WHEM Destiny, Alphen a/d Rijn, ontvangt in Salon261

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

makkebeer

Meubelstuk
Forumpionier
1.619
01/07/21
1.737
93
Iemand ervaring met Destiny, lekkere ebonygirl.
Nederlands gekleurd pareltje dat er erg mooi uitziet op de fotos en video.
Ontvangt bij salon 261 in Alphen a/d Rijn.
Werkt daar alleen op donderdag en vrijdag.


Heeft kennelijk vroeger ook onder de naam Cailey en Apryl in Amsterdam op Kinky gestaan.
Ik weet van een goede recensie van Apryl op hookers van J.L., maar daar werd verder niet in detail over de date verteld, buiten dat het een van zijn meest geile ervaringen tot nu toe was.

Er moeten toch ervaringen met haar zijn, denk ik????
 
Destiny heeft even een uitstapje gemaakt naar prive-ontvangst in Amsterdam, maar is nu toch weer terug bij salon 261.
Nu de hele week beschikbaar, alleen het weekend niet.
Maar nog steeds geen recensie van haar op deze site.
Ik vind dat er sowieso weinig Nederlandse recensies op deze site worden geschreven, volgens mij doen de Belgen het beter.
 
Ze werkte inderdaad in amsterdam en diemen als April ze was destijds wel goedkoper dan nu en ze deed ook anaal ben paar keer geweest goede service leuke dame en spreekt gewoon nederlands
 
Bezoek haar al langere tijd. Niet de goedkoopste, maar service is top en haar lichaam is echt 10/10.
Ik had haar vandaag gezien, maar toch maar niet voor haar gekozen. Noormaal val ik niet op ebony vrouwen, omdat ik meestal op klein en verfijnd (aziatisch) val . Voor een massage lijkt het me wel geil, maar wil liever stevige borsten (niet hangend zoals bij Aicha) en ik kan niet zien of ze die heeft?
 
Ik had haar vandaag gezien, maar toch maar niet voor haar gekozen. Noormaal val ik niet op ebony vrouwen, omdat ik meestal op klein en verfijnd (aziatisch) val . Voor een massage lijkt het me wel geil, maar wil liever stevige borsten (niet hangend zoals bij Aicha) en ik kan niet zien of ze die heeft?
Destiny heeft heerlijke stevige tietjes, hangen doen ze zeker niet.
 
Ik heb haar een paar keer bezocht toen ze nog onder haar alias April werkte in thuisontvangst in Amsterdam. Ze is een echte aanrader als je van donkere dames houdt. Prachtige billen, mooie kleine borsten en een knap gezicht met twee hele mooie grote ogen. Toen was haar startprijs 160 voor een uur met optie anaal voor 50 extra. Als anal liefhebber heb ik daar dankbaar gebruik van gemaakt en ze was er bepaald niet kinderachtig in. Ik mocht in een 2x anaal. Tongzoenen deed ze niet, maar haar zoenen zonder tong was zo geil, zo heb ik het bij geen ander meegemaakt. Ik vind haar nu te duur met 200 plus de vraag of ze nog bereid is tot anaal. Ik durf niet te denken wat ze daar nu voor zou vragen. Als je kunt betalen, je zult er geen spijt van krijgen.
 
Ik volg haar al een tijdje om te zien of ik haar wil gaan bezoeken. Dame past zelf censuur op haar Kinky recensies toe. Grappig. Iemand schreef dat ze niet op haar berichten reageerde. Staat er niet meer…..
 
Volgens haar kinky.nl profiel ontvangt ze nu in Amersfoort. Helaas biedt ze volgens hetzelfde profiel nu alleen nog erotische massages :cry:.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan