Recensie Anaís, Leiden Privé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

el niño mimado!

Stamgast
889
29/08/21
2.839
26
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://leidenprive.nl/dames/cleopatra/
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een nieuw snoepje bij Leiden Privé. Inmiddels ben ik al 2x een uurtje bij haar langsgeweest en er absoluut geen spijt van gehad.

Een leuke jonge Roemeense verschijning van 22 jaar, lang zwart haar en een bril op. Toen ik die bij haar afdeed, kon ik nog beter kijken in die paar prachtige donkerbruine ogen. Ze heeft een lief gezicht.

Website Leiden Privé: 'Ze is spontaan heeft lekkere borsten en billen!' Spontaan? Ik zou haar eerder vriendelijk willen noemen, en geen praatster. Maar dat vond ik niet erg, want ons samenzijn was beide keren toppie.

'Heeft lekkere borsten en billen!' Daar is geen woord over gelogen! Wat een heerlijk jong strak lichaam. Met lekkere malse billen en stevige tietjes met lekkere sabbelknopjes erop.

Voor pzc rekent ze €50 en zoenen €30. En dat doet ze beide lekker. Pijpen niet diep, maar wel lekker met haar zachte mond met de juiste druk over de eikel. En zoenen is heerlijk met haar zachte lippen.

De eerste keer kwam ik voor mijn gevoel veel te snel. Normaal probeer ik een uur lekker vol te seksen, maar ik had op een gegeven moment het idee: fuck it! Ik hou het echt niet meer! En ik kwam heerlijk klaar toen ze in cowgirl op me zat.

De tweede keer hield ik het iets langer vol en schoot ik het condoom kreunend vol toen ik lekker achter haar lag.

'Bent u lief voor haar, dan heeft u een onvergetelijke date…' Dat klopt. Gewoon lief en vriendelijk zijn en je krijgt een heerlijke date. Herhalingsgevaar: nog steeds. Was niet op zoek naar Roemeens, maar naar exotisch, maar ik vrees dat ik nu even de afslag Roemenië pak. 5 sterren!
 
Huh? Nu ineens heet ze Jossie, 3 jaar ouder en Spaanse nationaliteit? Ik weet niet wat er aan de hand is bij LP.
Het ziet ernaar uit dat Anais verdwenen is. Jossie is heel iemand anders. Recensie volgt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan