WHEM Denise Voorhout

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb haar laatst ook weer gemaild met de vraag of ze nog ontvangt en of we dan een keer konden afspreken, maar geen reactie gehad.
 
Ik had haar 3 keer bezocht. Voor de 4e keer zouden we een buitensexdate in Leiden doen. In het parkje om de hoek waar ze inwonend was, hadden we een plekje gevonden. Maar na overhandiging van de poet rende ze er gelijk mee weg als een dief.

In een flits besloot ik haar NIET achterna te gaan. Als voetballer weet ik hoe ik iemand naar beneden trap, maar bij een vrouw doe ik dat niet. Het is het geld niet waard als ze in het ziekenhuis zou belanden.

Bovendien moeten we voor vrouwen respect hebben. Ook als ze net 120 euro van je gestolen heeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is natuurlijk weer duidelijk zo'n advertentie waar je niet op moet reageren.
Dat zie je toch meteen.
 
Ik had haar 3 keer bezocht. Voor de 4e keer zouden we een buitensexdate in Leiden doen. In het parkje om de hoek waar ze inwonend was, hadden we een plekje gevonden. Maar na overhandiging van de poet rende ze er gelijk mee weg als een dief.

In een flits besloot ik haar NIET achterna te gaan. Als voetballer weet ik hoe ik iemand naar beneden trap, maar bij een vrouw doe ik dat niet. Het is het geld niet waard als ze in het ziekenhuis zou belanden.

Bovendien moeten we voor vrouwen respect hebben. Ook als ze net 120 euro van je gestolen heeft.
Nu de reactie van de dame zelf.
Alles wat deze meneer zegt klopt
Hier dus ook excuses voor want dit is niet wie ik ben.
Op het moment ben ik een kat in t nauw. Die maakt rare sprongen.

Ik vind het sociale contact leuk maar de intieme kant lukt mij bijna niet meer. Ik heb pijn.. dit doordat het een keer verkeerd gegaan is.
Omdat ik toch financieel me moet zien te redden wilde ik het nog een keer proberen.
Buiten kon ik het ineens niet vanwege de mensen om me heen en ik.kon niet eens normaal zitten. Wat moet ik dan zeggen of doen. Weer naar huis en op me kamer gaan zitten in de warmte met niks en huilend de dag door komen. Ik ga dus nu op zoek naar hoop ik (betaald) contact maar even zonderhet intiem
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Aangezien de dame aangeeft geen betaald intiem contact te willen gaat het topic op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.436
Leden
33.990
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan