Recensie Dennissa, vooruitgangstraat 5e raam komende van slager, oostende 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sensei.stephen

Wandelaar
Forumpionier
79
08/07/21
56
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze middag in het stralende weer nog eens naar het hazegras afgezakt, tamelijk veel dames aanwezig. Na wat rond te wandelen binnen gegaan bij dennissa. Knappe dame, zwart haar, mooi slank lichaam met wat tattoos.
De financiele kant afgehandeld en dan begonnen met een goeie blowjob, gevolgd door een goeie vrijpartij, de 3courante standjes zonder probleem kunnen doen en uiteindelijk met een goeie handjob afgewerkt waarbij de ballen niet vergeten werden 😊 op mijn vraag.
Een goeie ervaring dus en denk 1 van de betere dames momenteel in oostende.
Zeker voor herhaling vatbaar wanneer ik terug in de buurt ben.
 
Ben 3 weken terug bij een zekere Diana geweest in deze straat met een enkel raam en waarbij je de trap op moet naar boven naar de kamer. Ze zei me dat ze van Bulgarije was en er elke dag werkt van 09:00 tot 23:00 of zelfs later.
Ze is heel klein, zwart haar, tattoos, lekkere kont en redelijke borsten.
 
Ben 3 weken terug bij een zekere Diana geweest in deze straat met een enkel raam en waarbij je de trap op moet naar boven naar de kamer. Ze zei me dat ze van Bulgarije was en er elke dag werkt van 09:00 tot 23:00 of zelfs later.
Ze is heel klein, zwart haar, tattoos, lekkere kont en redelijke borsten.
Dennissa is een raam verder, waar je op de benedenverdieping door 2kamertjes naar achter gaat.
Monica ( all time favorite) heeft daar jarenlang gezeten. Moest er iemand deze knappe griekse dame nog weten te vinden hoor ik het graag... was het beste wat oostende ooit te bieden had...
 
halve dag halve nacht momenteel.. is bij uitstek het toppertje in oostende momenteel klant buiten is direct
ene binnen jammer van het litteken op haar buik,
 
Deze middag in het stralende weer nog eens naar het hazegras afgezakt, tamelijk veel dames aanwezig. Na wat rond te wandelen binnen gegaan bij dennissa. Knappe dame, zwart haar, mooi slank lichaam met wat tattoos.
De financiele kant afgehandeld en dan begonnen met een goeie blowjob, gevolgd door een goeie vrijpartij, de 3courante standjes zonder probleem kunnen doen en uiteindelijk met een goeie handjob afgewerkt waarbij de ballen niet vergeten werden 😊 op mijn vraag.
Een goeie ervaring dus en denk 1 van de betere dames momenteel in oostende.
Zeker voor herhaling vatbaar wanneer ik terug in de buurt ben.
En dit allemaal in 15 m.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan