Recensie Kim, Lila Thai Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Butters

Wandelaar
Forumpionier
36
16/07/21
46
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/den-haag/543419-kim
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteravond had ik na een werkdag die maar niet voorbij wilde gaan, behoefte aan een massage. Omdat ik in de buurt van Scheveningen was eerst naar Dara Thai getogen, maar daar was alles "vol". Toen maar naar de Kempstraat gereden, want de foto's van Cherry bevielen me wel, al snapte ik dat ik zonder afspraak niet veel kans had.

En dat klopte, er waren twee dames beschikbaar. Een oudere dame die absoluut niet in de smaak viel, en Kim, een zeer stevige Thaise dame die ook niet direct mijn hart op hol deed slaan, maar wel heel vriendelijk naar me lachte. Even overwogen om op te stappen, maar toch maar voor de fraaie lach gekozen.


Ik volgde haar naar boven en kreeg door het uitzicht toch wel meer zin in dat volle lichaam. Op de kamer ontstond een beetje vreemd gesprek toen er bij het afrekenen wel heel erg dringend een extra bijdrage voor sex werd gevraagd. In eerste instantie gaf ik aan geen interesse te hebben, maar mijn kleine collega beneden gaf een ander signaal af, dus uiteindelijk €70 extra afgetikt.

In eerste instantie leek de massage een beetje wrijven te worden, maar gaandeweg bleek dat Kim toch wel iets meer in huis had dan enkel wrijven. Het werd lekker ontspannen en gelukkig is het geen babbelaar, dus ik kon in alle rust ontspannen, in afwachting van het teasen dat zou gaan komen. Nou, dat viel toch een beetje tegen, want af en toe een hand door de bilspleet was het wel. En dat leek nog meer per ongeluk ook.

Na toch een lekkere massage van de rug, een tik op de billen met het verzoek om te draaien. En toen ging Kim los.

Ze pakte een condoom en begon me heerlijk te pijpen. Afwisselend lange halen en dan weer met de tong rond de eikel. Ondertussen zat ze met een vinger mijn kontgaatje te verwennen. Na dit een tijdje te hebben volgehouden kwam ze op me zitten, liet zich op mijn pik zakken en begon me te berijden. Ondertussen kon ik lekker maar haar dikke tieten spelen en op haar tepels zuigen. Om haar terug te geven wat ze bij mij gedaan had, zocht ik mijn weg maar haar kontgaatje en tot mijn verbazing vond ze dat prima.

Ze werd steeds geiler en leek er zelf van te genieten. Ik in ieder geval wel. Na een tijdje stelde ik voor om op z'n hondjes verder te gaan. Ze ging voor me zitten en ik had een lekker uitzicht op haar dikke billen en kon haar lekker bij de tieten grijpen terwijl ik haar neukte. Ik begon met mijn duim haar kontgaatje te masseren en zette steeds meer kracht waardoor hij langzaam naar binnen ging. Ik had een tik op mijn handen verwacht, maar ze vond het allemaal prima en kreunde dat het een lieve lust was. Ik probeerde nog heel even "can I fuck your ass?", maar dat was toch net een station te ver, dus ik bleef met mijn duim bezig.

Waarschijnlijk voelde ze dat ik bijna klaarkwam, want toen ze riep "come in my pussy" kon ik het niet meer houden en schoot het condoom vol.

Daarna viel ik vermoeid op bed, maakte Kim de boel schoon en gaf me nog een lekkere massage om het uur (bijna) vol te maken.

Voldaan stapte ik vervolgens de deur uit. Wat in eerste instantie een "nou, laat ik die dan maar nemen" massage leek te worden, werd uiteindelijk een meer dan prettige sessie en Kim zal me vast vaker terug gaan zien. Misschien dat ik dan ook verder kom dan alleen mijn duim in haar kontje. Beffen lijkt me ook nog wel wat.
 
Ik sluit me aan bij de recensie van Butters. Kim zou op het eerste oog niet mijn eerste keuze zijn, maar ze bleek toch de moeite waard. Vriendelijke vrouw met een lekker lichaam en vanaf het begin al een geile uitstraling. Met wat bijbetaling kon zowat alles, wat ze ook met volle inzet deed. Maar ondanks dat ze gewoon het uur volmaakte, was ze druk en tijdens de seks en had ze een rap tempo. Hierdoor miste ik wel de opbouw en de klik. Het was zeker een leuk uurtje, maar zal toch niet snel weer met haar afspreken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan