Recensie Denise, Lynn Somers, Minderhout 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
29
08/04/22
21
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag het genoegen mogen beleven om met Denise te kameren. Ik schat haar midden 40, en ze is Nederlandse, Mooi figuur, mooie borsten en gewoon lekker vrijen met haar. Eigenlijk niet veel aan toe te voegen, gewoon een lekkere vrouw die lekker vrijt.
 
Vorige week ook half uurtje met jaar doorgebracht. Er waren 2 dames vrij, gekozen voor Denise.

Inderdaad grote dame, half de 40, mooi figuur, vriendelijk, niets op aan te merken. Service was goed maar niet speciaal. Weinig overtuigend en veel was beetje op 'automatische piloot', alhoewel ze haar best wel deed.

Niet slecht, maar geen herhalingsgevaar voor mij. Daarvoor was het iets te 'routine'...

Iemand ervaring met 50 of 60+ dames daar? Ik was er eigenlijk eens binnengestapt voor een geile gilf ervaring, iets waar ze toch steeds reclame mee maken. Maar die dag was er geen gilf aanwezig blijkbaar..
 
Vorige week ook half uurtje met jaar doorgebracht. Er waren 2 dames vrij, gekozen voor Denise.

Inderdaad grote dame, half de 40, mooi figuur, vriendelijk, niets op aan te merken. Service was goed maar niet speciaal. Weinig overtuigend en veel was beetje op 'automatische piloot', alhoewel ze haar best wel deed.

Niet slecht, maar geen herhalingsgevaar voor mij. Daarvoor was het iets te 'routine'...

Iemand ervaring met 50 of 60+ dames daar? Ik was er eigenlijk eens binnengestapt voor een geile gilf ervaring, iets waar ze toch steeds reclame mee maken. Maar die dag was er geen gilf aanwezig blijkbaar..
Cora is een geile GILF, ze is redelijk slank en daardoor ook kleine maar wel natuurlijke mooi bosten. Als je haar op de juiste plekken verwend komt ze ook spuitend klaar, het spijtige is dat ze nog maar zelden werkt en ALS ze werkt is het op maandag. Ze is wel regelmatig gastvrouw in Hoogstraten je kan haar reserveren ALS ze gastvrouw is ook. Veel succes ze is echt de moeite 😜
 
Cora is een geile GILF, ze is redelijk slank en daardoor ook kleine maar wel natuurlijke mooi bosten. Als je haar op de juiste plekken verwend komt ze ook spuitend klaar, het spijtige is dat ze nog maar zelden werkt en ALS ze werkt is het op maandag. Ze is wel regelmatig gastvrouw in Hoogstraten je kan haar reserveren ALS ze gastvrouw is ook. Veel succes ze is echt de moeite 😜
Thx. Het lijkt precies heel dag gebonden daar. Zijn er soms nog echte mature dames aanwezig soms?

Dit soort milf/gilf blijft moeilijk te vinden..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/denise-48-jaar-mooie-dame-bij-lynn-somers-in-minderhout.html
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een tijdje geleden weer eens bij Lynn Somers in Minderhout geweest voor een afspraak met Denise. De vorige afspraak met Denise was alweer een tijdje geleden (ze doet dit maar één dag in de week, op dagen die voor mij niet altijd goed uitkomen). Denise is een mooie, slanke, vriendelijke Nederlandse dame met een natuurlijk lichaam met mooie borsten.

Na een gezamenlijke douche (in Minderhout kan dat op de kamer) naar het bed gegaan. Na een voorstel met (tong)zoenen, pijpen, beffen, vingeren, 69 een condoom omgedaan. Nadat ze mij eerst cowgirl had bereden zijn we overgeschakeld naar missionaris. Na enige tijd kon ik me niet meer inhouden en heb ik het condoom volgespoten in haar lekker natte kutje. We hebben ons even opgefrist en na een korte pauze zijn we aan de 2e ronde begonnen, gestart met haar favoriete standje (doggy) en daarna nog enkele malen van positie gewisseld. De 2e lading is vlak voor tijd op haar borsten terecht gekomen. Na een douche weer afscheid genomen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan