Recensie Annie, Amsterdam (voorheen Wijchen) 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

marc marc marc

Vaste klant
171
05/09/22
529
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4416523-annie
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week bij Annie geweest door de recentie van Taeke op Kinky.

Ik moet je zeggen, hij heeft niets gelogen. Schoon appartement met een dame die er werk van maakt.

Ik koos voor een traditionele Chinese massage. Het einde van de klassieke massage werd teasen door te kriebelen aan mijn ballen. Het was ook het sein om op m'n rug te gaan liggen. Ik genoot van de aanraking met gesloten ogen. Langzaam maar zeker werd mij duidelijk dat mijn lul heerlijk werd gepijpt.

Ik wilde niet klaarkomen. We draaiden de rollen om. Ik heb haar gemasseerd en haar frisse kutje gebeft. Ik kan niet met zekerheid zeggen of ze is klaargekomen, maar genieten deed ze. Haar kutje werd goed nat en stond opgezwollen wagenwijd open.

Ik kroop omhoog om met passie elkaar te tongen. Mijn pik gleed in het begin zonder penetreren door haar natte gleuf.

Zonder een gekozen moment stopte de pussyslide en gleed mijn roede diep naar binnen.
We bleven zoenen terwijl mijn pik steeds iets dieper kwam in haar strakke kutje.

Uiteindelijk hield ik het niet meer en voelde haar schede warm en nat worden met mijn eigen sperma.

Echt geweldig. Een massage die uiteindelijk knallende sex werd zonder grenzen.
 
Deze week bij Annie geweest door de recentie van Taeke op Kinky.

Ik moet je zeggen, hij heeft niets gelogen. Schoon appartement met een dame die er werk van maakt.

Ik koos voor een traditionele Chinese massage. Het einde van de klassieke massage werd teasen door te kriebelen aan mijn ballen. Het was ook het sein om op m'n rug te gaan liggen. Ik genoot van de aanraking met gesloten ogen. Langzaam maar zeker werd mij duidelijk dat mijn lul heerlijk werd gepijpt.

Ik wilde niet klaarkomen. We draaiden de rollen om. Ik heb haar gemasseerd en haar frisse kutje gebeft. Ik kan niet met zekerheid zeggen of ze is klaargekomen, maar genieten deed ze. Haar kutje werd goed nat en stond opgezwollen wagenwijd open.

Ik kroop omhoog om met passie elkaar te tongen. Mijn pik gleed in het begin zonder penetreren door haar natte gleuf.

Zonder een gekozen moment stopte de pussyslide en gleed mijn roede diep naar binnen.
We bleven zoenen terwijl mijn pik steeds iets dieper kwam in haar strakke kutje.

Uiteindelijk hield ik het niet meer en voelde haar schede warm en nat worden met mijn eigen sperma.

Echt geweldig. Een massage die uiteindelijk knallende sex werd zonder grenzen.
Klopt het dat dit bare was?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4416523-annie
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij Annie geweest! Ze is absoluut de dame van de foto. Leuke verschijning, lief. Mooi figuur, lekker slank. Beetje haar op d'r poesje en enorm lange tepels......heerlijk. Sex was best wel goed. Geen enorme GFE, meer verplicht en best leuk hoor. Goed half uur met haar gehad, waarbij ik de eerste 10 minuten lekker ben gepijpt en de laatste 20 minuten we heel wat standjes hebben geprobeerd, waarna ik na 20 minuten neuken (MET CONDOOM UITERAARD!!) heerlijk haar borsten heb ondergespoten.
Ga ik nog een keer? Dat weet ik nog niet zeker.......
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4416523-annie
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
What's in a name? Annie voor een Chinese dame. IK ben benieuwd hoe dat er in Chinese tekens uitziet.

Het afspreken ging vrij vlot en toen het duidelijk werd dat het Amsterdam-Gein bij de metro was nam ik terecht aan dat het in het appartement was waar ik al eerder genoten had van Chinese import.

Annie spreekt een aardig mondje Engels en dat maakt het leven toch wel gezelliger. Zij was ook qua uiterlijk een positieve verrassing. Beter dan op de foto's, kleine B borstjes met hele mooie tepels. Nadat alles uitgebreid was gereinigd (ik haat die doekjes) bood zij spontaan 69 aan. Een schoon geschoren kutje smaakte heerlijk en haar pijpwerk was goed. Het lukte mij niet om haar klaar te beffen, maar ze werd wel goed nat.

Vervolgens Amazone waarbij er toch weer een klodder gel gebruikt werd. CIP mocht maar het werd CIM terwijl ik haar klaar vingerde. Vervolgens weer die doekjes en zij even onder de douche.

Als ze nog even blijft ga ik zeker terug.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Dag
Dinsdag
Ik maakte snel een afspraak, heb gedoucht, mij geschoren, gewoon vers en netjes voor mijn afspraak, het liep een klein beetje uit en ik heb dan op tijd de mededeling gestuurd dat ik 10 minuten later ben. een minuut voordat deze 10 minuten waren afgelopen en ik mijn mededeling wilde sturen dat ik was gearriveerd kreeg ik opeens de vraag of ik nog kom - ik antwoordde dat ik er ben - even rust en de communicatie was even weg, ik vroeg wat er is en na een tijd kwam de mededeling dat de persoon so thuis is..??? - ondertussen waren wij een half uur later, ik vroeg wat er an der hand is en opeens kwam het een-, of ander vreemde verhaal over een "landlord" die er was...na een uur wachten was het mij te gek geworden en weer vertrokken - in totaal ruim 3 uur kwijt en netjes opgemaakt voor het date voor niets... zeer onbevredigend...
de link:
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4416523-annie
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb gisteravond ook een bezoekje gebracht aan deze leuke dame:)
Ik had van bovenstaande begrepen dat je makkelijk en met de blauwe kaart kon parkeren achter de Jumbo, zo gezegd zo gedaan..
Maar dan het appartement opzoeken op een regenachtige donkere avond, is een dingetje... had toen ik op de parkeerplaats stond geen idee, welke kant ik op moest lopen voor het adres waar Annie zit:p Gelukkig gaf een voorbijganger op straat goeie info, hoe of ik moest lopen, het was best makkelijk eigenlijk, als je het maar weet hahaha, Nu de date met Annie, deze was heel prettig, contact via whatsapp. vooraf ging ook prima, en ze komt haar afspraken goed na!
Binnen gekomen in het appartementje, werd ik gelijk door geloodst naar de slaapkamer waar voldoende licht aanwezig was, altijd wel prettig vind ik zelf!
Ik deed mijn kleren uit, Annie haar lingerie, en ik mocht op bed gaan liggen, prima bed, wel iets zacht en weer een leuk dekentje wat veel chinese dames gebruiken valt mij op:p Toen ze haar bh uitdeed, zag ik een paar leuke tietjes met heerlijke tepels erop, lekker lang mmmm, ze stelde voor om me te willen pijpen, en ik kan zeggen, dat ze dit uitstekend deed, lekker lang en met een heerlijke slurpend geluid nam ze mijn hard geworden pik goed in haar mondje, lekker beetje teasen met haar vingers onder mijn ballen en likkend met het tongetje langs mijn schacht. Ik zat eigenlijk continu aan die tepels te draaien en dit vond ze allemaal prima:) toen ze zo dwars over me heen hing, stopte ik een vinger in haar kutje en pakte ook haar sterretje mee, hier had ze ook niks op tegen, dus voor ik het wist, zaten er 2 vingers in haar reet haha, heerlijk gaatje moet ik zeggen! Ze vroeg me of ik sex wilde en welk standje, nou ze mocht van mij on-top, heerlijk strak kutje, voelde goed aan, ze bood me tijdens dit standje een tepel aan, waar ik heerlijk op kon sabbelen.... heb dit een minuut of wat volgehouden om daarna het in missionaris af te ronden, heerlijk klaargekomen met condoom uiteraard:D zonder vind ik persoonlijk toch best wel een risico bij de dames, je weet maar nooit..... ze deed netjes mijn condoom af, even wat keukenpapier erbij en Klaas kon zich aankleden. Annie is oprecht een lieve meid, ook 100% de dame van de foto's, viel me alleen op dat ze best wat littekens op haar ene zijde van haar gezicht heeft, dit probeert ze op de foto's wat te verbergen, viel mij op.... Je kunt er best een leuk uurtje mee beleven! maar herhalingsgevaar voor KLaas is nog niet zeker, ze blijft nog 2 weken gaf ze me aan;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan