Recensie Vanesa, Brugge 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hamzah

Wandelaar
44
09/06/23
33
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Cupmaat
B
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sensual-and-exotic-latina.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren deze dame in Centrum Brugge bezocht.
Ze ziet er ongelooflijk goed uit, slanke benen, platte buik, kleine maar stevige borsten en een strakke kont. Ze ziet er echt uit zoals op de fotos.
De taalbarrière was er wel, gelukkig opgelost via app.
Hele toffe meid in omgang en kwam rustig en sympathiek over.
Na het douchen zette ze mij op bed waarna ze licht begon te dansen. Wat al snel overging in een lapdance waar mijn jongeheer gretig op reageerde. Zonder enig woord van mij begeleide ze mijn handen over haar lichaam, ze keek me zwoel aan en begon even aan mijn vingers te zuigen. Dat doet het wel voor mij!

Tijdens het dansen begon ze ook mijn lichaam en nek te zoenen wat speels en testend overvloeide naar zoenen op de mond en tongzoenen!
ZE zakte steeds dieper door te ze tussen mijn benen knielde, jasje aan en hup het mondje in. De blowjob bouwde ze echt heerlijk op. Van traag likken en verkennen tot echte goeie deepthroat!

Tot nu toe verliep alles zo natuurlijk en vlot dat het echt aanvoelde als GFE, geen onnodige woorden of pauzes.
Na het pijpen heb ik haar ook mogen beffen, ze ruikte en smaakte heerlijk zoet. Toen zij bijna bij haar hoogtepunt was, begeleide zelf mijn hand naar haar poes om duidelijk wat ze wou. Niet lang daarna kwam ze met knikkende knieen klaar over mijn hand.

ZE besteeg me reverse cowgirl terwijl ik op rand van bed zat en gaf me een heerlijke show. Haar gekreun klonk oprecht en opnieuw liet ze duidelijk weten wat ze van mijn handen wou. Toen ik zelf bijna piekte, draaide ik ze om en mocht heerlijk doorstoten in doggy.

De laatste 20min maakte ze compleet met een, in mijn mening, oprechte goeie massage voor een DVP.

Kortom, voor mij zalige ervaring met groot herhalingsgevaar.
 
Daar heb ik niet om gevraagd dus weet het niet.
Heb ze ondertussen opnieuw bezocht.

Ik kan alleen maar zeggen top 3 van alle DVP's en ondanks men recente opstart op dit forum ben ik al geringe tijd een regelmatige wandelaar.

Deze keer, zonder vragen zelf, PZC gehad. Ben er vol uur bijgeweest en het was zo sensueel en geil dat het eentje is die voor lange tijd in men geheugen zal zitten.

Grote aanrader
 
Heb ze sinds ze terug in Brugge is opnieuw 2x bezocht. Telkens is het beter en beter. PZC, uitgebreid tongzoenen en zelf attributen komen er aan te pas.

Van ijsblokjes tot speeltjes. Die ze zelf voorstelt telkens. Zo gaf ze toen ik om laatste afspraak vroeg aan dat ze een verrassing had. Toen ik uit de douche stapte lag een indrukwekkende verzameling aan speeltjes, van zweepjes en handboeien tot vibrators uit op bed.
Die we dan samen, niet allemaal, gebruikt hebben als het moment zich er toe leende.

Ongelooflijke goeie sex. Een optimale mix van GFE en PSE afgewisseld
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/vanesa-367
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben nog eens in Brugge beland. Had gezien dat deze dame goede reviews kreeg en de foto's stonden me wel aan dus op weg gegaan richting Brugge. Afspreken verliep vlot, dame ontvangt echt in het centrum van Brugge. Veel parkeergelegenheid nabij dat is handig. Locatie zelf is een mooie Airbnb.

Eenmaal binnen me gedoucht waarna ik bij haar op de slaapkamer ging en het plezier kon beginnen. Dame kust vrij intens wat ik persoonlijk fantastisch vind. Draaide haar lichaam aangenaam voor mijn ogen en handen en ik kreeg het al vlug warm.

Na haar gebeft te hebben deed ze een condoom aan om een pijpbeurt te geven wat ok was (pijpen met condoom doet niet zoveel voor mij persoonlijk). Daarna een aantal standjes afgewerkt met een leuk hoogtepunt voor mij :)

Achteraf vlug nog even gedoucht vooraleer ik terug naar huis vertrok. Ziet ze me nog terug? Misschien wel maar er zijn een aantal mooie dames die ik ook nog zou willen bezoeken en deze krijgen misschien eerst de voorkeur.

Jan
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Voetfetish
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/naughty-exotic-latina.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag de prachtige Vanesa bezocht, en wauw, wat een verschijning, deze dame is nog mooier dan op de foto's.
Een hartelijk ontvangst in een mooi kader & onopvallende locatie.
Eerst een paar kusjes ontvangen bij het binnenkomen en dan onder begeleiding naar de bovenkamer.
Na de afrekening eerst even op het gemak douchen, waarna je bij het terug binnenkomen in de kamer lieflijk verleidt wordt.
Met een zwoele blik en enkele kusjes gleed ze over m'n lichaam heen en begeleide ze m'n handen naar de nodige plekken.

Het duurde dus ook niet lang of ik stond volledig paraat, na me op het bed geplaatst te hebben neemt ze meteen plaats tussen de benen, kijkt diep in de ogen en begint met volle overtuiging te pijpen.

Een van de weinige die ook alles doet wat ze via berichten beloofd, verschillende fetishen waar ze zelf ook bij geniet, foot fetish, rimmen, facesitting, het kan allemaal.

Ten slotte even afgewerkt in verschillende standjes waarbij je haar prachtige lichaam volledig kan bewonderen en trok ze me klaar met veel speeksel over haar buik/borsten.

Voor- en nadien nog even bijgepraat (met behulp van een app, Vanesa beheert de Engelse taal niet volledig), zeer vlotte babbel met (hopelijk toch) oprechte antwoorden, zo vertelde ze me dat ze nu even ervan tussenuit zal gaan terug naar haar familie in Spanje.

Kortom, een echte topdame die heel wat te bieden heeft, mij ziet ze zeker terug! (Tenminste, als ze nog terug komt)

 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/vanesa-367/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Pff, wat een afknapper. Op zich knappe dame zoals de RL foto's maar qua service minimaal of eerder zelfs ondermaats. Nauwelijks wat zoenen, laat staan tongzoenen, pmc kon maar niet snel genoeg voorbij zijn (toegegeven, wel verdienstelijke poging tot deepthroat), en bij nmc had ik echt het gevoel van afgewerkt te worden.

Om toch met een positieve noot af te sluiten: de massage achteraf was wel vrij goed, ze wist wel echt de plekjes te vinden die deugd deden bij haar massage.

Na nog geen 45min stond ik weer buiten.

We zullen het maar steken op dat er geen klik van haar kant was, of met verkeerde been uit bed gestapt?
 
Ze gisterenavond nog eens bezocht en het was wederom een geweldige tijd.

Ze liet me wel weten dat ze waarschijnlijk niet meer terugkomt. Blijkbaar bestolen door een wandelaar die wat rake klappen uitgedeeld heeft. Ze liet weten zich niet meer veilig te voelen.

Jammer dat sommige wandelaars het verpesten voor de rest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan