Recensie Diana, Antwerpen. Schippersstraat 24/8

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Belgianflyer

Newbie
2
05/01/22
2
Vanmiddag es binnengegaan bij deze latina ( Dominicaanse)
vriendelijke meid, beetje voller maar zeker niet dik ,eigenlijk lekker figuurtje.
100 Euro gegeven en ze kreeg big smile op haar gezicht ( ik dacht al , dit komt goed )
eerst elk een wasje en dan bedje op . Vele zoentjes en kussen ( wel zonder tong).
Na wat knuffelen haar op haar rug gelegd en al kussend afgezakt naar onder , wat ze blijkbaar heel leuk vond. Lekker fris poesje dat ik een tiental minuten heb verwend waarna ze echt hevig klaarkwam ( en geen fake ). Ze vond het geweldig dus dat deed de sfeer nog naar een hoger niveau te tillen . Dan kreeg ik een lekkere pijpbeurt waar ze met haar mond onopvallend condoom aandeed en met haar 'on top' kon de rit beginnen. Dan geniet je echt van haar lekker lijf.
Na gekomen te zijn , dacht ik tzal nu gedaan zijn .... no no wil je graag massage vroeg ze? Of course ! En dat kan ze geweldig ( heeft diploma zei ze ) en ze doet het zelf heel graag . Twas veel beter dan bij sommige Thaikes. Na een 20 minuutjes topmassage was het spijtig gedaan.
dus zeker 40 min binnen geweest ! Ik ben fan .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan