WHEM Diaan, Oosterhout

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze dame is op de voorganger van dit forum ooit al eens gerecenseerd en staat me bij dat ze hier ook al eens onderwerp van gesprek is geweest. Teksten waren niet al te lovend als ik het me goed herinner en de foto's niet aktueel.
 
Even kortweg, dame is allang niet meer de dame op de foto's. Sterk vermagerd en onhygienisch.
Paar weken terug de dame geappt voor een cardate op basis van de foto's. Heb vriendelijk bedankt bij het zien van de werkelijkheid.
 
Dame is weer terug Zo te zien.
Foto's zijn verleden tijd, zeker 10 jaar oud.
Ze geeft aan 29 jaar te zijn, maar is erg optimistisch.
Adverteert al zeker een jaar of 8 met dezelfde foto's.
Kan met herinneren dat de reviews op hookers niet bijster positief waren.
 
op het andere forum word/werd ze ook dikwijls besproken..
foto's van de ad zijn fan een fotoshoot van de Foxy stand op de Kama Sutra beurs van al snel 10 jaar terug..
in tussentijd is ze zeker 1x zwanger geweest ,ging ze van mollig naar moddervet naar nu (schijnbaar)mager..
bovendien zit ze aan de G ,wat nooit goed is en meer komt..volgens mij heeft ze links en rechts ookt Soa's gehad en doorgegeven
ze is een tijd weggeweest en is nu weer terug..heeft best veel locaties gehad de laatste jaren..dat wel
schijnt wel een vriendelijke meid te zijn..maar ja?..wat heb je daar aan verder..
hoe het nu is ,kom je maar op 1 manier achter ..en dat is afspreken met der..ist niks dan wegwezen..
 
Wat in reactie #8 en #9 klopt helemaal foto's zijn inderdaad gemaakt op de Foxy stand ruim 10 jaar geleden.
zij heeft op meerdere plaatsen in Rotterdam en Brabant gezeten de afgelopen dik 5 jaar onder de namen Bella en Lola.
Zal hieronder mijn recensie plaatsen wat ik vannacht op het http://www.nzcforum.be/viewtopic.php?p=130770&sid=d2ea2eb29f0ee65d1c77aaeda594e19a#p130770 geplaatst heb.



Zal het kort houden mensen.

Ga hier NIET naar toe mits je van een type Junk houdt want daar heeft zij alle kenmerken van.

Het was net donker geworden toen ik aankwam en zij de deur open deed. Zij liep gelijk voor mij de trap op en zag een
zeer slanke meid c.q. vrouw de trap oplopen met ontbloot bovenlijf en een rokje aan. Zij zei ik ga nog even een cremmetje opdoen.

Toen zij de slaapkamer in kwam en ik haar wat beter zag zei ik dat ik haar niet vond lijken op de foto's van de advertentie. Nou wist ik al dat zij zeker 10 jaar ouder moest zijn van eerdere berichten maar zij was echt zeer slank tegen mager aan. Zij zei ook gelijk. Ja ben flink afgevallen. Verder miste zij wat ik zag haar boven gebit in haar mond. Vondt dat zij echt alle uiterlijke kenmerken van een junk had en dacht hier ga ik mooi mijn lul niet insteken. Zij gaf ook gelijk aan dat als ik het niks vond ik weg mocht gaan en dat is exact wat ik gelijk gedaan heb.

Nogmaals blijf hier weg mits je een junk type wilt neuken en risico op weet ik veel wat wilt oplopen.
Haar straatnaaam is vernoemd naar een planeet in de ruimte trouwens.
Als ik iets positiefs moet noemen is dat zij kleine geile tietjes heeft met boven haar linker tiet een tatoeage van een mond.
Het huis zag er trouwens belabbert uit. Alleen in de slaapkamer wat tapijt en een goed bed maar voor de rest was het kaal.
 
Wat in reactie #8 en #9 klopt helemaal foto's zijn inderdaad gemaakt op de Foxy stand ruim 10 jaar geleden.
zij heeft op meerdere plaatsen in Rotterdam en Brabant gezeten de afgelopen dik 5 jaar onder de namen Bella en Lola.
Zal hieronder mijn recensie plaatsen wat ik vannacht op het http://www.nzcforum.be/viewtopic.php?p=130770&sid=d2ea2eb29f0ee65d1c77aaeda594e19a#p130770 geplaatst heb.



Zal het kort houden mensen.

Ga hier NIET naar toe mits je van een type Junk houdt want daar heeft zij alle kenmerken van.

Het was net donker geworden toen ik aankwam en zij de deur open deed. Zij liep gelijk voor mij de trap op en zag een
zeer slanke meid c.q. vrouw de trap oplopen met ontbloot bovenlijf en een rokje aan. Zij zei ik ga nog even een cremmetje opdoen.

Toen zij de slaapkamer in kwam en ik haar wat beter zag zei ik dat ik haar niet vond lijken op de foto's van de advertentie. Nou wist ik al dat zij zeker 10 jaar ouder moest zijn van eerdere berichten maar zij was echt zeer slank tegen mager aan. Zij zei ook gelijk. Ja ben flink afgevallen. Verder miste zij wat ik zag haar boven gebit in haar mond. Vondt dat zij echt alle uiterlijke kenmerken van een junk had en dacht hier ga ik mooi mijn lul niet insteken. Zij gaf ook gelijk aan dat als ik het niks vond ik weg mocht gaan en dat is exact wat ik gelijk gedaan heb.

Nogmaals blijf hier weg mits je een junk type wilt neuken en risico op weet ik veel wat wilt oplopen.
Haar straatnaaam is vernoemd naar een planeet in de ruimte trouwens.
Als ik iets positiefs moet noemen is dat zij kleine geile tietjes heeft met boven haar linker tiet een tatoeage van een mond.
Het huis zag er trouwens belabbert uit. Alleen in de slaapkamer wat tapijt en een goed bed maar voor de rest was het kaal.
Dank je!
 
Adverteerd nu al tijdje onder de naam Bella vanuit Breda

Paar weken geleden toch eens de stoute schoenen aangetrokken en haar gecontact voor een cardate.
Haar opgehaald op de afgesproken plek in Breda en naar een rustige plekje gereden waar ze me heerlijk en diep heeft gepijpt met cd.

Ze kwam op mij erg aardig over, netjes en toch sexy gekleed. Ik had op het moment van de date niet het idee dat ze gebruikt zou hebben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan