Recensie Jossie, Leiden Privé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

el niño mimado!

Stamgast
889
29/08/21
2.839
26
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://leidenprive.nl/dames/jossie/
Totale kosten (in euro)
150 + 50 pzc
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een nieuwe dame bij Leiden Privé. 25-jarige Jossie. Een stevige Dominicaanse dame, een beetje geblokt. Maar dat bedoel ik niet negatief, anders zou ik niet met haar afgesproken hebben. Maar el niño is normaal op zoek naar slank en dat is zij niet. Maar haar curves deed el niño besluiten om een uurtje met haar door te brengen.

Achter die dikke kont naar boven en op de kamer lekker rustig opbouwen. Zoenen met haar werd hoe langer hoe intenser en werd passioneel tongzoenen, zuigen op de lippen, afwisselend haar tepels zuigen en haar heerlijke lijf kneden. Mijn pik werd superstijf door dit voorspel. Vakkundig had ze hem stevig in haar hand en trok er lekker aan.

Gekozen voor pijpen zonder en godallemachtig wat deed ze dit lekker nat, bewegend met haar tong terwijl mijn stijve lul in haar mond zat. Ondertussen waren mijn handen en tong over haar hele lichaam.

Gekozen om te beginnen in doggy style. Geen smal stevig kontje, maar een donkere kont met extra vlees erop om vast te pakken. Het voelde heerlijk om lekker in haar te stoten. Ook het standje waarop ze op mijn pik klom was heerlijk, om die kont bij elkaar te grijpen en ondertussen haar te zoenen of haar tepels te likken.

Na een korte break lekker de tijd vol gesekst en uiteindelijk in missionaris standje het condoom volgeschoten.

Erg lekkere seks met haar en een goede inzet. Ze leek er ook echt van te genieten. En ik heb zeker van haar genoten. Herhalingsgevaar? Om eerlijk te zijn zoek ik jong en strak, en voldoet ze niet aan mijn ideale plaatje, maar vanwege de seks zou ik zeggen dat ik zeker een keer terugkom.

Dame praat Engels en Spaans. Thank you very much, Muchas gracias Jossie!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan