WHEM Desiree, Tiel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dame reageert traag.
Doet thuisontvangst op een adres waar er een bedrijf is gevestigd ergens in een dorpje genaamd Ingen. Of dit discreet is zonder pottenkijkers laat ik in het midden
Stuurt absoluut geen foto's.

Laatst met deze dame afgesproken. Na kort contact te hebben gehad omtrent haar "werk"dagen, zijn we tot een moment gekomen waarop ik kon en zij aanwezig was.

Laten we voorop stellen dat er geen enkele kans is om "even sneaky naar binnen te glippen". De locatie zoals besproken is aan een doorgaande weg op een gedeeld bedrijventerrein.

Dit lonkte mij totaal niet, maar na het ontvangen van haar gezichtfoto ben ik toch gezwicht en heb de gok gewaagd.

De kiet waarin ze ontvangt is oud en afvallig. Hier worden blijkbaar meerdere kamers verhuurd aan meerdere dames. Het deed me een beetje denken aan mijn bezoek aan een bordeel op het platteland van Tjechië. De dame zelf deed haar best om het naar mijn zin te maken. Er is veel mogelijk bij haar en met haar. Dit natuurlijk wel tegen een kleine vergoeding. Over de rest ga ik niet uitwijden, dat is aan jullie om zelf te oordelen.

Ze reageerde bij mij heel vlot en zeer leuk dus meteen een afspraak gemaakt.
Hele lieve en mooie vrouw, echt een aanrader.
Een doorgaande weg op een gedeeld bedrijfsterrein ???????
En een oud en afvallig huis nou dan ben je niet op het juiste adres geweest volgens mij.
Mijn ervaring is totaal ander leuke vrijstaande woning en zeer sfeervol.

Ze reageerde bij mij heel vlot en zeer leuk dus meteen een afspraak gemaakt.
Hele lieve en mooie vrouw, echt een aanrader.
Een doorgaande weg op een gedeeld bedrijfsterrein ???????
En een oud en afvallig huis nou dan ben je niet op het juiste adres geweest volgens mij.
Mijn ervaring is totaal ander leuke vrijstaande woning en zeer sfeervol.
Was dit wel in Tiel of een dorp in de buurt van….?

Terug
Bovenaan Onderaan