Recensie Diana, Den Haag, Geleenstraat 23 k2 4,84 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrijdag 6 mei bij Diana langs geweest, voor een kinky tease. Ze heeft een mooi stel borsten waar je lekker aan mag zitten.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb Diana ook gezien. Wat een topper zeg. Het is een lieve mooie dame met steeds een pret glimlach op haar gezicht. Instaptarief was 50 euro, en toen ik mijn wensenlijsten (beffen, teasen) opsomde, kon dat nog steeds voor 50 euro. In Amsterdam ben ik dan al toe aan mijn tweede hypotheek. Na uitgebreid 69 te hebben gedaan, heb ik verlengd met nog eens 50 euro. Daarna zij on top waarbij ze mijn naakte pik achter haar billen deed en ik van haar naturel borsten kon genieten. Daarna nog missionaris met knuffel sex. Na de finish nog lekker praten over haar vakantie in juli met haar duidelijk Ierse accent.

Edit: prachtige facesit gekregen. Ze heeft super billen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een aantal jaren terug had ik Diana al eens bezocht maar dat was mij toen niet erg bevallen, maar later las ik dat ze toen een periode niet zo goed in haar vel zat, dus vandaar.
Maar nu hoor ik al een lange tijd dat alles weer ouderwets top is, dus gisteren vroeg op pad gegaan om een redelijke kans te maken om Diana te treffen, en ik had geluk want ik kwam aanlopen en zag dat ze vrij stond dus meteen bingo. Diana is een prachtige dame, lekker strak in haar vel en zeker niet mollig zoals jatsee ingevuld heeft. Communicatie verliep vlot en ik werd geholpen met wassen wat altijd leuk is. Daarna het hele programma doorgenomen met knuffelen, zoenen, pzc, 69, en intiem. Het was allemaal erg lekker en de details waren allemaal net weer anders dan ik gewend ben en dat bevalt me wel, alleen die gespeelde kreuntjes hoeft voor mij niet maar ieder zijn ding. Het was een zeer geslaagd bezoek alleen de echte klik was er nog niet, maar daar kan aan gewerkt worden.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisterenmiddag weer Diana bezocht. Stond ik in de buurt van Diana's raam en plotseling de gordijnen open. Zij zag mij en gaf een seintje dat ik moest komen, zonder twijfel ging ik naar de deur lopen. Mooie dame met een prachtig lichaam, volgens mij is zij een beetje afgevallen en mooier geworden. Bij haar krijg je altijd een top en een complete service met een behoorlijke gfe gehalte. Tongzoenen, teasen, borsten spelen en zuigen, beffen, kontlikken, pijpen, 69 en neuken zonder tijdsdruk. Daarna nog een after talk over alles en nog wat. Mooie, lekkere en gezellige Diana!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Weer eens Diana bezocht na een lange tijd. Was voorheen alleen tot ongeveer 17:00 uur aanwezig, maar ze gaf aan nu tot 22:00 uur te werken.
Ze is een mooie dame met een heel mooi lichaam. Ze lijkt slanker te zijn geworden dan dat ik haar jaren geleden had bezocht. Ziet er top uit!

Ze is altijd heel vriendelijk en rustig. Veel is ook mogelijk bij haar. Aanrader!
 
Laatst bewerkt:
Heb Diana inmiddels al een aantal keren bezocht en heb alleen maar lof voor haar diensten.
Pijpen zonder en tongzoenen is weergaloos en beffen en neuken in verschillende standjes is ook buiten categorie.
Vrijdag 8 juli werkt ze nog en gaat dan op vakantie om op 18 juli weer terug te zijn.
 
Ik weet het niet precies meer, maar ze vertelde dat ze van 4 oktober tot 11 oktober weg zou zijn.
Kan ook zijn dat ze den 4e nog werkt en den 11e weer begint.
In de avond onregelmatig aanwezig.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren Diana bezocht..de zoveelste keer.
Ze is iets afgevallen, wat van mij niet perse nodig was.
Nog steeds fris en zacht.
Voor ik het wist had ze mijn net gewassen toon in haar mond... zonder condoom....en zoog ze aan mijn ballen. Puur genot. Heel even on top....wat een energie. Zicht op haar sterretje.... waar ik over fantaseer. Misschien volgende x voorstellen. Met een sportlife en een zoen afscheid genomen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al vaker had ik haar zien staan, maar nog niet eerder was ik bij Diana omdat ik aan het raam niet direct overtuigd was. Vandaag maar eens deze dame gekozen toen ze weer beschikbaar stond.
Ontvangst is in een mooie redelijk ruime kamer en zodra de deur sluit begint de actie. Ogen hongerig op je gericht en vragen, veel vragen. Wat je wil, hoe, e.d. Voor het standaard tarief kan er veel, ik doe er 50 bij voor pzc en ik kan dan langer blijven. Nou, prima!
De dame is ondertussen al aan het verkennen en als ze haar outfit uit doet blijkt ze erg ook erg mooi uit te zien. Aanzienlijk mooier dan ik buiten kon verwachten toen ik d'r achter het raam zag staan. Uiterst vriendelijk ook en met haar Engels is het goed babbelen.
Na een eerste staande lange verkenning werd de kleine vriend gewassen en kwamen we langzaam richting het ruime bed. Weer vragen: deze dame weet heel goed hoe het werkt en wat ze moet bieden. Ik heb gekozen om het initiatief bij haar te laten, ik was wel benieuwd.
Deze dame pijpt, zoent en teased in een afwisselende en goed uitgevoerde combinatie, het is een waar genot haar op deze manier bezig te zien. Haar lichaam is ook bereikbaar voor de nodige verkenning.
De dame bovenop is ook een succes, ze maakt er een hele show van met een hoop afwisseling, heerlijk!
Na nog wat standjes terug naar het pijpen, ze blijft doorgaan en met handwerk erbij weet ze het ook voor mij tevreden af te ronden.
Naderhand beiden rustig wassen en nog eens het een en ander doorgenomen.

Aan de rest van de reviews is niet toe te voegen: Diana is een dame die uiterst vriendelijk een hele goede dienst levert. Ze weet wat ze doet en hoe het werkt. Het herhalingsgevaar is groot.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren op een regenachtige dag toch besloten even de straten op te zoeken.
Na een paar rondjes gewandeld te hebben en een paar keer dichte gordijnen bij Diana te zien had ik geluk, daar stond ze.

Snel naar het raam gelopen en voor half uurtje afgesproken. Ben nu nog aan het nagenieten wat een heerlijke vrouw.
Ze herkende me van een eerdere keer en het werd een heerlijke geile gfe.

Strelen, voelen, zoenen, likken, pijpen en neuken alles doet ze heerlijk, de spiegels geven je een goed uitzicht op haar heerlijk lichaam.
Het enige waar ik spijt van heb is dat ik vergeten ben haar nummer te vragen. Nu moet ik net als deze 2 keer hopen dat ik haar kan treffen.

Ze geeft aan soms wel een hele dag volgeboekt te zijn en in mijn ogen terecht.
Ik kom niet vaak in de Geleen maar Diana staat voor mij dik op nummer 1.
 
Ik liep begin van de middag in de Geleen-/Hunsestraat zie ik Diana voor de verandering achter het raam. Geen moment getwijfeld en mijn kans gegrepen. Echt een mooie meid met prachtig lichaam en ze droeg sexy zwarte kousen. Veel intimiteit tijdens de seks en haar armen en nagels gaan lekker over mijn lichaam. 2 standjes gedaan en in doggy lekker klaargekomen. Daarna nog kort gepraat en tevreden vertrokken.

Nb: wat ik wel opmerkte dat tongzoenen of zoenen op de mond achterwege bleef want bij dit laatste draaide ze haar gezicht waardoor het zoenen op de wangen geschiedde. Wellicht als je meer dan 50€ besteed dit wel aan de orde komt.
 
Ik liep begin van de middag in de Geleen-/Hunsestraat zie ik Diana voor de verandering achter het raam. Geen moment getwijfeld en mijn kans gegrepen. Echt een mooie meid met prachtig lichaam en ze droeg sexy zwarte kousen. Veel intimiteit tijdens de seks en haar armen en nagels gaan lekker over mijn lichaam. 2 standjes gedaan en in doggy lekker klaargekomen. Daarna nog kort gepraat en tevreden vertrokken.

Nb: wat ik wel opmerkte dat tongzoenen of zoenen op de mond achterwege bleef want bij dit laatste draaide ze haar gezicht waardoor het zoenen op de wangen geschiedde. Wellicht als je meer dan 50€ besteed dit wel aan de orde komt.
Recensie aub ;)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gistermiddag weer afgereisd naar de Geleenstraat,

Had 1 doel en dat was Diana, dit is gelukt enhoe.
Ze herkende me nog want knikte alleen even en ik liep al naar de deur.

Wederom een hele relaxte gfe gehad met alles waar ik om gevraagd had en achteraf nog een praatje.
Volgende week ging ze een weekje op vakantie gaf ze aan, ze werkt alleen overdag van 11-17.

Ik kijk alweer uit naar mn volgende bezoek met deze topper
 
Terug
Bovenaan Onderaan