Recensie Diana, Alkmaar, Achterdam, 2p g1 k3 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sam van amsterdam

Wandelaar
39
30/12/21
30
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Diana's ogen en lichaam lokten me binnen. Na het voorstellen en afrekenen gingen haar kleren, behalve de netkousen, uit. Een verrassing is haar volle lijf, chubby met saggy borsten. Voor mij een grote pré. Buitengewoon frisse vrouw, glad geschoren, geen parfum en geen transpiratie. Na haar uitgebreid naakt bekeken te hebben en haar tegen me aan te voelen, ging het condoom om voor het pijpen. Doet ze lekker. Ondertussen haar grote, echte, zachte borsten voelen. Met de vibrator die er lag ging ze zelf aan de slag, prachtig om te zien. Daarna op z'n hondjes, zij op bed en ik staand erachter. Het uitzicht op de behoorlijke bilpartij maakte het perfect af. Diana neemt de tijd, geen gehaast om je z.s.m. klaar te laten komen.
 
Diana vertelde dat ze al zeven jaar werkt. Ik nam aan dat ze op de Achterdam bedoelde, Nou kom ik daar altijd overdag. Dus óf ik heb m'n ogen tot nu toe dicht gehad in de steeg, óf ze doet normaal avond\nachtshift.
 
Ik ken deze dame, werkt inderdaad al jaren op de Achterdam.
Heerlijk chubby overal inderdaad, is na de 1e lockdown behoorlijk zwaar geweest, is al weer iets vanaf, maar super lekker mollig nu.
En altijd eerlijke top service.
 
Aantal jaren werkzaam zou ik niet altijd even nauw nemen. Ik ken verschillende dames die al 10 tot 15 jaar in het vak zitten (op basis van hun kvk gegevens), maar die melden dan vaak dat ze 5, 6 of 7 jaar in het vak zitten. Is net zoals het met de leeftijd vaak is, er wordt een hap(je) vanaf gehaald.

Dito met wel of geen vriendje of man. Het standaard antwoord hierop is meestal nee, dat verkoopt gewoon beter.

Een nachtshift is er idd niet, en ook nooit geweest, zover ik weet. Zit hem ook in de openingstijden, er valt niets te nachtshiften :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan