Recensie Diana, Almere 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kees58

Newbie
6
12/10/23
10
2
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Soft SM
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3603451-diana
Totale kosten (in euro)
150
Dinsdag weer bij deze super hete sexy dame geweest. Ze was weer lekker oo toeren. Gelijk ging haar lingerie uit en begonnen we te tongen en op zoek naar de speciale plekjes. Na enkele minuten ging ze op bed liggen en direct haar benen uit elkaar zodat ik mij vol op haar kutje kon storten. En dan gaan bij haar alle remmen los. Ze houdt van hard en van flinke klappen op haar tietjes en kont. Na even flink missionaris te hebben geneukt, begon ik haar te vingeren. Tot oo een gegeven moment 5 vingers in haar kutje bezig waren. En je merkt duidelijk dat ze daar regelmatig van klaar komt. Toen op haar buik gelegt en haar aarsje gelikt. Alleen niet erin. Maar ze beweegt dan zo geil dat ik tussen haar billen kkaar kom. Daarna nog lekker tegen elkaar liggen chillen.Ze is geen klokkijker. Ik mocht nog wel een keer, maar ze had me volledig uitgeput. Volgende keer weer, schatje. Ze is wel uniek, want meestal word je na 1x weggewerkt☹️. Maar.... behandel haar welmet respect, dan heb je een unieke ervaring. ❤️💋😘💞

Terug
Bovenaan Onderaan