Recensie Manu Brugge 2,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hamzah

Wandelaar
44
09/06/23
33
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/manu-offers-the-best-pleasure.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag Manu bezocht. Makkelijk afgesproken, stipt en correct.

Man wat een vrouw… deed deur open in lingerie en oversteeg de verwachtingen. fotos zijn altijd wat positiever bij dames die er zo goed uitzien maar zij ziet er net zo uit.

Slank, heerlijke kont (echt en stevig, niet dik) en zeer mooie borsten (fake maar niet keihard)

Na het douchen begon ze meteen met zoenen, strelen en het lichtere teasing. Ze doet dit heel rustig en opwindend.
Het duurde dat ook niet lang voordat mijn vriend steigerde.
Toen ze dit merkte kreeg hij meteen voldoende aandacht met een goeie pijpbeurt zc(niet gevraagd). Man wat kan ze je geil aankijken met je lid tussen haar lippen.

Eenmaal ik dicht bij men hoogtepunt kwam hebben we gewisseld heb ik haar een wederdienst bewezen en zeer duidelijk haar een orgasme gegeven. Heerlijk als ze zo kronkelen en kreunen. Ze werd er zo geil van dat ik meteen mocht genieten van uitgebreid tongzoenen.

Na rondje cowgirl ben ik geeindigt in doggy.

Kortom : top GFE ervaring. Ze geniet duidelijk van haar job, neemt haar tijd en is heel aangenaam in gesprek (als je vlot frans spreekt).

Ikzelf ben zeer atletisch gebouwd wat haar duidelijk kon bekoren en merk dat ik vaak wel wat extra krijg van dvp's hiervoor.
 
Laatst bewerkt:
Ben er ook eens bijgeweest
Zeer goede knappe latina dame
Eerste foto's met herkenbaar gezicht kloppen niet is niet van haar , hamzah moet een bril kopen 😂 , foto's zonder gezicht kloppen wel
Heeft ook wel knap gezicht daar niet van
Herhalingsgevaar groot
Was toen in heel klein kamertje nauwelijks groter dan het bed
 
Ben er ook eens bijgeweest
Zeer goede knappe latina dame
Eerste foto's met herkenbaar gezicht kloppen niet is niet van haar , hamzah moet een bril kopen 😂 , foto's zonder gezicht kloppen wel
Heeft ook wel knap gezicht daar niet van
Herhalingsgevaar groot
Was toen in heel klein kamertje nauwelijks groter dan het bed
Ze heeft duidelijk make-up op in de foto en is licht bewerkt...
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/manu-offers-the-best-pleasure.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gewoon bandwerk 🙄
Is hier ook maar 1 week. Dus zoveel mogelijk verdienen
Toen ik deze morgen toekwam, was ze opeens nog niet klaar. Ik was nochtans 10min later, wat ik ook laten weten had
Toen ze dan ging komen open doen, kwam er aan de buitendeur ook net iemand buiten ... niet 100% zeker dat het van bij haar was, maar toch 99,9999 😉
En misschien was het niet zo goed geweest met die ... ze had al glijmiddel genomen voor ze op bed kwam ... Dan had ik ook geen zin meer haar te beffen ...
Dan probeerde ze mij zo vlug mogelijk te doen komen ... jammer voor haar kan ik dat nog redelijk zelf controleren
Na een 20 tal minuten zei ze dat ze al moe aan 't worden was en begon je te merken dat ze niet veel zin meer had ... daarna amateuristische massage
Nope, bandwerk ...
Voor de duidelijkheid: ik ga geregeld bij Anissa en Feline en vorig jaar Lucy, maar die zit nu een beetje overal. Ongeveer een uur lekkere sex samen, al dan niet met een massageke achteraf en steeds later dan 1 uur buiten.
Dus nee, ik raad ze niet aan tenzij je gewoon je zakje wil gaan leegmaken
En wat haar foto's betreft, ik denk ook niet dat zij het is, maar lichamelijk lijkt het er zeker op
Ze heeft een bruine moedervlek op haar rechter bil ... die zie ik ook niet direct op de foto's hier
 
Laatst bewerkt:
Gewoon bandwerk 🙄
Is hier ook maar 1 week. Dus zoveel mogelijk verdienen
Toen ik deze morgen toekwam, was ze opeens nog niet klaar. Ik was nochtans 10min later, wat ik ook laten weten had
Toen ze dan ging komen open doen, kwam er aan de buitendeur ook net iemand buiten ... niet 100% zeker dat het van bij haar was, maar toch 99,9999 😉
En misschien was het niet zo goed geweest met die ... ze had al glijmiddel genomen voor ze op bed kwam ... Dan had ik ook geen zin meer haar te beffen ...
Dan probeerde ze mij zo vlug mogelijk te doen komen ... jammer voor haar kan ik dat nog redelijk zelf controleren
Na een 20 tal minuten zei ze dat ze al moe aan 't worden was en begon je te merken dat ze niet veel zin meer had ... daarna amateuristische massage
Nope, bandwerk ...
Voor de duidelijkheid: ik ga geregeld bij Anissa en Feline en vorig jaar Lucy, maar die zit nu een beetje overal. Ongeveer een uur lekkere sex samen, al dan niet met een massageke achteraf en steeds later dan 1 uur buiten.
Dus nee, ik raad ze niet aan tenzij je gewoon je zakje wil gaan leegmaken
En wat haar foto's betreft, ik denk ook niet dat zij het is, maar lichamelijk lijkt het er zeker op
Ze heeft een bruine moedervlek op haar rechter bil ... die zie ik ook niet direct op de foto's hier
Jammer dat dit jouw ervaring was. Staat haaks op die van mij.
Twijfel nu zelf ook om nog eens terug te gaan als ik dit van jou lees :cautious:
 
Ben er ook eens bijgeweest
Zeer goede knappe latina dame
Eerste foto's met herkenbaar gezicht kloppen niet is niet van haar , hamzah moet een bril kopen 😂 , foto's zonder gezicht kloppen wel
Heeft ook wel knap gezicht daar niet van
Herhalingsgevaar groot
Was toen in heel klein kamertje nauwelijks groter dan het bed
Hamzah kijkt te veel in de spiegel naar zichzelf denk ik als ik zijn recentie lees!
 
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/manu-offers-the-best-pleasure.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik ben ook bij haar op bezoek geweest. Misschien ben ik te veeleisend…..

Ik rook zweet 😱… Misschien had ze geen tijd om te douchen??? Ik was een beetje bang door dit feit.

Na het lezen van alle positieve recensies verwachtte ik een perfecte date! Ik heb enkel om een massage en pmc gevraagd. Tja…. Bandwerk 😭 dat merk je onmiddellijk.

Ik was waarschijnlijk op haar "slechtere dag" geweest.

P.S. Zeer mooie meisje 🤗
 
Terug
Bovenaan Onderaan