Recensie Denise 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wiseguy

Vaste klant
Forumpionier
107
30/06/21
1.241
31
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
70
Aan het einde van de middag met Denise naar de kamer geweest.
Ze arresteerde mij zowat op de gang.
Normaal kan ik dat niet waarderen, maar zij heeft iets prettigs overrompelends.
Ook op de kamer was het een en al tempo en hartstocht.
Normaal vind ik een half uur te kort. Maar nu hadden we in een half uur het complete pakket afgewerkt
en voelde het niet eens overhaast.
Kortom een korte maar krachtige en hartstochtelijke sessie. Die zeker ook voor herhaling vatbaar is.

Uit mijn algemeen verslag :

En plots zit die zwartharige dame van daarstraks naast je. Ze stelde zich voor als Denise uit Italië. Ik antwoordde uit Roemenië zeker. Ja dat gaf ze snel toe. Ik vroeg naar haar service en ze zei 'everything is possible'. Amai dat wou ik dan wel eens zien. Ik ging eerst nog snel douchen en zij ging dan een kamer regelen in tussentijd.

En dat werd dus een geweldige kamer. Ze kleedde zich uit en ik zag siliconen, tepelpiercings en tattoos. Als ik haar in een FKK-club had gezien dan had ik haar nooit geboekt maar nu dus wel.
Ze begon mij te kussen als een bezetene, mmmm lekker en ze zakte door haar knietjes om mij te pijpen. Niks geen gedoe met vochtige doekjes dus dat was ook al een plus. Ze stelde voor om op het bed door te gaan, nog wat pijpen en toen kwam ze op mij liggen en begon ze met pussy-sliden. Velen zijn geroepen, weinigen zijn uitverkoren en dit was echt waanzinnig goed. Ik deed teken om mij klaar te pijpen en ik mocht de volle lading in haar mondje deponeren.
Nadat ik bekomen was, meer dan 10 minuten later, gaf ze me een massage en daarna deel twee, weer kussen pijpen en pussysliden. Nu wou ik wel seksen dus condoom erover en mij laten klaarrijden. Het gebeurt maar zelden meer dat ik twee keer in een uur kan schieten maar met Denise lukte dat wel. Wow. Dit was dus echt beter dan ik verwacht had en gaf haar een verdiende loon : 140 voor een uur, 50 voor een extra en nog 10 euro als tip, ik ben niet krenterig en als het echt goed is wil ik dat honoreren.
luvlove.gif

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Squirting
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
140
Ik zie dat ik nog geen recensie van Denise heb geplaatst. Ik heb inmiddels 4 kamers met haar gehad en die zijn helemaal top. Volledige service (tongzoenen, beffen, PZC en NMC) en daarbij zeer goed tongzoenen. Zeer diep pijpen en steeds leuk wederzijds uitdagend contact. We hebben al in allerlei posities geneukt en ze heeft diverse keren gesquirt. Een dame om voor terug te komen. Ze heeft tepelpiercings siliconen borsten.

Terug
Bovenaan Onderaan