Recensie Denise, Tienen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jan.vr

Newbie
17
02/05/22
21
6
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/denise-natural-boobs.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Eergisteren Denise bezocht te Tienen in een geile opwelling.

Ontvangt in het centrum, bereikbaarheid was OK.

Kon redelijk snel bij haar terecht (20min na eerste bericht stond ik al bij haar binnen).

De dame die je ontvangt is wel degelijk die vanop de foto, alhoewel de foto's er toch wel beter uit zien (what's new). De tweede foto komt het dichtst in de buurt van de realiteit. Communicatie ging vlot in het Engels, zowel via chat als verbaal.

Over de leeftijd (22) twijfel ik toch, haar andere gegevens kloppen wel +/- behalve dan haar borsten; maak van die B gerust een D, zijn enorm (en puur natuur). Je mag er zelfs wild mee tekeer gaan (kneden, zuigen, Russisch, etc.).

Plaats van delict was een (erg verouderd) appartement waar precies nog andere mensen aanwezig waren, maar ik heb ze niet gezien.

Een wasbeurt was niet mogelijk (denk ik), maar ze is grote fan van hygiënische doekjes (iets TE grote fan zelfs). We hadden vooraf PZC afgesproken (indien de hygiëne dit toeliet), maar ze probeerde me toch eerst te overtuigen om het "met" te proberen, ik weigerde, dus pakte ze maar een extra doekje.

Ze heeft me dan toch maar zonder gepijpt, dit deed ze goed. Ook met lekker veel speeksel, toen ik aangaf dat ik daarvan hield spuwde ze voluit. Wel veel gezeur (praat graag) over hoe verlegen ik was via Whatsapp, maar die woorden nam ze toch terug toen ik bovenop haar zat, haar handen vasthoudend en tegelijkertijd haar mondje neukend :) daarna overgegaan naar Russisch, was niet moeilijk met zo'n borsten terwijl ik ze hard vingerde (stond goed nat).

Daarna deed ze me een condoom aan liet ze me haar doggy neuken tot ik klaarkwam. Je mag stevig doorgaan, spanken & is nog lekker strak.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan