Recensie Diana, Aerschotstraat 138 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doremi

Stamgast
269
05/02/22
186
17
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50,00
Gisteren in het mooie weer eens de A-straat doorlopen tijdens de zogenaamde nacht-shift. Was wel een tijdje geleden. Ik had een stille hoop dat ik in tegenstalling tot overdag toch iets leuk achter het raam kon ontdekken dat enige lust zou kunnen opwekken om tot betaalde actie over te gaan.
En ja, als bij wonder zag ik DIANA op nummer 138 (hoekgebouw) zitten. Zij is Roemeens, werkt in de straat reeds zo'n 7 maanden beweert zij. Zwart haar, vrij groot, perfect lichaam. Tijdens de eerste kennisname kon ik haar zelfs wat aan het lachen brengen, wat hoop gaf voor een aangenaam onderonsje in de kamer. Helaas haperde de plaat. Diana is wel heel vriendelijk, maar ik verwachtte ook andere kwaliteiten. Zij is heel rustig, maar eigenlijk te rustig, zei amper een woord, en nam geen enkel initiatief. Al wat ik kon krijgen is een waardeloze opwarming van mijn artillerie met twee vingertjes. Het pijpwerk daarna was zo voorzichtig dat ik er slapjes bij bleef. Misschien had het temaken met het feit dat ik heel vermoeiend was na een drukke dag. Niettemin verwacht ik dan wel meer professionele inzet van haar kant. Ik nam het dan maar zelf in de hand en ben dan tot het serieuzere werk overgegaan. Maar er was geen enkele medewerking om het wat opwindend te maken. Zij bleeg er stil en roerloos bijliggen. Het enige wat mij toch wat voldoening heeft gegeven is haar prachtige borsten (een goede B-cup) te proeven.
Voor mij globaal een onvoldoende voor 50 Euro. Ik wacht of anderen beter nieuws gaan melden om eventueel een tweede kans te wagen. .

Terug
Bovenaan Onderaan