Algemeen Deventer algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jezuss man ik heb nog noooiitttt zo n trieste redlight gezien. Ik was hier toevallig in de buurt in apeldoorn. Dus dacht effe langs deventer. Wel geteld 4 dames allemaal oude lelijke vrouwen pfff zou geen eens gratis naar binnen gaan. De andere kamers waren allemaal leeg en word naar mijn idee niet gebruikt. ben binnen 5 min weggegaan. tyfus buurt
Had je al geluk dat het er 4 waren 😂
 
Hallo heren toch maar weer naar deventer gereden whaha en ene dina geneukt een milf uit domincaanse republiek. Zag der zitten met der dikke tieten en kont. Ze had een groene topje aan en zwarte string. Haar lichaam was lekker om te neuken. Daar is ook alles mee gezegd. Had afgesproken 50 euro pijpen neuken en beffe. Ze begon der uit te kleden en beetje met haar reet tegen mn lul die werd snel stijf. Toen likte ze mn tepels en ging me pijpen. Pijpen was niet bijzonder en we deden standje 69 daarna deed ze reverse cowgirl was een mooi uitzicht. Vervolgens doggy style en plat doggy maar na 10 minuten neuken zei ze al dat ik moest spuiten. Dan ben ik er ook gauw klaar mee xxxxx Toen ik bij plat doggy kwam deed ik mn condoom af en spoot der kont vol. Dan vond ze niet zo leuk. Ik dacht eigen schuld na 10 min lopen zanikken dan krijg je dit. Geile neuk lichaam alleen ik zou niet meer voor herhaling daar gaan. En zal er niet zo snel komen omdat ik hier niet vandaan kom. En de rest van de dames was weer matig
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Toen ik bij plat doggy kwam deed ik mn condoom af en spoot der kont vol. Dan vond ze niet zo leuk. Ik dacht eigen schuld na 10 min lopen zanikken dan krijg je dit. Geile neuk lichaam alleen ik zou niet meer voor herhaling daar gaan.
is wel een meesterlijke actie van jouw om haar dikke skippybal kont te besproeien met je persoonlijk gemaakte eiwitten om haar af te straffen
:ROFLMAO: 😂
 
Hoe is het daar tegenwoordig? Ben er een jaar of 7 voor het laatst geweest denk ik. Er zat toen een leuke Bulgaarse meid met een bril waar ik weleens kwam als ik in Deventer moest zijn. Alexa/Alexia geloof ik. Ben kort nadat ze stopte er nog weleens langs gereden maar het was armoe troef.
 
Hoe is het daar tegenwoordig? Ben er een jaar of 7 voor het laatst geweest denk ik. Er zat toen een leuke Bulgaarse meid met een bril waar ik weleens kwam als ik in Deventer moest zijn. Alexa/Alexia geloof ik. Ben kort nadat ze stopte er nog weleens langs gereden maar het was armoe troef.
Alexia dat is alweer een lange tijd geleden ze is nog altijd jong ik dacht dat ze nu midden 30 is of zo zei is inderdaad een Bulgaarse vrouw met een bril
 
Wat zonde dat de Bokkingshang zo ten onder is gegaan...
In het verleden (meer dan tien jaar geleden) kwam ik hier nog weleens als ik toch 'toevallig' in de buurt was.
Ik heb hier ooit een ge-wel-di-ge ervaring met een blonde dame gehad.
Het was als een droom die uitkwam.
Toen ik vervolgens naar buiten liep was het eerste dat ik dacht: 'Ik wil nog een keer! Ik wil nog een keer!'
In totale euforie, dronken van geilheid ben ik toen op zoek gegaan naar een pinautomaat, want ik had alle cash die ik bij me had aan de blonde dame betaald :p
Toen ik uiteindelijk bij het pinautomaat aangekomen was, begon helaas de ratio het over te nemen van de geilheid en besloot ik dat het 'gekkenwerk' was om naar haar terug te gaan. Ik had ook nog meer te doen die dag... Ik kon toch gewoon later nog een keer haar bezoeken? Dat was toch veel verstandiger?
Helaas, later ben ik nog terug geweest in Deventer, maar heb haar daar nooit meer gevonden... :p
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan