Algemeen Devils & Angels, Susteren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Haha! Er zijn 2 of 3 dames die er raad mee weten zie ik….
Als we nou eens regelen dat we een stuk 10 mannen mobiliseren en jullie dames (met eventueel Carmen erbij), dan kan het toch een heerlijke middag worden??
 
Je komt op mij een beetje negatief over. Niks is goed. Het is niet druk genoeg. De mannen zijn niet goed. Je regelt het zelf. Wat dan? Wat is je actie?
Lijkt op een soort rancune tegen deze club. Wat is je punt?
Als je niks wilt, en vooral niet naar D&A gaan, dan helpt je commentaar hierbij niet.
 
Vergane glorie in vergelijking met een 4 a 5 jaar terug.
Als die personen die thuis privé feestjes geven, er geld voor vragen, maar geen belastingen, taxen, sabam enz op betalen, maken het moeilijk voor veel clubs. Ik spreek niet over thuis dates met enkele personen. En waarom altijd naar verleden kijken...
 
Als die personen die thuis privé feestjes geven, er geld voor vragen, maar geen belastingen, taxen, sabam enz op betalen, maken het moeilijk voor veel clubs. Ik spreek niet over thuis dates met enkele personen. En waarom altijd naar verleden kijken...
Er worden heel veel thuisfeesten gegeven. Dat is al járen zo.
 
Wij zijn hier een tijdje terug geweest op een zaterdagavond. Jammer van de regen, want het buitengebied was behalve een rooktentje onbereikbaar. Wel wat leuke contacten opgedaan. Onder andere met een piepjong stelletje die voor de eerste keer van hun leven in een club waren. Maar hoe onervaren ook, ze gingen lekker los. Eerst met ons, later nog met verschillende anderen actief gezien. Verder vonden we het eten eenvoudig maar ok. De muziek (DJ) in de dansruimte was snoeihard, en dan met een rookkanon. Er was geen conversatie mogelijk en de bar grotendeels leeg. Dus waar doe je het voor.
Al met al hebben we wel lol gehad. En voordeel, je mag er met je campertje overnachten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan