Dertig bordelen in Brussel verzegeld

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Befkens

Stamgast
269
08/08/22
564
1

"Drie jonge mannen worden ervan verdacht jonge Nigeriaanse meisjes, die vaak in een precaire en onwettige situatie verkeren en voornamelijk via Frankrijk of Italië in ons land terechtkwamen, in de vitrines van bars in Brussel-Noord te plaatsen', meldt het parket."
 
"Dertig bordelen in het Brusselse Noordkwartier zijn gerechtelijk verzegeld. "

30 bordelen in 1 wijk, waarom hebben we dat hier in Nederland niet?
 
"Dertig bordelen in het Brusselse Noordkwartier zijn gerechtelijk verzegeld. "

30 bordelen in 1 wijk, waarom hebben we dat hier in Nederland niet?
Er zijn er er meer dan 30 . Vroeger had je 2 buurten aan Brussel-Noord. Dicht bij elkaar. Aan de ene kant meer dan 100. Langs de achterzijde van het station evenveel. Maar stukje bij stukje is alles om zeep. Onveiligheid, kraagjes en louche types zwaaien er nu de plak. Rustig slenteren in die wijk hoort er niet langer bij. De kwaliteit is overigens ook van bedenkelijke kwaliteit. Vaak obese dames. En wil je veel ramen? Het SKW in Antwerpen biedt hieromtrent veel. Veel aanbod. Villa Tinto, herbergt een 50-tal ramen. Tel daarbij de aanpalende straten en je komt al snel aan 200.
 
Als het klopt dat er een 30-tal door de razzia van eergisteren verzegeld zijn, dan schiet er allicht niks meer over. Nu ja, het was al een te mijden buurt. Adieu Brussel Noord. Vaarwel ramenstraten. En dat opper ik niet zonder leedvermaak. Want ooit zong Liesbeth List : Brussel was toen nog een bruisende stad. Niet over de prostitutie natuurlijk. Doch als er onlangs iemand zei dat Brussel de onveiligste en meest gure hoofdstad van Europa is; daar kan ik me ergens in terugvinden. Buiten de Europese wijk met al die ambtenaren in Elsene enzomeer en de Dansaerstraat rest er nog weinig schoons. Zeker als de pendelaars rond 17 uur hun kantoren hebben verlaten. Triest, intriest.
 
Vind het ook wel vreemd dat het niet op voorpagina van HLN stond en er ook niets van werd gezegd in de paar nieuwsafleveringen die ik heb gezien en gehoord.
 
Zie ook :

 
Nee, nu alleszins niet meer. Nooit geweten wat iemand daar als hoerenloper te zoeken had trouwens. Dat is geen ramenbuurt maar een ghetto met hier een daar een vrouw achter een geïmproviseerd raam.

Zelf meegemaakt ja. Ik kan best tegen veel en ik hou van zwart, maar... En dan nog ruzie gehad met een gebuur die vlak naast een dame woont omdat ik even aan het rusten en bellen was voor zijn deur.
 
Er zijn er er meer dan 30 . Vroeger had je 2 buurten aan Brussel-Noord. Dicht bij elkaar. Aan de ene kant meer dan 100. Langs de achterzijde van het station evenveel. Maar stukje bij stukje is alles om zeep. Onveiligheid, kraagjes en louche types zwaaien er nu de plak. Rustig slenteren in die wijk hoort er niet langer bij. De kwaliteit is overigens ook van bedenkelijke kwaliteit. Vaak obese dames. En wil je veel ramen? Het SKW in Antwerpen biedt hieromtrent veel. Veel aanbod. Villa Tinto, herbergt een 50-tal ramen. Tel daarbij de aanpalende straten en je komt al snel aan 200.

In SKW Antwerpen zijn de laatste 5 jaar meer dan 500 dames vertrokken. Stond onlangs in GVA. In 2017 nog iets meer dan 1500 dvp in SKW Antwerpen, nu nog amper een dikke 900. Waar zijn ze naartoe? Jawel, de online advertenties van dames die nu in appartementen enz ontvangen is een booming business geworden. Zelfs een link naar Redlights.be van dames die in Antwerpen ontvangen stond bij in het artikel. Mijn laatste wandeling door het Schipperskwartier was ook naar dat beeld. Je ziet dat er een leegloop aan de gang is. Ik vraag me af hoe raamprostitutie er zal uitzien over 10 jaar. Bestaat het dan nog?
 
Er zijn er er meer dan 30 . Vroeger had je 2 buurten aan Brussel-Noord. Dicht bij elkaar. Aan de ene kant meer dan 100. Langs de achterzijde van het station evenveel. Maar stukje bij stukje is alles om zeep. Onveiligheid, kraagjes en louche types zwaaien er nu de plak. Rustig slenteren in die wijk hoort er niet langer bij. De kwaliteit is overigens ook van bedenkelijke kwaliteit. Vaak obese dames. En wil je veel ramen? Het SKW in Antwerpen biedt hieromtrent veel. Veel aanbod. Villa Tinto, herbergt een 50-tal ramen. Tel daarbij de aanpalende straten en je komt al snel aan 200.
50 ramen in villa tinto ?? Dan moet daar toch ergens een geheime gang schuil gaan , meen ik
 
Ik kan zeggen dat er er nog enkele carres open zijn in de linnestraat etc...de meeste zijn gesloten idd er zijn er nog max 10 a 15 open in de hele buurt, in de linnestraat zelf zijn er maar 4 carres open,kan je meedelen dat de buurt nog altijd in werking is,wie officieel inorde is en er nog werkt op dit moment zij zullen er dik en dun van genieten de klanten blijven komen en zullen meer verdienen dan er voor en bevestigen dit
 
Nee, nu alleszins niet meer. Nooit geweten wat iemand daar als hoerenloper te zoeken had trouwens. Dat is geen ramenbuurt maar een ghetto met hier een daar een vrouw achter een geïmproviseerd raam. Nooit anders geweest.
Ik heb in 2009/2010 in Brussel gewerkt, en mijn hotel zat er vlakbij (Hilton). Dus ben ik 's avonds vaak nog even een rondje gewandeld. In de Linnestraat heb ik meer plezier gehad dan in de Aarschotstraat. De dames in de Aarschotstraat waren wel allemaal mooier, maar het was gewoon afwerkseks. In de Linnestraat (maar ook Plantenstraat en Weidestraat) waren er meer van de DVP die misschien iets minder mooi waren maar waar je voor 30 Euro makkelijk een half uur plezier had.

Het was er toen best veilig. Tegenwoordig schijnt het idd een ghetto van drugsverslaafde nieuwe Belgen te zijn.
 
Dat gaat uitsluitend over de ramen rond de Linnéstraat, in de Aarschotstraat zijn er nog tientallen over. En obese dames heb ik daar nog niet zien zitten, wel slanke Oostblokdames.
Tientallen? Dan kan ik niet tellen en moet zonodig mijn rekenbrein heropfrissen. Want toen ik 2 jaar geleden voor het laatst de de A-straat bezocht was het reeds huilen met de pet op. En dat waren inderdaad geen obese dames. Doch lolita's die je zo snel mogelijk wouden 'bedienen'. Brussel Noord en prostitutie zijn verworden tot een karikatuur van zichzelf. Helaas.
 
Kijk, toen ik in de buurt van en in de Linnéstraat ging wandelen (ik hou van zwart met ronde vormen haha) heb ik daar toch een tweetal vermoedelijk Belgische blanke dames gezien.

In de Aarschotstraat leken het me letterlijk allemaal Oostblokdames.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan