een beetje dicht door de wat kille vibe die ik ervoer, en die niet matchte met de lieve woordjes van de dame. Het stukje intiem was wel fijn maar kwam niet echt lekker op gang. Kim heeft me nog afgetrokken zonder condoom maar met handschoenen aan en dat was niet fijn. Ik heb er geen punt van gemaakt want het neuken was wel prima,
maar de klik was er voor mij zeker niet. Zonder klaar te komen vertrokken. Gebeurt wel eens vaker. Kim wel bedankt omdat het ook deels wel prima was maar het was in zijn totaliteit mijn geld niet waard. In dit geval voelde het (achteraf) eigenlijk wel als afgewerkt worden. Is me pas 1 keer vaker gebeurd in Escape. Zie het maar als leergeld.

Ik herken mijn ervaring terug in wat negatieve recenties in de thread over Ashley. Blijkbaar deelt zij K19 met Kim. Wellicht dat wat medewandelaars
Kim voor Ashley hebben aangezien? Voor mij geen herhaling in ieder geval. Deze dame en Marco zijn geen goede combi.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag op K19 geweest, in de veronderstelling dat Ashley daar zat. Knappe dame stelde zich voor als Kim.
Eerste ingeving - jammer, andere dame dan de vaak geprezen Ashley. Omdat ik Kim wel knap vond toch meteen 100 betaald met verzoek om rustig aan te doen, dame ging akkoord.

De sessie viel mij tegen, Kim maakte niet echt een vriendelijke indruk, rustig aan kon ik het ook niet noemen. Ik was wat druk in mijn hoofd
en dus een beetje afgeleid en tel daar bij op dat ik de indruk kreeg toch vlug te moeten ondanks de afspraak. Was er niet op mijn gemak en
kleine Marco wilde dus ook niet echt. Ik sloeg ook een beetje dicht door de wat kille vibe die ik ervoer, en die niet matchte met de lieve woordjes van de dame. Het stukje intiem was wel fijn maar kwam niet echt lekker op gang. Kim heeft me nog afgetrokken zonder condoom maar met handschoenen aan en dat was niet fijn. Ik heb er geen punt van gemaakt want het neuken was wel prima,
maar de klik was er voor mij zeker niet. Zonder klaar te komen vertrokken. Gebeurt wel eens vaker. Kim wel bedankt omdat het ook deels wel prima was maar het was in zijn totaliteit mijn geld niet waard. In dit geval voelde het (achteraf) eigenlijk wel als afgewerkt worden. Is me pas 1 keer vaker gebeurd in Escape. Zie het maar als leergeld.

Ik herken mijn ervaring terug in wat negatieve recenties in de thread over Ashley. Blijkbaar deelt zij K19 met Kim. Wellicht dat wat medewandelaars
Kim voor Ashley hebben aangezien? Voor mij geen herhaling in ieder geval. Deze dame en Marco zijn geen goede combi.
Bedankt voor je uitgebreide review. Wederom met respect geschreven. Altijd jammer dit soort ervaringen. Daarom houd ik het ook vaak bij dezelfde dames. Nadeel daarvan is dan weer dat je ook nooit iets verrassends vindt. Lastig altijd....
 
Vanmiddag rond 14.30 was ik aanwezig in Escape en het was toch 100% Ashley die in kamer 19 zat.
Wellicht gebruik ze 2 namen??
Is ook nog een mogelijkheid. De dame die zich als Kim voorstelde had een geruit rokje aan. Het is natuurlijk maar een momentopname maar ik vond het contrast erg groot met wat ik hier over Ashley heb gelezen, vandaar mijn theorie 🤗. Kan zijn dat ze toevallig net vandaag haar dag niet had maar ik ga er niet meer heen. Er zijn dames die mij na meerdere bezoeken steeds wel zijn blijven bevallen.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan