Recensie Diana, Brasschaat 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

chrisa

Stamgast
591
12/01/22
252
16
Intiem
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-diana.html
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Eén van de slechtste ervaringen ooit die ik op mijn wandelcarriere ben tegengekomen.


Ze belooft van alles in haar advertentie maar maakt niets waar. Geen omhelzing, geen warme knuffel, geen kus, laat staan een tongzoen, borsten waren te gevoelig, althans 1 borst, de andere bleef verborgen. Koud, kil en afstandelijk.
Ze ontvangt in brasschaat in een hotel / motel voor dagverblijf. wat mij betreft 160 euro in de vuilbak gegooid, ik kon er alleszins niet snel genoeg terug weg zijn.
Ze geeft aan 41 te zijn maar tel er maar gerust 10 jaar bij. Wegblijven is de boodschap.
Pijpen deed ze amper, zoenen niet, beetje aftrekken en dat was het.
 
en het is erg jammer dat hookers . be niet meer bestaat, anders zette ik bovenstaand bericht daar eveneens. Dame is een schande voor alle meisjes die het spelletje serieus willen spelen.
 
Dit gebeurt nogal hé, is niet nieuw.

En zeker als ze zeggen dat ze hoger opgeleid zijn én ook nog eens een keer een "voltijdse gewone" job hebben, dan zou er een rood flikkerlichtje moeten aangaan want dat is meestal een excuus om meer geld te vragen terwijl ze in werkelijkheid vaak zelfs geen "regulier" werk hebben en het eigenlijk gewoon prostituees zijn, een dvp met divastreken zeg maar, of "jannestreken" klopt ook wel. Die hebben helemaal geen hogere opleiding maar kijken wel neer op je, leveren ondermaatse of amper diensten, alleen je geld is nog net goed genoeg voor hen. Ze denken volgens mij ook meestal wel dat ze "slim" zijn, ze bewijzen eigenlijk zelf het omgekeerde. Nogal doorzichtig allemaal.

Dus: watch out voor "de hoger opgeleiden met een voltijdse gewone baan", ze hebben heel vaak een marginaal en kwalijk kantje.
 
Laatst bewerkt:
Zeker te mijden .
Ze stelt zich veel voor maar is nog geen 20 euro waard wat betreft haar diensten .
Deze damens zouden moeten verdwijnen in deze wereld kortom profiteurs zoals zovelen.
De schoonheid van een vrouw en haar diensten die ze aanbied moet correct zijn tegenover haar klanten en daarvoor doen we het.
Daarom heb ik een hekel aan al dat fake gedoe.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
had ik dit maar eerder gelezen
want nu ben ik er ook ingestonken
1 drama

//Mod edit, copy paste van je andere topic:
pas geleden bij deze dame geweest omdat de foto's me wel wat leken.
tijdens bellen nog gevraagd of er meer kosten waren enz...nee alles in de prijs zoals aangegeven
nouw, de ontvangst was kill , geen zoen of oid...wassen en hup bed op
niets geen gfe...helemaal niets
ik had voor n uur geboekt en stond na precies n half uur weer buiten
ik had een uur om wat te vrijen,teasen...maar daar zat dus helemaal niets in
zelfs mijn standje was teveel gevraagd
1 grote teleurstelling en deze dame verdiend mijn zuur verdiende geld niet, wel n zeer negatieve review
als je bepaalde dingen niet wil doen vanwege corona , prima maar zet t dan in je ad en kom er niet
mee nadat er betaald is
walgelijke service.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Recensie hoort hier inderdaad niet thuis maar als dit weer lees dan denk ik toch weer......................LEVE het SKW ! ! !
Ik begrijp niet waarom zoveel mannen bij voorkeur op bezoek gaan bij dames die zich op het internet aanprijzen met misleidende (leugen)tekstjes en vaak nepfoto's of zwaar bewerkte foto's of zelfs gewoon gestolen prentjes. Internet is verduldig blijkbaar.

Waarom niet naar een raambuurt gaan, of naar een club of een privehuis waar meisjes zitten, waar je je datingpartner op een lekker ouderwetse manier in levende lijve kan zien en waar je er eerst eens écht effe kan mee praten?

En ook: als je dan toch op een advertentie bent afgekomen, en er doet op dat adres een dame de deur open waarvan je al direct merkt dat het niet is wat je dacht, ga dan gewoon weer weg. Als de ontvangst kil is, ga je toch weer buiten. Er zijn duizenden anderen die blij zullen zijn met jouw bezoekje (en jouw centjes).

Soms lijkt het wel alsof mensen gewoon willen bedrogen worden.
 
Ik begrijp niet waarom zoveel mannen bij voorkeur op bezoek gaan bij dames die zich op het internet aanprijzen met misleidende (leugen)tekstjes en vaak nepfoto's of zwaar bewerkte foto's of zelfs gewoon gestolen prentjes. Internet is verduldig blijkbaar.

Waarom niet naar een raambuurt gaan, of naar een club of een privehuis waar meisjes zitten, waar je je datingpartner op een lekker ouderwetse manier in levende lijve kan zien en waar je er eerst eens écht effe kan mee praten?

En ook: als je dan toch op een advertentie bent afgekomen, en er doet op dat adres een dame de deur open waarvan je al direct merkt dat het niet is wat je dacht, ga dan gewoon weer weg. Als de ontvangst kil is, ga je toch weer buiten. Er zijn duizenden anderen die blij zullen zijn met jouw bezoekje (en jouw centjes).

Soms lijkt het wel alsof mensen gewoon willen bedrogen worden.
Er zijn echt nog wel meiden die prive ontvangen die echte toppers zijn hoor. Achter de ramen vind ik gewoon mijn ding meestal niet ....en er hangt een sfeertje van dat het rap moet gaan. Ik dat liever een uurtje of langer.....zelfs overnachtingen ed. Echte GFE vind je trouwens niet in het SKW
 
pas geleden bij deze dame geweest omdat de foto's me wel wat leken.
tijdens bellen nog gevraagd of er meer kosten waren enz...nee alles in de prijs zoals aangegeven
nouw, de ontvangst was kill , geen zoen of oid...wassen en hup bed op
niets geen gfe...helemaal niets
ik had voor n uur geboekt en stond na precies n half uur weer buiten
ik had een uur om wat te vrijen,teasen...maar daar zat dus helemaal niets in
zelfs mijn standje was teveel gevraagd
1 grote teleurstelling en deze dame verdiend mijn zuur verdiende geld niet, wel n zeer negatieve review
als je bepaalde dingen niet wil doen vanwege corona , prima maar zet t dan in je ad en kom er niet
mee nadat er betaald is
walgelijke service.
Petje is gewoon opgelicht kan je soms niet veel aan doen jammer
Alleen dames bezoeken met een goede referentie
 
Opletten collega wandelaars: deze bedriegster adverteert momenteel als prive-ontvangst in brasschaat. De inbreuken op de rechten van de mens gebieden ons het mannelijke deel van de bevolking hiervoor te waarschuwen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.349
Berichten
722.999
Leden
33.340
Nieuwste lid
TeunDijk
Terug
Bovenaan Onderaan