Recensie Mieke, Brugge 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Geert69

Newbie
4
10/06/23
0
2
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/sensuele-massage-56.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tijd geleden… maar gisteren tijd gevonden voor 'massage'… Onder andere door deze site terechtgekomen bij Mieke in Zeebrugge, afspreken ging vlot via WA. Locatie is uitstekend, met veel gratis parking in de buurt. De ingang van het appartement zelf is iets moeilijker, maar dankzij uitleg via WA toch gemakkelijk gevonden.
Hartelijke ontvangst in sexy lingerie en meteen leuke tongzoen en gestreel, na het uittrekken van m'n overbodige kledij weer heerlijk tongen en strelen. Al snel de leuke tietjes met gevoelige tepels in mijn mond… Mieke trekt al snel het overvloedige niemendalletje dat de toegang tot haar kutje belemmerd uit en moedigt me aan om haar te verwennen. Al vlug verwent mijn tong uitgebreid haar kut (ik geniet zelf van goede befbeurt) en haar kontgaatje… Ook mijn vingers verwennen beide gaatjes… Ze geniet en verwent haar borsten en tepels… alles is kletsnat en na meerdere orgasmes ik laat haar eigen poesje vingeren… terwijl ik haar kontje verwen... en ze weer klaarkomt…
Mieke wil mij nu verwennen en neemt mijn pik, die druipt van het voorkocht in haar handjes… al snel gevolgd door haar gulzige mond… ook mijn ballen worden niet vergeten. Ik leg me dwars op de massagetafel en krijg een lange, diepe rimbeurt… Als ik mijn pik terug naar haar mondje breng pijpt ze me heerlijk diep, mijn luider wordende gekreun weerhoudt Mieke niet om nog feller door te gaan… Ik kom heerlijk klaar in haar mondje en ze blijft me verwennen…
Na alles op te ruimen… en haar mondje spoelen krijg ik nog een zachte massage, eerder liefkozend gewrijf, maar voor mij ideaal. Als afsluiter wast ze m'n rug tijdens de douche…
Mieke is dan niet meer de jongste, niet de allerknapste, maar wel zeer lief en geil, echte GFE (geniet er zelf ook van) tegen aanvaardbare prijs… Maak ruim de tijd vol en is niet gehaast.
Een aanrader voor wie houdt van geile orale sex, bij Leuke vrouw…
 
Hier geloof ik nu géén bal van.....Terecht denk ik....
Waarom niet? Geert69 schreef ook al over andere dames?
Nu, ik ben minder enthousiast wegens uiterlijk totaal mijn ding niet en ook niet haar overdreven gefleem😁
Maar ze deed haar best en de blowjob tot het bittere eind alsook de rimbeurt was best OK.
Meer over haar hier te vinden trouwens, gebruik zoekfunctie eens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan